Ik denk dat Veerman zich uiteindelijk wel naast Sangare nestelt. Wel zonde, want Guti was een interessant gokje geweest.
@Matti Dat zal erg afhangen van de loting. In de D categorie zitten dit jaar erg veel interessante spelers. Zie er zo al 8 a 9 die ik met een goede loting zou overwegen.
Iedereen met een goede loting is een optie bij mij..., maar zou zo op het eerste gezicht eerder vertrouwen op Botic dan op Tallon. Botic heeft vorig jaar ook na de US Open laten zien dat dat geen eenmalige stunt was, ook op ATP-niveau. Tallons zegereeks is natuurlijk geweldig maar ik meen dat de helft ervan ongeveer op gravel was en voornamelijk op challengers aan het einde van het jaar als de meeste betere spelers met vakantie zijn.
Zijn er mensen met ideeën over hoe de vrouwen ervoor staan? Een Osaka bijvoorbeeld?
Maar Veerman gaat gewoon mét Sangaré spelen, misschien wel op de plek van Götze. Scoort en assisteert makkelijk. Neemt ook vrije trappen en pingels. Een jonge, blessurevrije variant op Van Ginkel.
Kost trouwens bij Heerenveen al 4m dus met 3,5 voor Götze gaat Scorito zeker 4m rekenen, net als Klaassen.
Altijd prima puntenpakker bij Scorito en PSV zal vaker de 0 houden en winnen dan Heerenveen.
Laat hem eerst maar eens een basisplek veroveren (en houden).
Kan me nog herinneren toen Ramselaar en Maher richting PSV gingen, één en al hosanna vooraf. Maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Voor mij, zeker voor 4.0M, is Veerman nu nog geen optie. Misschien leuke optie voor het nieuwe seizoen.
Voor Topcoach Engeland, Spanje en Duitsland weer mooie teams staan met 500k-spelers op de tribune, ga daar verder niet al te veel naar om kijken. Voor de Eredivisie heb ik het lastig. Kom steeds niet lekker uit met mijn team en heb nu zelfs 500k over, waar ik nergens mogelijke/nodige verbeteringen zie. Waarom zijn er geen fatsoenlijke 1,5M middenvelders, pfff.
Vooral omdat een fatsoenlijke middenvelder geen 1,5M kost 😉
Die van 1,5M zijn òf verdedigend ingesteld, òf wisselspeler bij hun club.
Dus voor 1,5M kom je, qua spelers die basis staan bij hun club, niet verder dan een Clasie, een Laros Duarte, een Rienstra of een De La Torre. Geen van allen gasten die met regelmaat scoren of assists geven. Tenzij je Svensson van Willem II aandurft, mits hij een vaste basisspeler wordt/blijft is dat de enige die aanvallend ingesteld is en dus voor wat extra punten zou kunnen zorgen (alleen pakt dan Clasie waarschijnlijk weer meer punten met winstpartijen en misschien ook wel met de nul houden, mocht AZ de vorm van vlak voor de winterstop vasthouden.)
Kan je niet nog ergens 250K vanaf snoepen? Enkele spelers van 1.75M zijn namelijk wel best interessant.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.