Scorito-algemeen

1 2 ... 486 ... 606 607
Ab Normaal

Wat een partij. Uitgooien met een nine darter.

MarvinG

Daar gaat mijn captain. Maar heerlijke 9 darter hoor!

Platje

Ik zag dit voorbij komen op twitter, een reactie van Scorito. Niet dat je er wijzer van wordt maar wel dat het spel niet meer terug komt (ik ben geen David trouwens :))

Hoi David, dat is (helaas) correct. Het opzetten van een OS-spel is om meerdere uiteenlopende redenen vooralsnog in het water gevallen. Ons doel blijft om dit spel in de toekomst ooit te gaan aanbieden, maar op dit moment is het jammer genoeg geen optie.

vevie

Hopelijk voegen ze een keer MotoGP toe.

Nooit over nagedacht, maar dat leent zich idd ook voor een Scorito spel. Met Golf zouden ze de 4 Majors kunnen toevoegen. Met Tennis nog de ATP en WTA Finals. Verder houdt het wel op denk ik qua wat ‘bredere’ sporten die voor meerderen interessant zijn.

Betekend dat een ‘topcoach’ voor het EK/WK en CL? Ik doe met elk spel mee tot nu toe maar nog een topcoach of matchduel zou wel teveel van het goede zijn en niks vernieuwends.. eigenlijk is het nu al teveel van hetzelfde

Denk idd dat het dezelfde opzet is en dat is idd teveel van hetzelfde. Maar goed, we bepalen zelf of we meedoen of niet. Zodoende doe ik bijv maar mee met twee topcoaches en heb ik de rest geskipt. Het wordt op een gegeven moment een beetje overkill en er gaat dan teveel tijd inzitten. Ik doe wel mee met alle Match Kings, ook too much. Gelukkig is dat wat simpeler en gewoon even snel invullen en we zien het wel. Ook makkelijke prijzenkast vullers.

Ik zag dit voorbij komen op twitter, een reactie van Scorito. Niet dat je er wijzer van wordt maar wel dat het spel niet meer terug komt (ik ben geen David trouwens :))

Ze reageren dus wel op Twitter. Heb namelijk al 3x gemaild dat ik een Match King top 10 prijs mis, nooit reactie op gekregen.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Onze dartstak was bijna wegbezuinigd. Maar het is toch zonde om zo een stukje historie op te geven, en dus hebben wij alsnog een afvaardiging erop uit gestuurd. Het staat toch lelijk als de grote favoriet absent is.

Elk jaar namen wij alles mee, vorm, statuur, plaats in het schema, eventuele tegenstanders latere rondes etc etc etc. Deze keer hebben we het helemaal anders gedaan.

Wij hebben uit elke categorie de beste spelers uitgeselecteerd, en verder zonder één blik op het schema onze formulieren ingeleverd. Je zou zelfs kunnen zeggen:” je hebt er maar weinig aan gedaan”. Wat een waarheidsgetrouwe koe zou zijn.

Al die jaren, honderden uren analyses en na de eerste ronde kan je gameplan zo de haard in. Daar passen wij voor. En warempel zeg! De resultaten, tot zo ver en met slechts ampele inzet, liegen er niet om.

Team Zadelpen speert zichzelf richting een keurige 12%. En dan zijn we pas net onderweg hé, kan je nagaan....

MarvinG

Buntingh... 🙄

Ab Normaal

Vind je dat zo’n verrassing Marvin?

Sloddies

Dat wordt precair voor de Sloddies. Captain Schindler, die alle eerdere partijen tegen Hempel had gewonnen, met 2-0 achter.

ditisdavid

Veel captainpunten worden er niet gehaald deze eerste ronde...

MarvinG

'@Ab Normaal nee, maar had stiekem gehoopt dat hij dit WK toch weer wat leuks kon laten zien

Valvuillerdemoz

Hoppa, al mijn f-jes er in één keer uit! Hoef ik tenminste geen spijt te hebben dat ik de verkeerde captain heb gekozen en wordt mijn volgende captain gewoon een e-speler die - het kan niet anders - zeker doorgaat naar de volgende ronde.

Boasson en Hagen

3 van de 4 F-jes eruit, met uitzondering van Captain Williams. Verder maakt Smith een hoop goed door Bunting eruit te Rossen. De rest doet ook wat ze moeten doen, al ben ik Ratajski al kwijt. Tot nu toe genoeg voor een voorlopige top-100 notering!

Ketjap Manis

Het scheelt dat bijna iedereen zijn captain verliest, hierdoor ligt alles nog open. Volgende ronde neig ik naar O'connor als captain. Durrant de laatste 28 van zijn 29 partijen verloren.

MarvinG

Ik heb O'Connor als captain staan. Wil in ronde 2 sowieso nog voor een E of F speler gaan. Als F speler alleen Williams door.

Ab Normaal

Mijn ronde 2 captain is ook al uitgeschakeld.
Heb pas 3 spelers verloren en dat zijn allebei mijn captains en Sherrock.
Verder gaat het best goed.

Fietsbel

Wat een dramatische start met uitvallers Sherrock, Brooks (c), Krcmar, Schindler, Labanauskas en Hughes.

Ric

Ik ga ook voor een ‘gokje’ met O’Connor.

Keshi

25 - 5 voor de E'tjes tot op heden. Met een winnende F captain ben je voorlopig spekkoper.

KissMyAce2.0

Ik merk dat ik dit spelletje toch aardig onder de knie heb

Platje

Nuttige bijdrage KMA

MarvinG

Onder de knie hebben? Of gewoon geluk hebben dat je net de F-speler captain maakt die wel wint? :P

KissMyAce2.0

Nou ik begin inmiddels toch vrij goed te worden in het kiezen van de juiste spelers (afgezien van het resultaat)

Fietsbel

Schaamteloos, haha. Maar fijn dat je z'n goede start hebt :-)

Bonorrie

Gokken op Rydz: "Lets play Darts :)"

MarvinG

2-0 voor en dan zo gigantisch wegzakken. Man man man...

1 2 ... 486 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.