Ik had ook twijfel tussen Tadic en Haller, puur op gevoel voor Tadic gekozen. Met Haller had ik enkel op het middenveld een upgrade gedaan qua prijs, waarvan ik me afvroeg of het meer op zou leveren.
Dit weekend in Eredivisie wel teruggeschakeld van 3-4-3 naar 4-3-3. Veel spelers uit m'n team die tegen elkaar spelen. Helaas dan ook gelijk tribune punten met Okita.
KKD was weer zo'n typische avond. Weinig punten behaald, maar nog wel bovengemiddeld.
Tadic heeft me gisteren ook flink doen stijgen, tik de 90% bijna aan. Vandaag nog met 7 spelers kans om punten te pakken.
KKD met matige ronden en in La Liga nog steeds op gouden bekertje. Vwb die laatste moeten de meeste wedstrijden nog gespeeld worden.
Ook Bundesliga en Premier League stijgende lijn.
Prima weekendje was het met Topcoach. Behalve dan de captain keuze. Altijd als ik kies tussen Tadic en Haller dan kies ik altijd de verkeerde. Maar goed, het scheelt maar 64 punten. Pröpper was helemaal een leuke keuze geweest, maar dat was nooit een optie. 1310 punten en gestegen naar plek 82.
Met Matchking ben ik de top 10 weer in geslopen, sta nu 8e daar. Heb het daar nog nooit zo goed gedaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.