Ik zag dit voorbij komen op twitter, een reactie van Scorito. Niet dat je er wijzer van wordt maar wel dat het spel niet meer terug komt (ik ben geen David trouwens :))
Hoi David, dat is (helaas) correct. Het opzetten van een OS-spel is om meerdere uiteenlopende redenen vooralsnog in het water gevallen. Ons doel blijft om dit spel in de toekomst ooit te gaan aanbieden, maar op dit moment is het jammer genoeg geen optie.
Nooit over nagedacht, maar dat leent zich idd ook voor een Scorito spel. Met Golf zouden ze de 4 Majors kunnen toevoegen. Met Tennis nog de ATP en WTA Finals. Verder houdt het wel op denk ik qua wat ‘bredere’ sporten die voor meerderen interessant zijn.
Denk idd dat het dezelfde opzet is en dat is idd teveel van hetzelfde. Maar goed, we bepalen zelf of we meedoen of niet. Zodoende doe ik bijv maar mee met twee topcoaches en heb ik de rest geskipt. Het wordt op een gegeven moment een beetje overkill en er gaat dan teveel tijd inzitten. Ik doe wel mee met alle Match Kings, ook too much. Gelukkig is dat wat simpeler en gewoon even snel invullen en we zien het wel. Ook makkelijke prijzenkast vullers.
Ze reageren dus wel op Twitter. Heb namelijk al 3x gemaild dat ik een Match King top 10 prijs mis, nooit reactie op gekregen.
Onze dartstak was bijna wegbezuinigd. Maar het is toch zonde om zo een stukje historie op te geven, en dus hebben wij alsnog een afvaardiging erop uit gestuurd. Het staat toch lelijk als de grote favoriet absent is.
Elk jaar namen wij alles mee, vorm, statuur, plaats in het schema, eventuele tegenstanders latere rondes etc etc etc. Deze keer hebben we het helemaal anders gedaan.
Wij hebben uit elke categorie de beste spelers uitgeselecteerd, en verder zonder één blik op het schema onze formulieren ingeleverd. Je zou zelfs kunnen zeggen:” je hebt er maar weinig aan gedaan”. Wat een waarheidsgetrouwe koe zou zijn.
Al die jaren, honderden uren analyses en na de eerste ronde kan je gameplan zo de haard in. Daar passen wij voor. En warempel zeg! De resultaten, tot zo ver en met slechts ampele inzet, liegen er niet om.
Team Zadelpen speert zichzelf richting een keurige 12%. En dan zijn we pas net onderweg hé, kan je nagaan....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.