Scorito-algemeen

1 2 ... 493 ... 606 607
Fiepke

Die 300% rondes bij Topcoach hebben inderdaad wel heel veel invloed. Zeker nu in Engeland en Spanje allerlei rondes door elkaar heen lopen met uitgestelde wedstrijden, spelers die niet fit waren bij deadline, maar inmiddels weer wel of toch niet... Wellicht gelijk mijn "frustratie" t.a.v. de Scorito-spellen op dit moment. Blij dat ik darts uiteindelijk niet mee heb gedaan.

Voor Topcoach Eredivisie en KKD voorzichtig aan het puzzelen. Ik laat de maand januari ook nog maar z'n gang gaan. Een lager budget en hogere prijzen vind ik nog geen eens heel erg. De laatste weken een verschil maken was lastig omdat je veel dezelfde soort teams had.

Het winterrapport:

Topcoach Eredivisie: 94,7% na lang rond de 97% gehangen te hebben. Klaassen, Max en in mindere mate Gakpo toch wel de missers. Erg blij met Til, Tadic, Karlsson en Mazraoui.

Topcoach KKD: 94,3% na een forse inzinking in november toen ik in 3 weken tijd zakte van 98% naar 86%. Te weinig spelers uit de top 6 van de KKD in mijn team (specifiek: ADO, Emmen, Excelsior). Mühren, Dallinga en Haye maakten voor mij wel het verschil.

Topcoach Duitsland: 97,1% gaat prima, zelfs met het gemis van Haaland, Kimmich en Süle enkele weken + matige bank. Zegt denk ik meer over de 'tegenstand' want was al vanaf oktober niet blij met m'n team.

Topcoach Engeland: 81,8% en daar ben ik nog blij mee ook gezien de vele mutaties. En zeker de laatste weken haast niet te doen.

Topcoach Spanje: 83,7% en dat is een forse knauw. De eerste weken op gouden bekertje, daarna lange tijd zilver (en soms brons), maar in november ging het faliekant mis met blessures, bankzitters. Standaard wel 2 spelers in de basiself met 0 punten. De "droomvoorhoede" met Benzema, Oyarzabal en Depay pakte verkeerd uit.

Punct

Ahh, Dalmau staat nu voor 1,5m bij Sparta erop. No-brainer!

MarvinG

Voor een 1.5 miljoen spits heb ik een ander op het oog...

arjenzvob

Speelt in het noorden gok ik MarvinG.

Soutar hier, zelfs overwogen als captain.... Helaas. Hopen op Rydz.

MarvinG

Daar speelt ie zeker ;)

Nu mijn cappie Rydz!

Ric

Come on Rydz

Ab Normaal

Houden er nog mensen rekening met het programma tijdens de superweekends?

Jasperdewaal11

Kopman Rydz laat zich lekker zien iig :)

arjenzvob

HOOPPAAA!!!

Pim96

Wat staat Rydz te gooien zeg. Heerlijk tempo zo in de wedstrijd. Die maak ik dus mooi captain volgende ronde

MarvinG

Cappie volgende ronde wordt Rydz inderdaad ;)

Peli

1.5 voor Dalmau kan idd interessant zijn, als 4e aanvaller (al zet ik zelf hoger in voor die plek in mijn selectie).
Als 5e aanvaller is hij sowieso te duur (tenzij je natuurlijk gek veel budget overhebt om die plek in te vullen).

En @MarvinG: Jij hebt zeker zo'n lange oostblok spits speelachtig in Friesland op het oog? ;-)

arjenzvob

Beter dan 98,1% nu. Uiteraard Rydz captain volgende ronde, ook al heb ik Soutar ook.

Peli

'@AbNormaal
Ik wel ja

MarvinG

'@Peli hoe raad je dat zo? ;)

Peli

Haha. Omdat ik hem eerst ook had, tot ik budget kon vrijmaken om hem te upgraden naar een duurdere/betere speler :-D

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Wordt nu wel lastig kiezen: de Lijzige Let of de Spartaanse Spanjaard.

Ab Normaal

Of de Heraclied :)

Platje

Ik schat de andere 2 wel hoger in dan de Heraclied, maar hij mag mij verrassen. Vind het altijd 'net niet' bij hem, maar wellicht kan Heracles het beter doen dan het afgelopen halfjaar en pikt ie zelf een paar doelpuntjes mee.. uit zijn ze nooit super, maar dit seizoen is het wel heel slecht wat ze laten zien.

Punchbox

Rydz gaat de Bunting van vorig jaar worden zo. Zonder hem ben je al redelijk kansloos voor een goede score lijkt het op.

Ab Normaal

De Heraclied is wel onbetwist basisspeler, de Let twijfel ik over.

Zadelpen

Team Zadelpen wordt gewoon als dartbord misbruikt. Helemaal naar de vaantjes gesmeten.

Grippunten, grrr......

Peli

De Let is zowel basisspeler als (mede)topscorer bij Cambuur, die 5 plekken en 10 punten hoger staan dan Heracles.
En zijn concurrenten voor de spitspositie heten Boere en Hendriks. Daarmaast ook nog eens A-international voor zijn land. Eigenlijk is die Let gewoon te goed om bij Cambuur te spelen (aldus enkele bevriende Cambuur-supporters).
Dus vanwaar die twijfel?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Omdat hij pas 8x in de basis is gestart.

Sjonge Jonge

Maar wel de laatste 8 wedstrijden, dus lijkt na een aanpas-periode toch wel de vaste 1e spits te zijn

1 2 ... 493 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.