Scorito-algemeen

1 2 ... 488 ... 606 607
MarvinG

De prijzen zijn inderdaad wel heel hoog. Natuurlijk is het goed dat je niet heel makkelijk alle topspelers erin kunt klikken, maar nu wordt het wel erg lastig om een team samen te stellen met toppers en subtoppers. Dan maar weer op zoek naar goedkopere pareltjes ;)

Peli

Absurde prijzen man.
Normaal ben ik niet echt van de 500K weggooiers (in elke linie eentje, behalve op doel), maar op deze manier dwingen ze je haast om het wel te doen.
Heb al wel een opzetje van 18 spelers gemaakt, om daar vanuit verder te puzzelen.
Fikse klus, maar ook wel weer een geinige uitdaging.
Deed het tot een aantal speelronden terug vrij aardig (schommelend tussen 99.2%-99.8%), maar inmiddels toch afgezakt naar 97.6%. Nog steeds meer dan acceptabel natuurlijk, maar ik wil weer terug richting de top 100.... en snel ook ;-)

Ab Normaal

Probleem is dat die pareltjes er nog niet zijn.
Als ze regelmatig speelden en scoorden waren ze nu al direct duur gemaakt. Aan het begin van het seizoen kun je pareltjes halen uit de voorbereiding die een basisplaats gaan krijgen.
Betekent dus dat je nu naar die twee weken voorbereiding en de eerste twee speelrondes moet kijken.
Verder valt er weinig te parelen.

Spelers die nu beoogd reserve zijn maar door blessures ineens basisspeler worden, dat moeten de pareltjes zijn denk ik.

RvhC74

De verhoudingen van voor de winterstop en na de winterstop zijn volledig weg.

Voor de winterstop was het nog mogelijk om 3/4 spelers van Ajax, Feyenoord en PSV op te stellen maar na de winterstop mag je blij zijn dat je 1 topper van deze club plus suptoppers kunt opstellen.

Prima dat je meer moet puzzelen en keuzes moet maken maar de verhoudingen zijn nu ver te zoeken tussen voor en na, totale willekeur.

Alvarez heeft meer punten behaald dan bijvoorbeeld middenvelders van Heerenveen, Eagles en Cambuur terwijl Alvarez nou niet bepaald een punten pakker is. Hij blijft na de winterstop gelijk in waarde en ander waarden van spelers worden verdubbeld en/of meer waard dan Alvarez???

MarvinG

Alvarez blijft er dan ook lekker instaan bij mij :)

MarvinG

Borland 78 gemiddeld. Kon hij dat niet even doen tegen captain Brooks?

Fietsbel

O'connor captain, maar ik zie de bui al hangen.

MarvinG

'@Fietsbel ik ook. Maar heb de uitslagen van Durrant bekeken. Die kan toch niet eens weer in topvorm zijn

Fietsbel

Klopt ook. Maar WK blijven toch wedstrijden apart. Wellicht heeft ie zich hiervoor opgeladen, wie weet.

MarvinG

Dat is ook zeker waar. Het past wel in mijn toernooiverloop so far dat de captain verliest ;)

Fietsbel

Bij mij ook zeker. Maar ondanks Durrant er slecht uit ziet, ziet O'Connor er ook solide uit. Maar ik juich nog nergens voor, haha.

Zadelpen

10% heeft Durrant..... En die staan dan nóg boven team Zadelpen, WTF?

Vroeger, op de dartsforums stond ik jarenlang bovenaan. (Serieus, geen dolletje) Maar bij scorito is het gewoon niet te doen, dat darts voorspellen. Moet wel bij zeggen dat het toen wel iets makkelijker was, zeker als je bovenop het darts zat. Nu zijn spelers veel meer aan elkaar gewaagd, veel breder veld.

Sta elk jaar helemaal onderaan na de 1ste ronde. Dat doet toch een beetje zeer, heb notabene samen gespeerd met enkele deelnemers.

We staan weer voor aap.

Zadelpen

7,6 %...........

MarvinG

'@Zadelpen ik snap je helemaal. Met vrienden ook een poule en daar staan mensen bovenaan die het darten nauwelijks volgen en puur op 'bekende' namen spelers erin hebben geklikt. Merk ook dat zij nu al voor C of D spelers kiezen als captain en dus op safe spelen.

Zadelpen

Ach ja, het is hoe het is. Eens afwachten waar we staan na de 2de ronde. Dan kan je pas echt de schade op meten.

Dat dartspoolen, deden we op darts.nu. Oud dartsforum. En heb nog nooit een wreder gokspel gespeeld als dat. Daar kreeg je per toernooi hetzelfde prijzengeld aan punten als de spelers. En hadden we een order of merit, die continu bijgehouden werd en dus ook dat je punten twee jaar blijven staan.

Dat was zo megavet, en iedereen was zo fanatiek. En als je dan 1ste stond telde dat ook wel echt, of het wk winnen, premier league etc etc. als je dan won, de beker bij je avatar er bij doen. Echt jarenlang op topnivo gebanterd, zoveel gelachen daar.

Plus de strijd met het mega irritante sbs 6 en zijn werknemers haha. Elkaar ontmoet op dartstoernooien. Heerlijke tijd.

Echt een prachtige memory lane. Helaas is dat forum na de opkomst van facebook en wat onenigheid uit elkaar gevallen.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Zonde, dat klinkt inderdaad wel heel erg tof! Ben nu toch wel erg blij met captain O'Connor. Maak gelijk een gigantische sprong.

Sloddies

Zo ook de Sloddies. Tenminste een plannetje uitgekomen. O'Connor maar door 16% gekozen en maar door 8% als captain. Even tijd in de voorbereiding betaalt soms toch uit.

Fietsbel

Ik spring ook van 10% naar 88% door O'Connor. Het kan verkeren.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Hier ook O'Connor captain, stond al oké en dus brengt dat me naar 96.5. Als Cullen nog even door-Cullent tegen mijn laatste F-je Williams gaat er een beetje wrange nasmaak bij komen maar dat kan echt alleen achteraf de juiste keuze blijken...

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Sjeezius. Ik heb nog maar 10 man geselecteerd en mijn geld is al op! Haha.! Dat is wel een enorme inflatie zeg!

MarvinG

Mazraoui nog niet fit en Alvarez er ook niet bij. Dit wordt geen lekker rondje voor me.

Sloddies

En ik ben zo snugger geweest Klaassen op de bank te posteren in ruil voor van Ginkel.

MarvinG

Laten ze aub die 300% rondes afschaffen. Totaal geen meerwaarde.

Platje

Athletic - Real is bezig.. foutje van Scorito? Als ik het zo zie is dit een wedstrijd voor ronde 21

Laatst gewijzigd
Peli

[Edit:] never mind

Laatst gewijzigd
1 2 ... 488 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.