Scorito-algemeen

1 2 ... 499 ... 606 607
RvhC74

Het budget is echt een rampzalig om beetje toppers op te stellen met leuke middenvelders van 1,5 - 2 mln

Slaan dit keer de plank mis

Word flink gokken

Nopper

Veerman bij PSV ook 4M. Die sla ik even over. Ik vind het mooi dat je meer moet puzzelen deze ronde maar sommige bedragen slaan nergens op.

dvansteenis

'@reneetje vind je Maulun, Bero of vdStreek niet interessant? Met name de laatste ben ik vrij zeker van dat ik hem ga meenemen.

Ab Normaal

'@dvansteenis
Heb jij informatie dat die nu ineens wel gaat spelen dan?

Pim96

Bero wilde voor recordje gaan hoorde ik. Zijn 10 gele kaarten van 2018/2019 verbeteren. Hij is al over de helft!!

Als de middenvelder rond die prijsklasse niet interessant zijn, dan kan je toch kijken naar goedkope opties in andere linies? Pak je in de verdediging of aanval een 1.5 miljoen zodat je 2.5 miljoen middenvelder kan.

wielergekkie

En hoe denken jullie over de aanvallers van 4 miljoen?
Waar verwachten jullie het meest van?

Karlsson, Gakpo, Openda, Sinisterra, Pavlidis?

RTankink

Gakpo als die fit blijft, gevolgd door Karlsson. Sinisterra was voor mijn gevoel aan het begin van het seizoen beter dan nu maar dat weten de Feyenoordfans (die hier ongetwijfeld zijn) waarschijnlijk beter dan ik. Pavlidis en Openda doen het de laatste weken wel aardig en zullen in de tweede helft van het seizoen ook blijven scoren, maar zou voor Pavlidis eerder Karlsson pakken en Openda is heel belangrijk geweest voor Vitesse maar moet nog zien of die dat kan volhouden.

Het enige probleem dat ik met Gakpo heb is het wisselbeleid van zijn trainer, waar alle scoritospelers denk ik problemen mee hebben.

danusz1986

'@Rt en de blessuregevoeligheid bij Gakpo.

dvansteenis

'@Ab nee geen informatie maar ik durf daar wel op te gokken. Durf ik eerder aan dan bv Guti. Vorig jaar overigens ook regelmatig als rechtsbuiten gespeeld en veel gescoord.

Peli

Ja lekker vol overtuiging Vd Streek kiezen

[edit] Vd Streek heeft vorig seizoen welgeteld nul keer als rechtsbuiten gespeeld. Wel 6 keer als centrumspits, daarin scoorde hij er 4. Wat natuurlijk heel netjes is.
Bron: https://www.transfermarkt.nl/sander-van-de-streek/leistungsdatendetails/spieler/190222/plus/0?saison=2020&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=

Laatst gewijzigd
Atapumafanclub

Geen Djokovic op AO. Daar wordt de A-Keuze wel wat interessanter van.

arjenzvob

Dat is nog niet zeker.

Ab Normaal

Hij gaat in beroep

Chef83

Weet iemand waarom rublev niet speelt deze week of zie ik het verkeerd?

arjenzvob

Corona

Chef83

Tnx arjen👍

Pom titcock

Wie MOET je in je team hebben voor de AO? Ik moet even een poultje en 200 euries winnen. 20 euro voor de gouden tip!

dvansteenis

'@Peli Ik moet het vast verkeerd gezien hebben… Niemand hoeft hem te nemen, ik geef alleen aan dat ik hem overweeg en met welke reden. Gelukkig hebben we nog een paar wedstrijden “proef” zodat we kunnen zien of hij daadwerkelijk gat spelen. Zo niet, kan ik er nog onder uit.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Voor 50 ben ik je man 😉. Eerst maar eens het speelschema afwachten he.

Scoritop

Is er iemand die Sugawara overweegt? Is niet de eerste voorkeur voor rechtsback, maar staat best wat wedstrijden rechtsbuiten opgesteld. Gudmundsson en Aboukhlal (Afrika Cup) zijn zijn concurrenten op die positie. Vooralsnog in mijn team met een Ajacied, Feyenoorder, een van Heerenveen en een 500k opvuller.

rbc1912

Ik overweeg hem zeker ja

Peli

Sugawara, als AZ 'verdediger' van 2.0M is best het overwegen waard idd. Al wordt het afwachten of hij zijn basisplaats gaat behouden. Er zijn voor 2.0/1.75/1.5M ook spelers te vinden die sowieso alles voor hun club spelen en nog relatief verdienstelijk ook.

De transfergeruchten komen trouwens aardig op gang.
Ihattaren wordt aan FC Utrecht gelinkt.
Tahiri aan Heerenveen.
Danilo aan Vitesse.
Doekhi aan Rangers FC.
Bazoer aan Feyenoord en PSV.
En als zijn vervanger schijnt Vitesse een oogje te hebben op een jeugdig Frans talent van Lille (waar ook FC Groningen en NEC interesse in hebben).

Benieuwd wat er de komende tijd allemaal staat te gebeuren aan inkomende en uitgaande transfers in de eredivisie.
En of er nog spelers tussen zitten die kans hebben mijn selectie te halen.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Tahiri naar Heerenveen. Weet niet hoe duur hij wordt en of hij wel punten kan sprokkelen, maar lijkt me tegen de juiste prijs wel interessant.

Punct

Zonder Danilo is Brobbey dan extra interessant voor die 2m, zeker met de komende Africa Cup

Peli

De eerste 2 speelronden na de winterstop zou Brobbey dan idd eventueel interessant zijn (hoewel, uitwedstrijden bij Utrecht en PSV).
Of je moet 2.0M uit willen geven aan een pinchhitter.
Tenzij hij Haller uit de basis speelt....

Laatst gewijzigd
1 2 ... 499 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.