Van Gerwen heeft kerstavond doorgebracht aan tafel met v/d Voort en van Duijvebode. Het zou met niet verbazen als de PDC de andere twee Nederlanders uit het toernooi plaatst. Zij zijn langdurig in de buurt geweest van v/d Voort en zouden dus gevaar op kunnen leveren... maar ik ken de regels niet goed in Engeland.
Mooie potten zeg met dat darten. Mijn score gaat momenteel goed, maar ook beetje afhankelijk van captain Rydz. Daarna zal ik rustig gaan zakken ben ik bang. Last minute verwijderen van King en Smith kunnen nog wel eens flink pijn gaan doen.
Bij voetbal alvast een team samengesteld voor Frankrijk, Belgie, Spanje, Nederland en KKD. De 1 makkelijker dan de andere. Wel wat leuke koopjes gevonden, maar nog afwachten of die ook blijven staan. Prijzen overal wel echt extreem inderdaad. Nederland toch een mooi team met Tadic en Berghuis weten te vormen na wat geschuif.
Tja, zou kunnen, al denk ik dat het bij FC Utrecht lastig is te zeggen hoe de voorhoede eruit gaat zien. Mahi was bij FC Groningen goed bezig. Bij Utreg in twee jaar nog niet veel laten zien. En ik heb zo mijn twijfels bij de aanpak van Hake. Ik begrijp bijvoorbeeld niet dat Dalmau nooit speelt. Is in potentie verreweg hun beste spits. En van de Streek, al twee seizoenen topscorer als middenvelder, komt al helemaal nauwelijks meer in beeld
Een reactie naar Scorito gezonden dat het niet realistisch het budget met vier miljoen te verlagen terwijl de prijzen van spelers drastisch omhoog gaat. Uiteraard wil men iedereen uitdagen maar moet wel realistisch blijven tov eerste seizoenshelft. Je krijgt dan weer zo’n antwoord waar je niks mee kan.
Conclusie: of een team neer zetten die zo sterk is dat je wissels en tribune niet veel voorstelt of een gemiddeld team opstellen zonder echte toppers.
Persoonlijk vind ik dat Scorito een stap te gaat nu
Niet overdrijven. Er is een prima team weg te zetten maar je moet keuzes maken. Als t budget hoger is dan heeft iedereen dezelfde spelers en kun je moeilijker het verschil maken.
Zelf hoop ik dat vdStreek richting basisisplaats gaat. Dat zou voor mij een mooie 2 miljoen middenvelder zijn.
Tot op heden ziet t daar nog niet naar uit.
Ik vind Utrecht gevaarlijk.
Presteren met dit materiaal ondermaats. Hake snapt er geen klote van. Vond het al apart dat hij daar ooit aangesteld is.
Hoe kun je nu inderdaad vd Streek er naast zetten na zijn prestaties en verwachten dat hij gemotiveerd blijft.
Geloof nooit dat Hake het seizoen afmaakt.
Probleem is natuurlijk dat hij er uiteindelijk uit vliegt net na de deadline en dan zit je met je Utrecht spelers die onder de nieuwe coach er ineens naast blijken te staan.
Ik klaag niet, ik constateer iets dat het realistisch is met de werkelijkheid. Als de prijzen van producten stijgen en de lonen gaan omlaag is ook totaal niet logisch.
Ik weet een prima team te vinden maar niet met echte toppers erin. Dat kan wel maar dan heb je veel tweede keuze spelers die weinig opleveren.
Speel dit al jaren maar budget technisch is dit wel het meest drastische besluit.
Snap de keuze echt wel dat je meer moet kiezen en puzzelen maar het budget hetzelfde laten staan was ook prima geweest ook dan meerdere keuzes moeten maken
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.