Scorito-algemeen

1 2 ... 494 ... 606 607
Peli

'@Ab
Dat komt omdat hij allereerst pas door Cambuur binnengehaald werd toen de competitie al 3 wedstrijden aan de gang was. Kwam ook nog eens geblesseerd binnen en miste daardoor de 4 volgende wedstrijden. Vervolgens 3 wedstrijden "rustig gebracht", met korte invalbeurten (waarin hij tijdens zijn eerste optreden tegen AZ direct al wist te scoren). De 8 potjes erna onbesliste basisklant, met een moyenne van 1 op 2. Niet slecht voor een spits van 1.5M, toch?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Peli
Wist ik niet. Thanks.

Peli

Geen moeite.
Ik denk oprecht dat als je nog een aanvaller van 1.5 (of zelfs 1.75 en 2.0) nodig hebt, Uldrikis de beste keus gaat zijn.

Ab Normaal

Zo, zat ik er even naast vooraf met mijn analyse dat het beste bij Clayton er wel af leek..

Pim96

Is nog niet gedaan met Smith, maar wat kijk ik uit naar Price vs Clayton. De finishes die Price vandaag ook moeiteloos gooide pfoe.

Platje

Dit is wel een heerlijk potje om te zien, wat een finishes in set 6 ook

ditisdavid

Kan me moeilijk voorstellen dat we dit toernooi nog een betere wedstrijd te zien gaan krijgen. De beste uit Smiths carrière denk ik. Nog steeds zo veel reële winnaars!

arjenzvob

Wat een helden, Smith en Clayton! Genoten en staan applaudisseren. Wat ook wel fijn is, is dat ik Smith heb. In deze vorm zie ik m nog wel van Price winnen ook.

Laatst gewijzigd
Ric

Mooie darts dag zeg!
Captain Rydz door en Smith nu ook!
Inmiddels op 99%. En dat had veel hoger kunnen zijn als Dobey z’n gratis winst niet had gehad. Want ik zag dat veel mensen hem hadden en snel nog captain hadden gemaakt.

Platje

Ik kan mijn captain niet verwijderen in de app, kunnen jullie dat ook niet? Ik wil vermijden dat mijn beoogde captain ineens corona heeft dus wil eigenlijk pas later vandaag mijn captain kiezen..

Ric

Bij mij kan dat wel Platje

Jasperdewaal11

pfff Rydz wint het hele toernooi op deze manier... knap staaltje darts en lekker om als captain te kunnen hebben

danusz1986

Tegen Wright ga ik hem toch echt geen captain maken. Vooralsnog nog geen idee wie wel. Hopelijk wint Kleermaker al denk ik dat Wade dat wel wint.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Ligt eraan welke pijlen Wright meeneemt 😜

Ric

99,4% darts

Ric

Ik ga toch voor de Rydz gok! Hij gooit wel
Echt extreem goed!

arjenzvob

Dilemma zeg.... Ga ik voor Rydz, Humpries of min of meer 'veilig' voor Wade. Wat zijn jullie overwegingen? Ik weet het echt nog niet, heb nu Humpries staan omdat ik bang ben dat Rydz het niet redt tegen Wright. Maar met Rydz als captain maak je wel echt een klapper. Ik speel ook voor mijn index.... Nu op 99,5% namelijk en ik wil stijgen.

Barrygoal

'@arjenzvob
Iedereen kan vn iedereen winnen. Ik zit ook aan wade te denken maar als ik de H2H bekijk tegen King heeft King de laatste 7 onderlinge ontmoetingen van Wade gewonnen. Dus dan neig ik weer naar King. Ik heb ook alle gemiddeldes van de kwartfinalisten bekeken, maar dat ligt ook allemaal nagenoeg gelijk. Ik heb alleen Anderson niet van alle kwartfinalisten, Ik wil ook voor zeker gaan, maar ook de A spelers valt niks over te zeggen.

rbc1912

Sta nu op 95,6%, wat ik een fantastische score vind, omdat ik een enorme leek ben. 3x top gescoord met de captain. 1x O'Connor, 2x Rydz.
Nu nog 5 man bij de laatste 8. En nog geen idee wie ik 'cap'.
Whright en Price leveren niet veel punten op
Humphries zag er prima uit, maar Anderson blijft Anderson
King versus Wade. Ja, zeg het maar
En dan hebben we Rydz nog. Gooit geweldig, maar is Wright niet van het goede teveel?
Dilemma, dilemma, dilemma

RTankink

Wade is in mijn ogen een duidelijke favoriet tegen King. Qua gemiddelden en dergelijke ontlopen ze elkaar (volgens mij?) niet veel dit toernooi, maar zeker Wade heeft de reputatie altijd precies genoeg te doen en tegen Kleermaker vond ik hem grote delen vd wedstrijd ouderwets, continu binnen 5 beurten uit. Als hij dat tegen King ook brengt is hij normaal gesproken een maatje te groot. Ik heb zelf Rydz niet (wat mijn score bepaald niet ten goede is gekomen), maar zou het niet aanraden om die te pakken tegen Wright. Rydz is zeker niet kansloos denk ik, maar als de Wright die tegen Heta kwam opdagen nu ook komt, heeft Rydz een groot probleem. Humphries zou een optie kunnen zijn tegen Anderson, maar nu Anderson weer met zn ‘oude’ pijlen gooit ziet het er ook meteen weer een stuk beter uit, dus dat is denk ik ook risicovol. Price tegen Smith kan wat mij betreft beide kanten op, maar Price als captain pakken levert natuurlijk niets op en Smith speelt wel tegen de nummer 1 van de wereld. Wade is dan een veiligere optie. Bij de lagere categorieën zie ik weinig gokjes die voor de hand liggen.

Ik heb nog 5 vd 8 over en de voornaamste twijfel is of het het waard is om op Humphries te gokken tegen Anderson of voor safe te gaan op Wade.

De Condor van Echt

De EV vertelt je wat je moet doen. Zelf weer een mooi rondje, 725 punten, doorgestegen naar p20.

MarvinG

Ga gewoon voor Rydz. Sta in de 97% en wil door naar 99%, dus dan heeft het geen zin om voor een A of B speler te gaan.

arjenzvob

Ik ook voor Rydz, No guts no glory! Wade was de veilige keuze, maar de woorden van Frank Visschraper hebben me overtuigd. Hopelijk wordt 98,1 een dikke 99.

Laatst gewijzigd
Sloddies

Had in ronde 1 slechte ervaringen met Schindler. Die had al zijn onderlinge partijen tegen Hempel gewonnen, maar ging er gewoon aan. Dus deze ronde gewoon een veilige, laffe gok voor Wade die volgens de bookies gewoon dik favoriet is tegen King. Denk namelijk dat Rydz simpel het loodje legt.

ditisdavid

Verwacht dat het schip hier strandt voor Humphries en Rydz, zodoende voor Wade gegaan vandaag wat voorlopig prima uitpakt. Krijg ik gelijk, dan moet de 99% veiliggesteld kunnen worden vandaag.

1 2 ... 494 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.