Scorito-algemeen

1 2 ... 484 ... 606 607
Ab Normaal

Oh, dat snap ik ook. Alleen denk ik dat iedereen vd Bergh toch nog onderschat.
Doet het altijd goed op het wk.
Als je dan toch kijkt naar de zwakste bij de eerste 8 van de plaatsingslijst dan denk ik eerder aan De Sousa.

Chef83

Ik denk juist dat de sousa ver komt al rekent hij vaak niet goed maar zie hem best ver komen .

Ab Normaal

Kan zeker. Maar waar baseer je dat op? Gevoel?

Beerislos

Bedankt Ab, nu ga ik weer twijfelen over de Sousa ;)

Mooie analyse trouwens!
Het verschil in een bekertje of ver onder 50% is niet veel. Gokje af en toe moet goed vallen en af en toe een voor het grote publiek 'onbekende' speler. Dat ben ik zeker met je eens.

Peli

'@Ric
Proficiat!! Lekker geknokt als ploeg zijnde, na een hopeloze 1e helft.
En Haye, wat een klasbak. Niet alleen die twee goals, maar vooral die assist bij het 3e doelpunt. Van pure schoonheid, met zoveel gevoel en inzicht.

Ric

'@ peli.

Bedankt kerel.
Een avondje die prachtig was geweest met een vol stadion.
Helaas is het achter de tv toch anders haha.
Eens betreft Haye, belachelijk dat hij nog bij ons speelt. Veel te goed voor dit niveau maar hij is gelukkig hier en wil zelfs bijtekenen.

Ragnar Lolbroek

Hieronder mijn dartertjes. Ik volg darts helemaal niet intensief. Heb er eigenlijk vooral een team ingeklikt ter overbrugging naar het volgende wielerseizoen. but anyways. We moeten toch maar beter doen dan de 16% van vorig jaar. :)
A: Price, Wright & Van Gerwen
B: Wade, de Sousa & Aspinall
C: Bunting, Noppert & Humphries
D: Dolan, Suljovic & Vd Voort
E: Rydz, V Barneveld, Labanauskas & O'Connor
F: Portela, Sherrock, Brooks & Kenny

Laatst gewijzigd
Ketjap Manis

Het grappige is dat de winnaar van vorig jaar zelf aangaf dat hij bij de E en F spelers maar wat aangeklikt had. Ik deel je gevoel dus Ab Normaal. Hier mijn team:

A: Wright, Price, MVG. Wright is lekker constant, Price zie ik qua ervaring winnen van Clayton. MVG puur op chauvinisme.

B: Wade, Aspinall, Cullen. Wade is vrij constant en de hoogste sead in zijn kwart. Aspinall is meestal goed op een WK en onderling resultaat met de sousa is 6-3 in zijn voordeel. Cullen heeft relatief makkelijk geloot en kan de kwartfinale/halve finale halen als hij zijn niveau haalt.

C: V Duijvenbode, Humphries, King. Dirk zie ik bunting uit vorm wel pakken, daarna zal het wel klaar zijn. Humphries kan van iedereen winnen, lekker om erbij te hebben. King in goede doen kan Ratajski pakken die iets minder in vorm is de laatste tijd.

D: Dolan, VD Voort, Huybrechts. Dolan in vorm, Vincent komt altijd wel een paar rondjes door, en Kim is ook in vorm.

E: Gekeken naar wie de eerste twee rondes mogelijk kunnen winnen. Er zijn namelijk wel wat spelers uit vorm die daar de tegenstander zijn.

F: Op basis van de odds gekeken wie de eerste ronde kan winnen.

Peli

'@Ric

Haye is een gevalletje Mühren.
Wel de kwaliteiten, maar niet de ambitie.

Jun Allrich

In Categorie A ga ik voor Wright en Price. Mijn gevoel zegt dan Clayton, mijn hart VDB maar de loting zegt MVG.
Bij B is allen Wade een 'zekerheidje'. Voorlopig voeg ik daar Smith en Aspinall aan toe maar de Sousa ligt op de loer.
Cool Hand Luke is zowat mijn favoriete speler dus die al zeker. Dan nog iemand met hele lichte pijltjes en Gurney.
D E F hou ik nog even voor mezelf maar O'Connor en Sherrock en Dolan zitten er zeker bij.

