Scorito-algemeen

1 2 ... 473 ... 606 607
Arne Riis

Interessante observaties KV. Het eerste jaar waarin ik me echt v,erdiept heb in Scorito doet zich het volgende merkwaardige fenomeen voor: hoe minder ik me voor een sport interesser, hoe hoger ik scoor. Ik kijk echt heel veel wielrennen, en steek veel tijd, energie en liefde in mijn poules. Resultaat totnogtoe: mwah. In de Tour bijvoorbeeld alle sprinters behalve de goede en de Vuelta alleen Roglic en Bernal als klassementsrenners over. Altijd rond de 80-85 procent.

Darts, tennis en GP gaan echter als een dolle. Ik kijk geen seconde, klik er maar wat in en eindig geregeld 90+. De laatste keer dat ik een GP keek, eindigde Verstappen in de grintbak. Jos Verstappen, wel te verstaan. Ik stond na de eerste 6 rondjes bij de eerste honderd van NL, nu ergens rond de 92% geloof ik.

Dat mag volgend jaar wmb andersom. Nu voetbal. Ben benieuwd. Eerste rondes (eredivisie en PL) zijn oké.

mas22

Weekendje scorito voetbal zit er weer op, met wisselend succes.

Ik stond Match King NL stond ik zelfs 2e overall, uiteindelijk ben ik iets gezakt door een paar tegenvallende uitslagen op zaterdag en zondag. Sta nu op positie 53 met 99,8%.

Topcoach NL, de belangrijkste van allemaal sta ik nu op 98,7%. Dus dat is prima. Normaal heb ik altijd een slow start en kom daarna terug boven de 90%, dus lekker dat ik nu goed ben begonnen. Dat geeft hoop op een 3e gouden bekertje.

Topcoach KKD 83,5%, dat komt voornamelijk door de test rondes waar ik maar 1 fatsoenlijke score heb gehaald. Dus daar is nog wel wat inhaalwerk te verrichten.

Topcoach Duitsland 96,2%, gewoon een beetje voor de lol erbij. Had 1 hele goede week in de testfase. Hopelijk kunnen we dit vasthouden.

Topcoach Spanje, drama tot nu toe, ik heb ook eigenlijk helemaal niks met de Spaanse competitie. 56,8%, das een daling van 39,1% ten opzichte van voor deze speelronde. Heb nog wel 3 basisspelers en een wissel te gaan daar om het hopelijk nog een kleine beetje draaglijker te maken.

Topcoach Engeland 89,6%, redelijk begin. Weekend ook wat gedaald, kwam van de 97,6% af.

Pim96

Jullie hadden mijn teams nog tegoed. Ik doe mee met alle topcoaches. Matchduels laat ik maar even achterwegen (alleen NL voor index). Nu even scorito pauze hoor.

Eredivisie:
Bijlow
Leeuwenburgh
Malacia
Mazraoui
Ramalho
Warmerdam
El Karaouni
Klaassen
Til
Gravenbergh
Halilovic
Jacobs
Rommens
Tadic
Gakpo
Veerman
Wriedt
Oeratmangoen

Kkd:
Koopmans
Van Gassel
Mirani
Van Vlerken
Mirani
Lelieveld
Dekker
Duijvestijn
Opoku
Plucke
Steijn
De Waal
De Jong
Muhren
Seuntjens
Hilterman
Dallinga
Mathieu

Engeland:
Lloris
Pickford
Cancelo
Tanganga
TAA
Cresswell
Mitchell
Grealish
Pogba
Alli
Havertz
Fornals
Ritchie
CR7
Antonio
Vardy
Ings
Murphy

Duitsland
Casteels
Flekken
Guerreiro
Baku
Simakan
Laursen
Akpoguma
Griffo
Bellingham
Demirbay
Szoboszlai
Baumgartner
Ljubicic
Haaland
Lewandowski
Schick
Kainz
Al Ghaddioui

Belgie:
Vandevoordt
Koffi
Sobol
Artega
Fortuna
Kayembe
Kilota
Vanaken
De Ketelaere
Amallah
Refaelov
Morioka
Maziz
Bongonda
Frey
Vanzeir
Zaroury
Mouandilmadji

Spanje
Oblak
Mamardasvhli
Alba
Munoz
Wass
Alaba
Lekue
Carrasco
De Jong
Soler
Fekir
D.suarez
Campana
Depay
Benzema
Oyarzabal
Guedes
Mboula

Frankrijk
Mandanda
Benitez
Hakimi
Peres
Mandava
Zendaka
Caio Hendrique
Wijnaldum
Aouar
Diop
Bouriquard
Boudaoui
Dossou
Mbappe
Gouiri
Under
Boufal
Dembele

Fiepke

Respect hoor, alle Topcoaches. Bij de Belgische en Franse ken ik maar een enkele speler.

Nu iedere week gewoon de opstelling bijwerken en verder ook wat Scorito rust.

KissMyAce2.0

'@Pim. Graag nog even de analyse en uitleg per speler waarom je die bepaalde speler hebt gekozen

Benzardi

'@KissMyAce2.0
Hahahaha :)

Peli

Gaat een mod die rommel nog deleten (en blocken)?
Het staat er tenslotte pas een uurtje of 10 op nu, in tweevoud nog wel.

