Scorito-algemeen

1 2 ... 485 ... 606 607
MarvinG

Hahaha ja, die gaat het WK winnen 😜

Wienk33

Maar snel wat in elkaar geklikt op basis van wat odds en het schema:
A - Price, Wright, MVG
B - Smith, Aspinall, Ratajski
C - Noppert, Humphries, Gurney
D - Dolan, Clemens, Petersen
E - Rydz, Joyce, Soutar, O'Connor
F - Krcmar, Razma, J. Williams, Brooks

Paar gokjes genomen met o.a. Ratajski en Petersen.

Chef83

A price , mvg ,peter w.
B smith,wade,sousa
C hump,gurney,noppie
D dolan ,vd voort,huybrechts
E barney,rydz,joyce ,oconnor
F schindler,sherrock,brooks,j wiliams .

Valvuillerdemoz

Gewoon even voor mijn eigen overzicht en om te kijken hoe het hier staat:

A: Price, Wright, MvG
B: Wade, Aspinall, Cross
C: Auberginius,, Noppert, Luke
D: Clemens, Suljovic, Peterson
E: Rydz, Smith, Barney met zijn nieuwe superpijlen
en Labanauskas
F: Sherrock, Kenny, Portela en Razma

Captain eerste ronde: wordt een F-speler. Nu Razma, maar zou nog best zomaar eens één van de anderen kunnen worden.

Succes en plezier allemaal!

ditisdavid

A: Price, Wright, MvG
B: Wade, Aspinall, Ratajski
C: Humphries, Gurney en lood verkozen boven oud ijzer met Noppert - ook nog King in dat deel van het schema was wel heel veel
D: Clemens, Van der Voort, Dobey (in principe de minst belangrijke categorie, als ze alledrie hun eerste wedstrijd winnen ben ik dik tevreden)
E: Rydz, Joyce, Kleermaker, O'Connor
F: Sherrock (C), Brooks, Schindler, Williams

Grotendeels uit het mijnenveld in het deel van Anderson gebleven, waarschijnlijk zal Price zijn kwart moeten winnen en verder zien we wel waar het de soep in draait.

rbc1912

A: Price, Wright, Van Gerwen
B: De Sousa, Aspinal, Ratajski
C: Humphries, King, Noppert
D: Dolan, Heta, Van der Voort
E: Rydz, O'Connor, Lewis, Van Barneveld
F: Sherrock, Williams, Razma, Brooks

Valvuillerdemoz

Oempf! Dat was dus niet de goede captain! Kansloos alweer.

Price Wright, Van Gerwen en Wade zijn trouwens door iedereen gekozen op deze pagina, valt op.

MarvinG

Gelukkig Razma niet als cap gekozen. Op het laatste moment toch Razma in mijn team geklikt ipv Schindler. Zal vast de verkeerde keus blijken, maar ach... that's the game 😂

Boasson en Hagen

Eentje zonder Wright dan, vind hem een clown (nooit slim om je persoonlijke voorkeuren te laten meewegen in je Scorito keuzes). Clayton vliegt er wel uit tegen Price, maar Wright misschien al tegen Heta, Searle of Aspinall.

A: Price, MvG, Clayton
B: Wade, Aspinall, Ratajski
C: Dirk, Noppie, Gurney
D: Dolan, Heta, Petersen
E: R. Smith, Joyce, Soutar, O'Connor
F: Sherrock, Krcmar, Schindler, J. Williams (C)

C en D was echt lastig, iedereen is óf zelf matig óf heeft een ongunstige loting. Eerste 2 rondes moeten ze doorkomen, alles daarna is mooi meegenomen.

Keshi

Zonder enige kennis, alleen gebruik makend van alle opmerkingen op dit forum.

A: Price, Wright, van Gerwen
B: Wade, Aspinall, Cullen
C: van Duijvenbode, Humphries, King
D: Dolan, van de Voort, Huybrechts
E: Rydz, Joyce, Labanauskas, O'Connor
D: Sherrock, Brooks, Lim, Kenny.

Iedereen bedankt voor zijn bijdrage, anders had ik echt niets geweten. Ik ben benieuwd!

Ab Normaal

Landman ipv Razma was voorlopig een goede gok.
Iemand de partij gezien?
Nu wil ik ‘m captain maken tegen White.

ditisdavid

'@Ab
Mitchell miste zijn eerste 14 darts op de dubbel waardoor Landman begon met 7 legs op rij, nou is White White en snel minder geworden maar dat geluk zal hij toch geen tweede keer hebben...

MarvinG

Landman gooide prima, maar Mitchell was inderdaad echt belachelijk op zijn dubbels. Partij had er heel anders uit kunnen zien als hij zijn eerste paar dubbels wel had gegooid.

wielergekkie

Mijn team nog vergeten te delen;
A. Price, Wright, Mvg
B. Wade, The Asp, Ratajski
C. Gurney, Duivenbode, Humphries
D. Vinnie, Clemens, Dobey
E. Lewis, Rydz, Soutar, O’Connor
F. Sherrock, Brooks, Schindler en Williams.

Succes & Plezier allemaal!😀

Chef83

Ik neem zoiezo een f speler cap ik heb ze alle 4 al gehad
Sherrock
Brooks
J wiliams
Schindler

Nu heb ik schindler cap en die laat ik staan ook come onnnnnnnn.

vevie

We hebben vanaf volgend jaar dus ‘twee’ nieuwe spellen. Althans, het WK-spel heet nu Bondscoach en de Champions League krijgt een eigen spel: Champ Coach.

Edit: het originele WK-spel is er ook nog, dus idd twee nieuwe spellen. Ik weet niet wat er is gebeurd met de plannen voor de OS-spellen.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Hopelijk voegen ze een keer MotoGP toe.

Platje

Betekend dat een 'topcoach' voor het EK/WK en CL? Ik doe met elk spel mee tot nu toe maar nog een topcoach of matchduel zou wel teveel van het goede zijn en niks vernieuwends.. eigenlijk is het nu al teveel van hetzelfde

Zie inderdaad de OS er niet meer tussen staan, vorig jaar al uitgesteld, nu definitief van de baan? Zou niet best zijn maar ben dan wel benieuwd naar de reden. Wellicht vergist over hoe moeilijk dit wellicht is om er een goed spel van te maken met zoveel verschillende onderdelen?

Laatst gewijzigd
MarvinG

Dat denk ik inderdaad. Hoe ga je het goed vorm geven als er zoveel verschillende disciplines zijn? Lijkt me bijzonder lastig om daar een goed en eenduidig spel voor te maken.

Ab Normaal

Je kunt per onderdeel goud zilver en brons voorspellen.
Anders weet ik het ook niet.

Ab Normaal

Ai, Ratajski, de man die velen wilden omdat hij zo gemakkelijk geloot zou hebben, exit. Dat zal pijn doen.

Ab Normaal

4 mln voor Dallinga. Dat is nog eens een prijsverhoging.

Platje

Dat is idd een fikse verhoging.. weet iemand wat het budget was? Ik zit nu, snel geteld, al boven de 40 miljoen aan waarde..

Ric

Mijn budget is al op en ik moet nog 6 posities invullen Haha. Daar moet echt even een keer rustig naar gekeken worden……en keuzes maken!

Ab Normaal

Dat wordt exit voor captain Brooks vrees ik.

1 2 ... 485 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.