Scorito-algemeen

1 2 ... 498 ... 606 607
Beerislos

Dank arjen en KissMyAce! Eeuwige roem. Dank @ric ook voor het sparren! Dan is dat op de 0,05 daling naar 89,9 een hele mooie pleister :P

Laatst gewijzigd
Pim96

Gefeliciteerd Beerislos! Mooi resultaat. Zelf op 97,9 geëindigd dankzij goede captainkeuze. Het missen van Smith heeft me aardig genekt. Wel fijn om mijn 39,5% van vorig jaar hiermee weg te poetsen.

RTankink

Hier uiteindelijk 83,1% na een tragische eerste en tweede ronde. Ook het missen van eigenlijk iedere E die een paar rondjes overleefde en Smith maakt dat de score uiteindelijk nog hoog uitvalt. Maar ere wie ere toekomt, proficiat Beerislos!

MarvinG

Gefeliciteerd Beerislos

danusz1986

99.3% en toch nog wat gestegen met alleen nog Wright in het spel. Leuke potten de laatste rondes, maar Smith had hem nog wel even mogen pakken.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Gefeliciteerd Beerislos, mooie overwinning.
Met een zeer gebrekkige kennis van darts toch mooi op 97,5% geëindigd, dus daar kan ik zeer tevreden mee zijn.

RvhC74

Ben benieuwd of Veerman op 4 mln gehouden wordt, is veel te hoog en ook niet in verhouding met Sangare of Gotze. 3 mln voor Veerman zal hoog genoeg moeten zijn

Matti

AO is ook weer geopend, iemand die (mits gunstige loting uiteraard) overweegt Botic en/of Tallon te kiezen?

Peli

Of Veerman nou 4 of 3 gaat kosten, selecteren ga ik hem sowieso niet.
De eerste 2 potjes na de winterstop zal hij wel naast Gutierrez komen te staan. Maar zodra Sangaré terug is, is het alles behalve zeker of Veerman een basisplaats gaat bemachtigen in Eindhoven.

Laatst gewijzigd
Pim96

Ik denk dat Veerman zich uiteindelijk wel naast Sangare nestelt. Wel zonde, want Guti was een interessant gokje geweest.

@Matti Dat zal erg afhangen van de loting. In de D categorie zitten dit jaar erg veel interessante spelers. Zie er zo al 8 a 9 die ik met een goede loting zou overwegen.

Laatst gewijzigd
RTankink

Iedereen met een goede loting is een optie bij mij..., maar zou zo op het eerste gezicht eerder vertrouwen op Botic dan op Tallon. Botic heeft vorig jaar ook na de US Open laten zien dat dat geen eenmalige stunt was, ook op ATP-niveau. Tallons zegereeks is natuurlijk geweldig maar ik meen dat de helft ervan ongeveer op gravel was en voornamelijk op challengers aan het einde van het jaar als de meeste betere spelers met vakantie zijn.

Zijn er mensen met ideeën over hoe de vrouwen ervoor staan? Een Osaka bijvoorbeeld?

Peli

'@Pim96
Mee eens. Begrijpelijk dat PSV hem haalt. Maar het zet mij weer aan het puzzelen. 2.0M voor Gutierrez had ik best aangedurfd, maar toch zeker niet meer nu ze Veerman gaan binnenhalen.

Platje

Ze gaan Veerman niet goedkoper dan 4 miljoen maken..

Punct

Maar Veerman gaat gewoon mét Sangaré spelen, misschien wel op de plek van Götze. Scoort en assisteert makkelijk. Neemt ook vrije trappen en pingels. Een jonge, blessurevrije variant op Van Ginkel.

Kost trouwens bij Heerenveen al 4m dus met 3,5 voor Götze gaat Scorito zeker 4m rekenen, net als Klaassen.

Altijd prima puntenpakker bij Scorito en PSV zal vaker de 0 houden en winnen dan Heerenveen.

Ab Normaal

Veerman gaat daar echt de pingels niet nemen.

Platje

Mee eens Ab, hij nam ze ook al niet meer bij Heerenveen..

Punct

En je staat bovendien ook nog lang niet bovenaan die pikorde bij een nieuwe club. Bedoelde het meer als een kwaliteit, zo van: hij neemt makkelijk een penalty.

Peli

Laat hem eerst maar eens een basisplek veroveren (en houden).
Kan me nog herinneren toen Ramselaar en Maher richting PSV gingen, één en al hosanna vooraf. Maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Voor mij, zeker voor 4.0M, is Veerman nu nog geen optie. Misschien leuke optie voor het nieuwe seizoen.

Platje

Met meer spelers wordt het wisselbeleid van Schmidt miss nog erger.. Bazoer staat ook nog op de radar als ik het nieuws mag geloven

Peli

Ja dat las ik ook.
Zullen de PSV-fans blij mee zijn. Die verketterden hem toen hij vanuit PSV A1 richting Amsterdam vertrok, jaren terug.

Maar er blijven, tenminste.... voor mij, niet gek veel PSV-opties over om in je team op te nemen.
Heb er zelf vooralsnog 2 in overweging.

kaboutertje

Veerman mist ook makkelijk een penalty xD

Ric

Peli ssssst ;-)

Peli

Ik noem geen namen, Ric haha

Boasson en Hagen

Voor Topcoach Engeland, Spanje en Duitsland weer mooie teams staan met 500k-spelers op de tribune, ga daar verder niet al te veel naar om kijken. Voor de Eredivisie heb ik het lastig. Kom steeds niet lekker uit met mijn team en heb nu zelfs 500k over, waar ik nergens mogelijke/nodige verbeteringen zie. Waarom zijn er geen fatsoenlijke 1,5M middenvelders, pfff.

Peli

Vooral omdat een fatsoenlijke middenvelder geen 1,5M kost 😉
Die van 1,5M zijn òf verdedigend ingesteld, òf wisselspeler bij hun club.
Dus voor 1,5M kom je, qua spelers die basis staan bij hun club, niet verder dan een Clasie, een Laros Duarte, een Rienstra of een De La Torre. Geen van allen gasten die met regelmaat scoren of assists geven. Tenzij je Svensson van Willem II aandurft, mits hij een vaste basisspeler wordt/blijft is dat de enige die aanvallend ingesteld is en dus voor wat extra punten zou kunnen zorgen (alleen pakt dan Clasie waarschijnlijk weer meer punten met winstpartijen en misschien ook wel met de nul houden, mocht AZ de vorm van vlak voor de winterstop vasthouden.)

Kan je niet nog ergens 250K vanaf snoepen? Enkele spelers van 1.75M zijn namelijk wel best interessant.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 498 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.