Peli

Oh en Haller wel in bloedvorm hoor. Blij dat ik hem erbij heb in Topcoach dit seizoen.

Keshi

Van achter gaan we de koe in zijn kont kijken, maar hierboven tel ik meer Tadic dan Haller. Terwijl het puntengemiddelde van Haller vorig jaar volgens mij toch echt hoger was. Of heb ik dat verkeerd?

Harderijder

Achteraf makkelijk praten en ik heb nu al genoeg keuzes waar ik veel spijt van heb, maar dat was voor mij wel de reden om voor Haller te gaan: Voor een aanvaller telt goals veel zwaarder dan assists. En er van uitgaande dat Haller speelt gezien zijn prijskaartje (Danilo is zijn enige concurrent) gaat hij zijn goals wel maken en was mijn gok dat Tadic eerder de aangever zal zijn. Dan was dat miljoen verschil toch iets te lekker.

Peli

'@Harderijder
Dat was ook exact hoe ik het bekeek, toen ik moest gaan kiezen tussen Haller en Tadic.
Easy pick wel uiteindelijk.

Benzardi

'@Harderijder

Maar Tadic neemt wel de strafschoppen en de vrije trappen.
Ik denk dat het over een seizoen niet zoveel verschild.

T1MM0S

'@Benzardi Zo lang het geen Lasse is is een vrije trappen nemer bij Ajax niet zo interessant vind ik, daarbij gaat Ryan ze ook nemen..

Tadic niet meenemen was eigenlijk wel de makkelijkste beslissing, en Haller heeft gisteren prima laten zien waarom. Tadic zelf ook trouwens, heeft blijkbaar de laatste twee wedstrijden 180 minuten gespeeld maar volgens mij heb ik hem helemaal niet gezien.. Maar dat kan altijd nog veranderen natuurlijk, wellicht als hij stopt met vallen om vervolgens gelijk commentaar te geven richting de scheidsrechter, ipv op te staan en verder te gaan met de aanval..

Ketjap Manis

Irritant dat Wielerflits zo weinig aandacht besteed aan het forum. DM's al een half jaar stuk en nu steeds deze spam.

On-topic: Iemand nog op een terrasje gezeten met Davy? Is ie weer fit?

MarvinG

Begin van vorig seizoen dacht ook iedereen dat Tadic 'niet meer zo beslissend' was qua doelpunten en assists. Uiteindelijk de speler in Scorito met de meeste punten. Daarom heb ik hem dit jaar 'gewoon' weer meegenomen. Haller kreeg ik er niet bij, maar als hij zo doorgaat... in de winterstop wel ;)

Chef83

Iemand iets over klaasen gehoord of hij weer fit is ? En wie weet of halilovic meedoet ?

T1MM0S

'@Chef83 Twitter is daar een goede voor, Klaassen had tegen Sporting al op tijd fit moeten zijn, zou nu dus zeker weer fit moeten zijn.. Ik twijfel ook, het is Cambuur maar, hij heeft twee wedstrijden en wellicht trainingen gemist, gaat hij spelen of valt hij de laatste 20 minuten in.. Ik heb Klaassen nog aan de kant staan

Halilovic is niet fit en onzeker, heeft al de hele week wat kleine pijntjes en is de hele week gespaard, heeft vandaag de training vroegtijdig verlaten maar is er volgens de trainer wel gewoon bij.. Maar ook die durf ik nog niet direct :)

In al mijn topcoaches 11 geblesseerden/vraagtekens 2 rode kaarten, heerlijk..

arjenzvob

Quinten Timber is ziek. Speelt niet.

danusz1986

'@Arjen

Gatver gaat lekker zo bijna geen middenvelders meer over. Seuntjens en Vd Venne wil ik deze week geneens gebruiken. Zou er toch aan moeten geloven. Durf Klaassen niet op te stellen.

Fiepke

Het is denk ik standaard dat je op de bank een keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller hebt zitten toch?

Door blessures schakel ik nu terug naar 3-5-2, maar daarmee komt automatisch een speler waarvan ik weet dat 'ie niet gaat spelen toch op de bank, terwijl er een fitte speler op de tribune zit...

Sjonge Jonge

Waarom zou je Seuntjes niet op willen stellen? Heerenveen is niet zo geweldig, hij speelt als middenvelder van Scorito in de spits en neemt penalty's

Chef83

Vraagje kan je de update van scorito blessures en schorsingen ook via je telefoon zien? Of aleen op de laptop? En zoja waar?

Peli

Seuntjens staat bij mij gewoon (weer) in de basis hoor deze speelronde.
Klaassen als enige een twijfelgeval in mijn selectie. Die mag nog een keer op de tribune plaatsnemen.

Benzardi

'@ Chef
ik gebruik altijd FC Update/buitenspel, klopt ook niet altijd maar dat is wel de meeste actuele volgens mij.

@TIMM0S
Tadic neemt ook de penalty's en die krijgt Ajax regelmatig omdat ze aanvallend voetbal spelen.

Peli

Geinig om te zien dat mensen zich haast gedwongen voelen om hun keuze voor Tadic te rechtvaardigen.
Alleen de tijd zal het leren.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 473 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.