Scorito-algemeen

1 2 ... 522 ... 606 607
MarvinG

Correctie: 2582 nu

Gladiool

Morgen als R2 is afgelopen de stand maar weer eens opmaken. Momenteel 67e, maar de helft moet nog natuurlijk.

Ric

Tja, de captain voor de volgende ronde durf ik met Monfils nog wel een keer aan.
Maar voor de vrouwen gaat het voor mij, zonder Keys wel lastig worden nu.
Anisimova (Osaka) en Kudermetsova (sakkari) durf ik niet aan. Mocht Vondrousova winnen morgen dan moet ze tegen Sabalenka wat ook niet echt lekker is.

Kasatkina eventueel tegen swiatek ook niet.
Waardoor ik eigenlijk bij een B-speelster Badosa uitkom.

Ben bang dat ik veel dames kwijt ben de volgende ronde.
Of er moeten heel veel ‘verrassingen’ komen.

Volgens mij zijn er heel veel met ook deze te maken keuzes.

MarvinG

Ik ga volgende ronde voor Monfils als captain. Die oogt sterk en Garin had het al lastig vandaag. Bij de vrouwen treffen Kudermetova en Vondrousova, als ze wint, sterke tegenstanders. Ik denk dat ik hier voor Pegula ga.

RTankink

Even afhankelijk van hoe ze beide morgen spelen zou ik Vondrousova zeker niet uitvlakken tegen Sabalenka maar een risico is dat absoluut.

Bij mijzelf denk ik dat de puzzel met Monfils en Keys in het team snel gelegd gaat zijn.

Laatst gewijzigd
puntenjager

Ik pak ook Monfils als cap in de derde ronde. Bij de dames is het lastig. Hoe hoog schatten jullie de kansen in van Azarenka tegen Svitolina? Anders wordt het Kontaveit/Badosa als cap.. Mijn D speelsters durf ik niet aan.

MarvinG

Odds zijn in het voordeel van Azarenka (1.44 tegen 2.90) bij Toto. Maar goed, zoals Paul heeft laten zien vandaag zegt dat niks. Persoonlijk zou ik het wel aandurven hoor.

Phoenix0000

Ik vind het opvallend dat ik met (maar) 4 uitvallers nu, en met beide captains die gewonnen hebben in beide rondes (dus al gespeeld vandaag), "maar" op 90% sta. Dit betekend dat er extreem weinig verassingen zijn tot nu toe nog in de D categorie volgens mij. Iedereen maakt verwachtingen waar. Dat geldt ook voor de andere categorieën overigens, maar dat drukt wat minder zwaar door in de scores nog.

RTankink

'@Kvyvit wat mij betreft is Azarenka de duidelijke favoriet tegen Svitolina (in lijn met de odds van toto eigenlijk). Ben meestal relatief voorzichtig met mijn captains maar zou Azarenka aandruven. Ervaring leert wel dat ik er regelmatig flink naast zit.

Zomaar wat anders trouwens, zie dat Berrettini op 2,36 staat tegen Alcaraz in de volgende ronde (Alcaraz op 1,62). Niet dat ik Berrettini ooit als captain zou overwegen maar is het verschil tussen die twee dan zo groot dat Alcaraz een vrij redelijke favoriet is?

puntenjager

'@MarvinG @RTankink we gaan het er gewoon op wagen. Thanks. Hup Azarenka.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Komt er nog een Voetbal pagina m.b.t. Scorito Topcoach ??? Zal wel handig zijn i.v.m. alle tennis berichten die er steeds geplaatst worden....

Tijmen 257

2 keer heeft kudermetova het gedaan als cap, maar durf het tegen de nummer 8 niet aan. Dus maar het gokje op Pegula in ronde 3hopelijk dat die het kan waarmaken

Ludi

'@tankink: mwah ik denk dat pre toernooi dat erg close zou zijn (gebaseerd op kwart -en toernooiwinst odd) maar door de wedstrijden van beide heren zou het niet heel onlogisch zijn als het voordeel (nog) iets meer richting alcaraz zou schuiven. Ik denk dat ik ook pre toernooi alcaraz nipt meer kans zou geven H2H

Ab Normaal

'@Reneetje van het Cafeetje
Wat let je om het zelf te doen?

Gladiool

Kon iig wel eens een mooie pot worden tussen beide heren.

RvhC74

# Ab Normaal

Ik heb geen flauw idee hoe??

Ric

Een goed wielerseizoen is benodigd dan ben ik weer terug in de algemene scorito top 100 en misschien zelfs nog wel fors hoger.

Valvuillerdemoz

Zozo. Fors hoger dan de Top 100? Dat bestaat toch niet?

Pim96

Ric ouwe opschepper, lekker bezig. Ik kijk ook uit naar het wielrennen. Heb een erg teleurstellend jaar achter de rug zonder Bernal in de giro en Vingegaard in de Tour. Heb daardoor een gemiddelde van 85,1% op te krikken. Vind persoonlijk het wielrennen altijd het leukste. Al ben ik meer van de grote rondes en minder van de klassiekers.

Laatst gewijzigd
Ric

Haha.
Klassiekerspel inderdaad ook een jaarlijkse frustratiebron. Bernal heeft mij ook genekt vorig jaar. En 2x keer de keuze voor Demare. Wat was dat een eikel voor je pooltjes zeg.
Dus ik heb daar ook een 89% goed te maken. Dat was altijd een zekere minimale 98%.
Vorig jaar ook teveel gegokt op selecteren van ploeggenoten voor extra (trui) punten. Dat doe ik ook niet meer.

Fiepke

Ik moet eerst eens wat sterren gaan scoren (en een bekertje). Vier sterren op voetbal, 3 op wielrennen en de rest is maagdelijk wit. Maar de lol is er niet minder om.

Vandaag weer afscheid genomen van 3 spelers. Vooral bij de vrouwen gaat het hard, al 5 weg.

Ludi

Ah er zijn hier toch nog steeds nog wat meer index spelers aanwezig hier :) ik zou graag nog ietsjes omhoog willen kijken maar dat kan pas weer rond de tour/Vuelta/RG ben ik bang, daar zit nog wat marge (75-80% 3x), op de rest zit weinig tot geen marge en wordt vooral proberen te verdedigen :p

Hopelijk heeft Thijmen tegen die tijd niet meer zo'n waanzinnig aantal punten. 95k+ is wel heel nice trouwens!

RVH

Ga dit jaar ook voor het eerst voor mijn index spelen. Deed eerst enkel de wieler spelletjes. Later ook F1 en Darts erbij. Dit seizoen voetbal erbij en nu dit jaar ook het tennis erbij. Gaat nog niet echt goed, momenteel op 61% bij de AO. Sta momenteel 2892e algemeen op de algemene index.

Laatst gewijzigd
Pim96

Ik heb me persoonlijk over mijn match duel haat heen gezet voor de index. Wat is dat vreselijk zeg, maar goed. Dat was wel nodig om richting die 99+ te gaan (momenteel plek 354)

Overigens zie ik in de index top 100 steeds meer onbekende namen. Mis toch spelers als Jori, Starlynk en Pietje hier. Enkel nog El Matador, de Badgasten, Davidaloca en old school Sloddies van de bekende namen voor mij in de top 100. Zijn er momenteel meer forum leden die top 100 staan?

arjenzvob

Ik sta nu 434. Ook bij mij kan Wielrennen beter.

1 2 ... 522 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.