Scorito-algemeen

1 2 ... 497 ... 606 607
Barrygoal

We vallen idd terug naar zilver, ik zie het inderdaad. valt nog mee.

arjenzvob

Ik neig naar Wright.... Lastig! Om echt te willen stijgen moet ik denk ik Smith kiezen, en ik vind hem ook echt fantastisch spelen. Maar Wright was ook geweldig en meer ervaring in grote finales. Hmm....

Sjonge Jonge

Kom op Arjen, je bent toch geen angsthaas geworden? ;)

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Ik had ook niet kunnen reageren, maar dat zit niet in mijn aard. Irritant dat mensen bewust iets verkeerd interpreteren. Ik vind Wright niet per se een veilige keuze nu, dus zeker geen angsthaas als ik Wright kies.

Sjonge Jonge

Niet alles zo serieus nemen, was maar een geintje.
Ik snap dat je fanatiek Scorito speler bent, ben ik tot op zekere hoogte ook, maar het zal nooit mijn humeur beïnvloeden.

Ik heb overigens niets te kiezen, had niet verwacht dat Smith zowel Clayton als Price zou verslaan, dus sowieso kudo's als je hem wel hebt!

Ab Normaal

Hier in dubio voor wie ik moet juichen.
Heb alleen Wright dus Scorito technisch moet ik voor Snakebite zijn.
Maar gun het Bully boy enorm.

arjenzvob

Zeg het dan gewoon niet, je lokt een reactie uit @Sjonge Jonge

Sjonge Jonge

"Auw, dit doet pijn. Je gokt, en de angsthazen met Wade winnen…."

Nee inderdaad, je kan beter iets wat een reactie uitlokt niet zeggen.

arjenzvob

Ik zeg niet dat ik geen reactie wil uitlokken. Jij wel. En je weet dat het zal gebeuren. Wat wil je dan? Dat ik er niks op zeg? Of er om moet lachen? Ik speel om te winnen, en dan kan ik jouw misplaatste opmerking niet waarderen.
Nu klaar aub. Inhoudelijke reacties zijn beter.

Platje

'@Sjonge ik moest lachen om je opmerking en was duidelijk bedoelt als geintje!
Maar nu weer inhoudelijk inderdaad! Is lastig te voorspellen deze wedstrijd.. ik heb mijn keuze gemaakt en ga maar eens naar de tennispoule kijken

Zadelpen

Vol teleurstelling open ik scorito om Wright aan te klikken als finale C. Zie ik ineens dat Ik M. Smith als C had ipv J. Wade.

Dus we zitten nog in de race. Zelfs in mijn onbewusting zit al zoveel talent he. Daar ga ik de zoete vruchten van plukken de komende grote rondes.

Het begint er nu écht uit te komen.

MarvinG

'@arjenzvob niet zo lichtgeraakt doen. Was duidelijk een geintje, getuige de knipoog. Zelf ga ik waarschijnlijk voor Wright. Omdat ik denk dat hij gaat winnen...

Reyn

Nadat ze eerst (angst)haasje-over deden, koos Sjonge het (angst)hazenpad. Het was overduidelijk dat Arjen het (angst)haasje was. Maar uhh, ik weet van niks, mijn naam is (angst)haas.😉

Punchbox

Toch wel echt een 50/50 potje, lastig kiezen. Ik denk toch dat ik voor Wright ga.

arjenzvob

Ik ga voor Smith. Kansen spreiden, want op Zweeler win ik geld met Wright. En zoals Punchbox al zegt, het is close. Ik denk eerder 60/40 voor Wright, maar Smith kan zeker winnen. En met Smith pak je meer punten.
Hopen op een mooie pot!

RTankink

Hier Wright als captain, maar heb Smith dan ook niet. Wright denk ik ook wel de lichte favoriet maar zou zeker geen schok zijn als Smith hem pakt. De 60/40 van Arjen is denk ik idd een goede inschatting. Veel plezier en succes allen!

Beerislos

De nummer 1 en 2 hebben Smith en hoewel ik het als kijker Smith zeker gun, hoop ik toch dat Wright nu wint :)

Ric

Ik gun jou de eindoverwinning Beer.
Maar voor mezelf mag Smith gewoon winnen ;-)

MarvinG

Wright wat dom. Geeft hiermee de wedstrijd weg...

Platje

Smith geeft het nu weer helemaal weg..

MarvinG

Het schiet inderdaad alle kanten op. Kan er alleen in mijn hoofd echt niet bij dat je op zo'n moment niet gewoon die 170 netjes wegzet 🙄

Platje

Smith gooit echt helemaal niks meer sinds 5-4 en 2-0 voor..

arjenzvob

Gefeliciteerd Beerislos.

MarvinG

98.7% geëindigd. Als ik in de kwartfinale voor safe was gegaan met Wade, in plaats van Rydz, was ik boven de 99% gekomen. Maar toch een lekkere score zo :)

KissMyAce2.0

Als telt niet in topsport.

Beerislos congrats

1 2 ... 497 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.