Scorito-algemeen

1 2 ... 475 ... 606 607
Mats17

Weet er al iemand of Klaassen tegen Fortuna start?

danusz1986

Ik ga ervanuit pas weer aankomende zaterdag op zijn vroegst, waarom zullen ze risico nemen.

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

Spijt dat ik Klaassen heb meegenomen.. nog geen wedstrijd gespeeld, met dat geld had je beter Haller kunnen nemen.

Peli

Klaassen doet definitief niet mee vanavond.

En zelf twijfel ik nog wie ik als 3e verdediger op ga stellen.
Mazraoui of Ramalho?

Ik heb zomaar het vreemde vermoeden dat Ten Hag vanavond voor Rensch kan gaan kiezen, om Mazraoui te sparen.
Aan de andere kant kan Herr Schmidt ook zomaar weer Ramalho ernaast zetten (bij Schmidt is niks zeker namelijk)

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Peli, eerste wedstrijd van de ronde is Ajax, dan kan je toch de opstelling van Ajax afwachten om je keuze te maken?

T1MM0S

'@Peli Bron? Ik geloof het wel maar kan nergens iets over Klaassen vinden behalve dat ie fit had moeten zijn voor Sporting.. Alleen iets over een rechtszaak

Gelukkig kunnen we wachten op de opstelling inderdaad :)

Peli

Bron?
Telt het rode kruisje dat in Scorito bij zijn naam staat ook als bron? ;-)

Laatst gewijzigd
Peli

'@Sjonge Jonge, prima punt. Zelf ff niet aan gedacht (duh).
Thanks in ieder geval.

T1MM0S

'@Peli Nee.

Heb Scorito afgelopen weekend ook nog eea aan laten passen wat niet klopte, en nog klopte toen niet alles.. Heb in de KKD gewoon met een Jurjus kunnen spelen die als geblesseerd stond en Opoku eruit gehaald die beschikbaar stond maar gewoon afwezig was..

Laatst gewijzigd
Peli

Prutsers zeg daar bij Scorito, dit kan je op deze manier de nodige punten kosten.
Anyway, ik kijk om 18:30 wel even op FotMob, om 100% zeker van mijn keuzes te kunnen zijn.

Al weet deze website met enige zekerheid te zeggen dat zowel Klaassen als Stekelenburg nog niet mee zullen doen vanavond >>
https://www.ajax1.nl/vermoedelijke-opstelling-ajax-tegen-fortuna-sittard-2/

Laatst gewijzigd
T1MM0S

Als je ze een tweet stuurt dan passen ze met wat geluk nog wel eens wat aan, voor de KKD staan ze in contact met de clubs zelf blijkbaar, maar die zullen dan wellicht niet alles hebben doorgegeven..

Spanje 1 blessure in de basis, 2 op de bank en 3 op de tribune.. Wie wilt er wat spelers ruilen? :)

Laatst gewijzigd
Peli

Ik doe niet aan social media, dus een tweet sturen zal in mijn geval niet gaan :)

danusz1986

Ik heb een vraagteken staan bij Timber en vd Venne. Seuntjes sowieso niet opstellen. Dus blijven Til Gravenberch over en moet ik toch een middenvelder op gaan stellen die twijfel is. Timber of vd Venne. Elke ronde is het puzzelen haha.

Hay

Er is ook nog tijd om de opstelling af te wachten maar AD zegt dat Klaassen en Stekelenburg niet spelen. Voor de rest de sterkste opstelling. Vermoedelijke opstelling Ajax: Pasveer; Mazraoui, Timber, Martínez, Blind; Gravenberch, Berghuis, Álvarez; Antony, Haller, Tadic, aldus AD.

T1MM0S

'@danusz1986 Vraagteken bij Timber zou weg moeten zijn, die trainde ook gewoon weer mee.. vd Venne lijkt het niet te gaan halen, de wedstrijd dan toch ;)

Platje

Klaassen, Gotze en Gustafson geblesseerd..

danusz1986

Thanks had Timber gezien ja en Seuntjes op de bank waar ik niks van verwacht haha.

danusz1986

De andere Timber blessure in de warming up.

kevinraar

match king en topcoach eredivisie gaan allerbij slecht 51 procent en 40 procent

Kaassoufflé

Tadic vooralsnog betere keuze dan Haller :)

Ik sta in de top 100 met 99,8% voorlopig!

Pim96

Haha wel beetje vroeg om je gelijk te halen hoor Soef. Wel lekker zo twee wedstrijden achter elkaar captain. Zit echter nog maar 56 punten tussen Haller en Tadic. Heb je die miljoen extea goed geïnvesteerd dan kom je als team Haller nog wel iets beter uit denk ik (hier ook team Tadic overigens).

Peli

Zat ik maar in team Haller+Tadic (en zonder Klaassen)

MarvinG

Plek 48 nu, zonder Haller! Met Tadic, Gravenberch, Alvarez en Mazraoui.

Valvuillerdemoz

Gravenberch zou toch veel meer gaan scoren dit seizoen?! Hoe kan het dan dat hij van de 27 goals van Ajax hij er nog maar één gemaakt heeft? Ik heb hem nu twee keer als captain maar dat bleek geen succes. 9-0 en 0-5 en wederom 0 goals en ook nog eens 0 assist van Gravenberch. #heel matig

Wieltjeszuiger69

'@Valvuillerdemoz, Waarom precies zou Gravenberch meer gaan scoren dit seizoen dan? Hij blijft nou eenmaal Gravenberch. Ik heb hem zelf ook en ben heel tevreden met hem, hij doet precies wat ie moet doen; altijd spelen en de 0 houden. Dat zijn zo’n 70 zekere punten elke week die je al kan bijschrijven. Doelpuntje is dan mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk. Gravenberch is een stiekeme stille puntenpakker, lekker laten staan en vanaf blijven, die wordt zn geld wel waard.
Misschien verwacht je teveel van hem omdat je hem al 2x captain hebt gemaakt, wat ik en hele rare captain keuze vind trouwens, dat is vragen om problemen natuurlijk 😅 Ga je dit weekend voor de “3x is scheepsrecht” met Gravenberch of toch voor een scorende spits? Je #heelmatig vind ik ook niet op zn plek, hi doet het toch goed, zijn teamgenoten zijn alleen misschien wat doelgerichter.

1 2 ... 475 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.