'@Ab
Ik zeg toch dat die subtoppers net aan onder de zogenaamde toppers zitten (zowel qua prijs als qua prestaties de 1e seizoenshelft), dan zijn die toch nooit van zn leven middelmatig.
Edit: Trouwens....sommige van die subtoppers doen aan prestaties niet eens onder aan de toppers
Vond ik juist niet. We klagen steen en been over hoeveel invloed de captain punten hebben bij tennis en dan willen we dat hier verhogen.
Bovendien is het in grote mate afhankelijk van ordinair mazzel.
Suljovic die 6 matchdarts onbenut laat tegen Soutar. Humphries en Dobey die mazzelen tegen Chisnall en MvG met corona.
Of de Australiër Smith waar eigenlijk niemand van gehoord had.
Dat de captainfactor een te hoge invloed heeft, staat naar mijn mening los van het feit dat je nu voor een D-speler evenveel punten krijgt als een F-speler. Het is toch veel 'logischer' dat een D-speler een of twee rondes verder komt dan een F-speler? Los daarvan, vind ik bij veel spellen de captainfactor teveel invloed hebben. Dat vind ik bijvoorbeeld ook van die 300% rondes bij Topcoach.
Ik heb nooit zoveel problemen gehad met captainfactor. Hoort ook beetje bij het spelletje en leer je mee leven.
Dat Suljovic 6 match darts benut is deels mazzel en deels te voorspellen. Als je vooraf tegen D spelers kon gokken, dan waren het Petersen en Suljovic wel. Vind het dus niet alleen mazzel. En nee ik heb niet Soutar of Smith, maar geheel onverwacht vind ik het niet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.