Scorito-algemeen

1 2 ... 490 ... 606 607
RvhC74

Inmiddels een vaste basis elftal neergezet. Basis is geheel uit top 25, wissels zijn nu niks of niet veel bijzonders.

Wel bijzonder dat de waarde van de spelers omhoog gaat en het budget omlaag. Totaal niet realistisch met de wereld waar wij in leven. Budget of blijft gelijk of gaat licht omhoog.

Scorito slaat hier de plank toch echt mis….

Ric

Ze hadden flops ook gewoon moeten downsizen.
Ik noem bijvoorbeeld een Gotze. Als je die 2,5 mln maakt krijg je ook daar wat eventuele gokjes/keuzes als je denkt dat hij t na de winterstop goed zou gaan doen.
Bepaalde spelers zijn zo duur gemaakt dat je ze echt links laat liggen.

Peli

Ik hoor links en rechts om me heen (collega's, vrienden) toch wel aardig wat geluiden van mensen die ernstig overwegen zowel Tadic als Haller buiten hun selectie te laten.
Haller kan ik, ook met het oog op de komst van Brobbey, wel in komen. Die overweeg ik zelf namelijk ook niet om in mijn team te klikken.
Maar Tadic is i.m.o. toch wel een musthave, ongeacht zijn hoge prijs. Ligt toch "gewoon" weer keurig op schema om zijn totaal aantal punten van vorig seizoen te evenaren.
Of staar ik me nu blind op hem??

MarvinG

Tadic klik ik er elk jaar blind in. Maar dit moment twijfel ik toch wel een beetje. Zeker als je 3 of misschien zelfs 4 Ajacieden wil, is 6 miljoen wel veel. Zonder Tadic kan je een voorhoede samenstellen met bijvoorbeeld Gakpo, Karlsson en Openda. En dan houd je nog wat geld over voor een goede middenvelder.

Maar waarschijnlijk durf ik het ook niet aan zonder Tadic en staat hij er uiteindelijk gewoon weer in.

Peli

De 1e zeizoenshelft had ik geen Tadic (vond 7.0M toen echt wel teveel van het goede), maar wel Haller.
Hoewel Haller er statistisch gezien natuurlijk een uitstekende eerste helft van het seizoen op heeft zitten, baalde ik toch afentoe stevig dat ik Tadic niet had. Of allebei, want Klaassen was natuurlijk een totale mispeer.
Maar zowel Tadic als Haller gaat me qua budget niet lukken de 2e seizoenshelft. Daarnaast is Brobbey op weg naar Amsterdam, wat onherroepelijk voor minder speelminuten voor Haller gaat zorgen (net wat vaker wissel tegen de 'kleintjes' en sneller gewisseld worden gedurende de wedstrijd).
En dus vind ik zelf Tadic wel (bijna) een zekerheidje. Heerlijk om zo'n speler te hebben die je altijd zo, hup, blind je opstelling in kan klikken (en dan ook nog eens captain kan maken, in 9 vd 10 wedstrijden).

En dan naast Tadic een keuze maken uit Openda en/of Karlsson en/of Gakpo.
Al heb ik ernstige twijfels bij Gakpo. Zonder twijfel veruit de beste voetballer van deze 3 en rete-effectief, maar.... Ik vertrouw Schmidt niet met z'n gerouleer en Gakpo zelf ook niet helemaal, met z'n blessurgevoeligheid de afgelopen 1,5 jaar.
Kijk maar eens naar vorig seizoen + 1e helft van dit seizoen (dit was echt een eye opener voor me):
Karslsson nagenoeg alles gespeeld (maar in 2 wedstrijdjes van de 52 niet meegedaan)
Openda nagenoeg alles gespeeld (maar in 1 wedstrijd van de 52 niet meegedaan)
Gakpo heeft er van de 52 wedstrijden maar 36 meegedaan.

Laatst gewijzigd
joern00

Gewoon Kim captain hier. Price nog voorbij en de weg naar de kf ligt open πŸ™‚

danusz1986

Ik zit meer met de vraag of ik Gravenberch (viel tegen eerste seizoenshelft) of ga ik voor Berghuis. Als middenveld had hij ongeveer 1.550 punten gehaald in de eerste seizoenshelft en speelt altijd wel. Til heb ik al en ik ben niet heel gek op alle opties. Met Berghuis en Til samen wordt het wel echt puzzelen.

Zadelpen

Wordt wel een heel stil avondje, met 18% de kerst in.

Ik doe voorlopig ook even geen interviews.

Peli

Fijne feestdagen gewenst aan alle Scorito spelers en alle andere forumleden!! πŸŽ…πŸ½πŸŽ„

KissMyAce2.0

Gewoon Tadic/Haller/Til/Berghuis aanvullen met 500kers

MarvinG

Fijne feestdagen allemaal! :)

Ketjap Manis

Fijne feestdagen allemaal! Ik ga nog even dubben of ik kleermaker aandurf tegen Cullen of op β€˜save’ voor King ga.

Peli

De PB functie werkt ook weer lekker naar behoren πŸ€”πŸ˜‘

@Ric
Ik kan dus ff niet antwoorden. Zal het later nog wel een keer proberen.

Ab Normaal

Bij mij slechts twijfel tussen Dirk en Rydz als captain.
Aspinall is in principe beter natuurlijk maar hoe langer de wedstrijden duren hoe moeilijker het zal zijn voor hem met een blessure.
En de punten voor een E zijn het dubbele van een C.

Ric

Ik ga t proberen met Rydz; ab normaal.

arjenzvob

Ik ga ook voor Rydz

Beerislos

Rydz op winst zou zeer lekker zijn. Smith E en Smith F heb ik ook nog, Rydz lijkt de meeste kans te maken van deze mannen. De keuze maakt of kraakt je ranking :)

Ab Normaal

Ik neem ook Rydz dus gaat hij verliezen. Iedere captain die ik neem verliest.
Daarom waarschuw ik jullie vast. Neem een ander.

MarvinG

Driemaal is scheepsrecht Ab 😏

KissMyAce2.0

B100 strikes again

MarvinG

Goed verhaal.

Hier begint de captain twijfel toch een beetje toe te slaan. Rydz tegen Asp of Humphries tegen Chisnall. Pak het liefst een D of E speler. Maar vd Voort tegen Wade of Dobey tegen van Gerwen lijkt me ook geen slimme keus.

Fietsbel

Ik laat de mijne staan op Dirk. Optie 2 is Dumfries, maar ook dat weet ik niet. Staat al dagen op Dirk en weiger te wijzigen nu.

MarvinG

Denzel Dumfries? ;)

Maar inderdaad, ik laat hier Rydz ook lekker staan. Vertik het om op 'safe' te spelen.

Fietsbel

En dan toch captain Dirk goed, wat een prachtige comeback. Dirk moet altijd op gang komen. Die kan het Price nog verdomd lastig maken in de volgende ronde, zeker met dit publiek.

MarvinG

Daar komt de 18% met Dirk als captain goed weg ;)

1 2 ... 490 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.