Bero wilde voor recordje gaan hoorde ik. Zijn 10 gele kaarten van 2018/2019 verbeteren. Hij is al over de helft!!
Als de middenvelder rond die prijsklasse niet interessant zijn, dan kan je toch kijken naar goedkope opties in andere linies? Pak je in de verdediging of aanval een 1.5 miljoen zodat je 2.5 miljoen middenvelder kan.
Gakpo als die fit blijft, gevolgd door Karlsson. Sinisterra was voor mijn gevoel aan het begin van het seizoen beter dan nu maar dat weten de Feyenoordfans (die hier ongetwijfeld zijn) waarschijnlijk beter dan ik. Pavlidis en Openda doen het de laatste weken wel aardig en zullen in de tweede helft van het seizoen ook blijven scoren, maar zou voor Pavlidis eerder Karlsson pakken en Openda is heel belangrijk geweest voor Vitesse maar moet nog zien of die dat kan volhouden.
Het enige probleem dat ik met Gakpo heb is het wisselbeleid van zijn trainer, waar alle scoritospelers denk ik problemen mee hebben.
Ja lekker vol overtuiging Vd Streek kiezen
[edit] Vd Streek heeft vorig seizoen welgeteld nul keer als rechtsbuiten gespeeld. Wel 6 keer als centrumspits, daarin scoorde hij er 4. Wat natuurlijk heel netjes is.
Bron: https://www.transfermarkt.nl/sander-van-de-streek/leistungsdatendetails/spieler/190222/plus/0?saison=2020&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=
'@Peli Ik moet het vast verkeerd gezien hebben… Niemand hoeft hem te nemen, ik geef alleen aan dat ik hem overweeg en met welke reden. Gelukkig hebben we nog een paar wedstrijden “proef” zodat we kunnen zien of hij daadwerkelijk gat spelen. Zo niet, kan ik er nog onder uit.
Is er iemand die Sugawara overweegt? Is niet de eerste voorkeur voor rechtsback, maar staat best wat wedstrijden rechtsbuiten opgesteld. Gudmundsson en Aboukhlal (Afrika Cup) zijn zijn concurrenten op die positie. Vooralsnog in mijn team met een Ajacied, Feyenoorder, een van Heerenveen en een 500k opvuller.
Sugawara, als AZ 'verdediger' van 2.0M is best het overwegen waard idd. Al wordt het afwachten of hij zijn basisplaats gaat behouden. Er zijn voor 2.0/1.75/1.5M ook spelers te vinden die sowieso alles voor hun club spelen en nog relatief verdienstelijk ook.
De transfergeruchten komen trouwens aardig op gang.
Ihattaren wordt aan FC Utrecht gelinkt.
Tahiri aan Heerenveen.
Danilo aan Vitesse.
Doekhi aan Rangers FC.
Bazoer aan Feyenoord en PSV.
En als zijn vervanger schijnt Vitesse een oogje te hebben op een jeugdig Frans talent van Lille (waar ook FC Groningen en NEC interesse in hebben).
Benieuwd wat er de komende tijd allemaal staat te gebeuren aan inkomende en uitgaande transfers in de eredivisie.
En of er nog spelers tussen zitten die kans hebben mijn selectie te halen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.