Ric

Price vs Clayton in de kwart finale. Zonde dat er eentje sneuvelt. Vraag me af ik ze juist allebei toch moet nemen.
De kans is heel groot dat 1 vd 2 in de finale komt.
Neem je er eentje dan kan je dus in de kwart al klaar zijn.
Wright kan ook zomaar klaar zijn tegen Searle en van Gerwen blijft van Gerwen.
Is dat een groot risico dat je al snel door al je A-spelers bent?
Risico demping door Clayton én Price te nemen???

MarvinG

Door de captainfactor en punten win of verlies je het spel denk ik niet op je A-spelers. Als je een of twee goede spelers uit de lagere factoren hebt en die (toevallig) captain maakt, dan kan je al een goede score halen. Kies je verkeerd daar, dan kan je een goede score al snel vergeten...

Beerislos

'@Ric na lang wikken en wegen, toch maar Clayton eruit voor Wright.
F-spelers ben ik nog steeds niet uit.

KissMyAce2.0

'@ric
Hoe groot zou de kans zijn dat Price of Clayton in de finale komt?
Ik ben geen rekenwonder, maar verwacht niet veel meer dan 10%?

dvansteenis

0%

wielergekkie

Zo mijn dart team staat dan eindelijk en deel hem na de deadline.

Het liefst had ik maar 2 B spelers gekozen en helemaal geen D spelers maar het moest maar haha.

Gokken jullie op een F speler captain of toch voor gratis puntjes met een E speler?

MarvinG

Ik gok wel op een F-speler ja. Zeker in de eerste ronde volle bak voor de hoogste score gaan haha ;)

Heb mijn team redelijk staan, twijfel nog tussen Sousa en Aspinall en tussen Lewis en Labanauskas. Bij de F-spelers heb ik gekeken naar de odds en daarop gekozen.

Chef83

Vol op een f speler hier hoppaaaaa

arjenzvob

Gegaan voor:

A: Price, Wright, MVG
B: Wade, Smith, Searle
C: Bunting, Noppert, Humphries
D: Dolan, Clemens, Heta
E: Rydz, Joyce, Soutar, O' Connor
F: Krcmar, Razma, J Williams, Brooks

Captain J Williams.

Fietsbel

Team opgetrommeld:
A: Price, Wright, MvG
B: Wade, Smith, Aspinall
C: Duijvenbode, Humprhies, Gurney
D: Dolan, vd Voort, Dobey
E: Joyce, Labanauskas, Hughes, O'Connor
F: Krcmar, Schindler, Sherrock, Brooks

Ronde 1 gewoon een F-speler captain.

klumper

Mijn team:

A: Price, Wright, MvG
B: Wade, Smith, Aspinall
C: Humprhies, Gurney, Noppert
D: Dolan, Suljovic, Vd Voort
E: Joyce, Rydz, Mitchell, O’Connor
F: Razma, Schindler, Sherrock, Brooks

Captain ronde 1 een f speler

Iedereen veel succes en kijkplezier!

Ketjap Manis

A: Wright, Price, MVG
B: Wade, Aspinall, Searle
C: Humphries, King, Gurney
D: Dolan, Vd Voort, Clemens
E: Mitchell, Soutar, Kleermaker, O’Connor
F: Sherrock, Razma, Brooks (c), Schindler

Ric

A: Wright, Price, MVG
B: Wade, Aspinall, Smith
C: Humphries, Duivenbode, Gurney
D: Dolan, Vd Voort, Clemens
E: Rydz, Soutar, Joyce, O’Connor
F: Sherrock, J Williams, Brooks (c), Schindler

MarvinG

A: Price, Wright, MVG
B: Wade, de Sousa, Smith
C: Buntingh, Humphries, Gurney
D: Dolan, vd Voort, Dobey
E: Rydz, Joyce, Labanauskas, O'Connor
F: Razma, Sherrock, Williams, Brooks (c)

Bij F ook lange tijd Krcmar en Schindler gehad... uiteindelijk hier het beste gevoel bij.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

2x Smith? Veel vertrouwen in Bully boy

1 2 ... 484 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.