Scorito-algemeen

1 2 ... 492 ... 606 607
Ab Normaal

Of jij vind iemand een subtopper die iemand anders als middelmatig bestempeld

RvhC74

Een team met Tadic, Til, Berghuis, Mazaroui en dan nog suptoppers als Veerman, Ramselaar met enige goede wissels is haast onmogelijk

Peli

'@Ab
Ik zeg toch dat die subtoppers net aan onder de zogenaamde toppers zitten (zowel qua prijs als qua prestaties de 1e seizoenshelft), dan zijn die toch nooit van zn leven middelmatig.

Edit: Trouwens....sommige van die subtoppers doen aan prestaties niet eens onder aan de toppers

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Klopt. Ik zie ook types als Ramselaar staat.
Dat weet je, die gaf ik jou in het begin nog als tip.
Maar op het laatste speelde hij ook niet alles.
Bij Utrecht hebben ze veel alternatieven en Hake zit op de wip.
Die types doen rare dingen.

Peli

Oh maar Ramselaar reken dan ook ik niet tot de subtoppers hoor

Valvuillerdemoz

Als er iemand tot de subtoppers gerekend kan worden is het Ramselaar wel. Had afgelopen seizoenshelft een mooie uitschieter.

Zie het ook net van Dalmau. Wordt wel interessant bij Sparta. Mits zijn prijs niet drastisch omhoog gaat, natuurlijk! 🙂

Peli

Dan schaal ik de subtoppers die ik in mijn team heb opgenomen in ieder geval hoger in dan Ramselaar (die 1x een hattrick scoorde en daardoor qua punten in de subtop staat).
Ieder zo zijn eigen benadering. En gelukkig maar, anders lijken alle teams straks weer op elkaar (saai).

Sjonge Jonge

Van Gerwen ook positief en moet WK verlaten, toch weer zonde voor het spel....

Ab Normaal

Sjonge jonge.
Eigenlijk is het wel raar. Spelers die griep hebben hoeven toch ook niet naar huis.

MarvinG

Shit, las het net te laat. Anders had ik Dobey nog snel captain kunnen maken.

Ab Normaal

Als Humphries morgen nu gewoon van Chisnall wint is dat de perfecte volgende captain

Zadelpen

0% Heta als kapitein, maar dat kan helemaal niet, want wij hebben hem als C. Dan quoteert Scorito team Zadelpen op 0%.

Misselijke streek. Wel 2-0 voor.....

Beerislos

Heta is ook zeker geen prutser, Wright is wel met zijn materiaal aan het prutsen :)
Heta was een leuke darkhorse, helaas gestruikeld..

KissMyAce2.0

Ik gok dat Heta dan minder dan 0,5% gekozen is als captain en ze het dan afronden naar 0..

dvansteenis

Aha Chisnall is de volgende. Degene met de minste Corona patiënten krijgt een gouden bekertje!

Valvuillerdemoz

Topcoach UK : er worden al spelers weggekocht uit mijn team, maar je kunt nog geen vervangers kiezen?!

MarvinG

Volgende ronde Dobey of Humphries captain voor mij :)

Ab Normaal

Ik heb Dobey niet dus dat maakt de keuze makkelijk voor mij.

Pim96

Ik heb ook de keuze uit Dobey en Humphries. Denk alleen niet dat de twee elkaar super veel ontlopen. Nog steeds lastige keuze eigenlijk. Stiekem kijk ik ook nog met een schuin oog naar Rydz.

MarvinG

Ik hoop toch echt eerst dat Rydz vanavond van Aspinall wint. Daarna durf ik pas verder te kijken ;)

Pim96

Rydz vs Soutar incoming ;)

Wat ik wel jammer vind is dat D en E speler vanaf ronde 3 zelfde aantal punten is. Vanaf kwartfinale zelfs D, E en F speler zelfde aantal punten. Je zou toch beloond moeten worden voor een goede keuze?

MarvinG

Ja helemaal met je eens. Dat vind ik ook raar. Met een E of F speler zou je veel meer punten moeten kunnen pakken dan met een D speler.

Ab Normaal

Vond ik juist niet. We klagen steen en been over hoeveel invloed de captain punten hebben bij tennis en dan willen we dat hier verhogen.
Bovendien is het in grote mate afhankelijk van ordinair mazzel.
Suljovic die 6 matchdarts onbenut laat tegen Soutar. Humphries en Dobey die mazzelen tegen Chisnall en MvG met corona.
Of de Australiër Smith waar eigenlijk niemand van gehoord had.

MarvinG

Dat de captainfactor een te hoge invloed heeft, staat naar mijn mening los van het feit dat je nu voor een D-speler evenveel punten krijgt als een F-speler. Het is toch veel 'logischer' dat een D-speler een of twee rondes verder komt dan een F-speler? Los daarvan, vind ik bij veel spellen de captainfactor teveel invloed hebben. Dat vind ik bijvoorbeeld ook van die 300% rondes bij Topcoach.

Pim96

Ik heb nooit zoveel problemen gehad met captainfactor. Hoort ook beetje bij het spelletje en leer je mee leven.

Dat Suljovic 6 match darts benut is deels mazzel en deels te voorspellen. Als je vooraf tegen D spelers kon gokken, dan waren het Petersen en Suljovic wel. Vind het dus niet alleen mazzel. En nee ik heb niet Soutar of Smith, maar geheel onverwacht vind ik het niet.

1 2 ... 492 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.