Scorito-algemeen

1 2 ... 489 ... 606 607
Peli

Verkeerde cpt geselecteerd @MarvinG? πŸ˜‰

MarvinG

Haha ik heb Tadic. Maar vind altijd al dat die 300% rondes te zwaar wegen. Normale captain die 2x telt is al meer dan zat

Peli

Ik heb Haller πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ‘ŒπŸΌ

MarvinG

Gefeliciteerd. Ik zak hierdoor in 1 ronde van 99.5 naar 98.8%, leuk dit...

Ric

Ja hoor als je C Haller neemt dan vlamt Tadic en neem
Je C tadic dan vlamt Haller. Vandaag wederom. Schijtzooi zeg!

Fietsbel

Met de volgende captain kom ik al snel uit bij van Duijvebode tegen Ross Smith, een C-speler dus... Verder, zijn er mensen die Woodhouse kansen toe achten tegen Heta?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Heb net een team proberen te maken.
Zonder Tadic, Haller en Til.
Ook geen subtoppers als Joey Veerman en Dani de Wit.
Een goedkope keeper (die je eigenlijk niet eens wilt) als tweede keeper en dan kom je nog niet uit.
Heeft ooit iemand gerekend wat het betekent als je een topkeeper neemt en een 500k keeper?
Zou je met het geld dat je daarmee bespaart meer punten kunnen halen dan de bankpunten van bijvoorbeeld Blaswich?

Peli

Als jij het nou even een half seizoen uitprobeert @Ab en ons laat weten hoe het beviel 😁

MarvinG

Ik ben er gisteren ook mee bezig geweest. Maar zelfs als ik de echte toppers thuis laat, kom ik er niet uit met dit budget haha.

Peli

Nu overdrijven jullie toch wel enigszins, vind ik. Al zijn de prijzen wel echt bizar hoog voor sommige spelers natuurlijk.
Na niet al te lang puzzelen kwam ik uit op een selectie met in totaal 7 spelers uit de huidige top 25, waarvan 6 uit de top 15 (qua punten). Aangevuld met een merendeel aan spelers die schommelen tussen plek 30 en 75.
En slechts 4 die daarbuiten vallen.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

We blijven maar winnen. Team Zadelpen schiet als een alarmschijf door de rankings.

18.8%!!!!!

En dan komt onze C er nog aan...... be afraid!

ditisdavid

Tja, die captainkeuze voor R3. Rydz in de buurt van het niveau van daarnet moet een lichtgeblesseerde Aspinall eronder kunnen krijgen, maar riskant is het wel.

danusz1986

Lekker dat mijn captain Rydz heeft gewonnen. 44% gestegen naar 93%.

de klimgeiten

Het is wel een beetje vreemd, voor de winterstop was het budget 52 miljoen.
En nu na de winterstop maar 48 miljoen, en de prijzen van de spelers zijn flink omhoog gegaan.
Maar dat maakt de uitdaging des te groter en er zullen dus nu keuzes gemaakt moeten worden
Zodat er veel verschil in de teams zulle zijn.

arjenzvob

Darts gaat best lekker eigenlijk. Eerste ronde wilde ik Jim Williams als captain, later met m'n stomme kop gewisseld naar Razma die verloor.... Anders had ik helemaal in de top gestaan. 97,3% nu. Tweede ronde captain O'Connor was fijn. Derde ronde wordt het Rydz, die zie ik Aspinall wel verslaan.

Dan Topcoach. Met vanavond nog captain Gakpo te gaan sta ik nu op 96,7% maar na vanavond verwacht ik hoger.
Ik ben al begonnen met puzzelen, en dat valt nog niet mee inderdaad maar ook weer niet onmogelijk.
Twee ajacieden, drie psv'ers en twee feyenoorders nu.
3x az ineens.... Dat is wellicht wat te veel van het goede. Ik heb op dit moment gekozen voor twee 500k mannen om toch mooie namen te kunnen pakken. En ze spelen de laatste tijd ook nog,

Peli

Precies Arjen, er zitten voldoende 500K en 750K "opvullers" tussen in elke linie, die ook nog eens wekelijks starten bij hun clubs.

2 Ajacieden is trouwens wel aan de magere kant. Ik heb er alleen in mijn verdediging al 2 (+1 op het middenveld en 1 voorin)

...... vooralsnog tenminste

Laatst gewijzigd
Platje

'@peli zit daar een Rensch of Schuurs bij?

Peli

'@Platje
Nee, 2 stuks van ieder 4.5M

Ab Normaal

Benieuwd wat je keepers kosten dan.

MarvinG

Misschien rekent hij de keeper tot de verdedigers? Pasveer is ook 4,5 miljoen ;)

MarvinG

0 punten Ramalho. Samen met de 0 punten voor Alvarez en slechte captain Tadic, wordt dit een heel belabberd rondje.

Beerislos

Gaat top op dit moment met darten, nu druk op welke captain volgende ronde. De verkeerde en je duikelt enorm in het klassement.. Smith (F) (tegen Hempel), Rydz (E) (tegen Aspinall), Smith (E) (tegen Dirk) of toch voor wat meer 'zekerheid' en voor een A, B, C of D speler gaan. Hempel is denk ik net iets beter dan Smith. Aspinall blessure arm, kans Rydz? Dirk gisteren zonder zenuwen, maar speelde niet goed, kans voor Smith? Iemand een idee?

Eredivisie erg lastig met dure spelers en minder budget. Het mooie is dat we denk ik diversere teams gaan krijgen. Opvullers zoeken van 500k en 750k. Het gaat een mooi puzzeltje worden :)

Peli

4.5M Pasveer, nee joh, die heb ik uiteraard niet.
Mijn keepers kosten bij elkaar 3.75M. Is zat.

Ric

Ik worstel ook met de darts captain.
Hij staat nu even op Rydz. Maar the asp begon op t eind beter te gooien.
Maar alle anderen in mijn team zijn ook allerminst zekerheidjes op de A’tjes na wellicht maar dat schiet niet op qua punten.

Punchbox

Captain is erg lastig kiezen inderdaad, echt alle potten liggen dicht bij elkaar (op de A spelers na die niet echt interessant zijn). Het uitvallen van Joyce doet nog steeds pijn want dat was een perfecte captain tegen Lennon geweest…

Ik denk dat de keus maar op Humphries of Dirk gaat vallen maar dat zijn ook absoluut geen zekerheidje s..

1 2 ... 489 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.