Scorito-algemeen

1 2 ... 523 ... 606 607
Ric

Lekkerrrrr NAC!!!
Hopen op een goede loting.

160e scorito plek voor mij.

Ludi

'@pim: ja, hier weer terug de top10 in momenteel :)

Jori zal na de start van Vuelta wel weer boven komen drijven vermoedelijk en Pietje had nogal wat pech bij darts maar staat wel tegen top100.

Verder staat nog iemand top10, jip top50, park top100, wielerliefhebber top100, En nog een handje vol tussen 100-200. En dat is alleen van de mensen die in spreek / ken van hier. Dus er zijn er sowieso nog wel een aantal en vast nog wel meer dan dat! :)

Laatst gewijzigd
Pim96

Leuk @Ludi ! Altijd wel benieuwd hoe de forum leden het doen. Vaak ook net even andere gebruikersnamen dan hier.

Gladiool

Heb een jaar of 2, 3 geleden een jaartje top 25 gestaan. Totdat WK Darts kwam en ik wat tennisspellen verklootte :'). Sindsdien rond plekje 500, maar na een goed WK Darts weer flink aan het stijgen. En deze AO kan net weer eens het goede zetje zijn.

Nu nog the bane of my existence: het klassiekerspel. Altijd verkeerde keuzes, altijd drama haha.

Ab Normaal

Hier 245e.
Heb een hele vervelende score van het EK2020 staan. Die achtervolgt me al een poosje.
Verdere mindere scores zijn de Giro en Roland Garros.
Die komen er ook weer aan. Eigenlijk is het voor mij nu dus vooral naar boven kijken.

Ludi

Netjes allemaal! :)

mentsjov

400+ momenteel. Wel fervent index speler want stond 27ste voor de giro van vorig jaar. Net darts en formule 1 met 97 en 99% achter de rug en maandag na de update had ik 40% met AO. Die is nu 83%. Wacht vooral op de vuelta en de giro waar ik respectievelijk 66 en 29% moet verdedigen. Dus de weg omhoog is aanstaande!

MarvinG

Plek 130 hier. Hoop snel richting top 100 te gaan. Goed Klassiekerspel zal dan nodig zijn dit jaar!

Undercover

'@Pim @Ludi zo mis ik er nog wel een aantal zoals WcEendt, AVenema, Treenert, Condor, Hartstikke Bedankt, Zomaar eens etc. etc. Waren mooie gasten met stuk voor stuk goede teksten.

Ludi

'@undercover: WcEendt, dat is een naam die ik al een hele tijd niet heb voorbij zien komen!

De rest is veelal wat minder lang geleden ;)

Wie is deze mysterieuze undercover persoon met 2 berichten totaal? :P

@marvin: netjes!
@mensjov: oeh, 29%, dat is ook een soort van knap. Herinner me volgens mij nog nog dat bij jou toen ook echt alles tegen zat.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Undercover.. dat is de Scorito stagiair natuurlijk. ;)

Ludi

'@la Primavera: begrijpelijk, die zit al te zweten hoe ie nu alle parels moet gaan zoeken :p

Al werd ik ook een tijdje beschuldigd bij scorito te zitten, dus who knows 🤷‍♂️😂

Phoenix0000

12de plek vorig jaar op hoogtepunt.
Inmiddels afgezakt naar ons de 300.
Puur door voetbal eigenlijk en de regel dat beste MatchKing en Topcoach meetelt.
Ik speel slecht de NL variant en ben dus ook kansloos ooit weer zo hoog te komen.

Laatst gewijzigd
Ludi

'@phoenix: ja kan ik me nog herinneren, wat was je er dicht bij met de reser. En; Oef, ja dat maakt het heel veel lastiger. Hier speelt ik 2x6 en daarmee is het wel vrij makkelijk een extreem hoge voetbal index te hebben (momenteel top10 daarzo, maar dat is puur door wat geluk bij EK, dus dat neem ik niet al te serieus).

Het is sowieso jammer dat de voetbal index totale inflatie heeft gehad, de top10 heeft echt een waanzinnig % van het maximale puntenaantal dat je bij voetbal kunt verdienen, de top 2 mist minder dan 100/40000 punten. Krankzinnig. Dat het EK nu ongeveer doorslaggevend is voor de echte top is ook wat "sneu" omdat daar vrij veel variantie zit op de correcte toto in de finale o.a.. Ik weet zeker dat een hele hoop lui meer weten van voetbal dan ik, zeker mannen als pietje en jori, maar als je net 1 keer meer de toto fout hebt gehad bij het EK is dat killing en dat kun je dan bijna niet meer inhalen met MD/TC, want als je maar genoeg speelt heb je bij MD sowieso een 99% en bij TC vast ook een betere score dan die bij NL.

Ik klaag er niet over, maar ik weet dat de echte die hard voetbal fans hier wel van balen, die konden hier juist het verschil maken.

Laatst gewijzigd
Keshi

Op nummer 206. Een goede Australian open zal me verder omhoog helpen. Moet wel zeggen dat ik geluk heb dat mijn hogere score in de KKD plots meetelt. De regels tijdens de wedstrijd veranderen heet dat. Van mij mag het teruggedraaid.

danusz1986

Opgave Rybakina. Toch Mertens niet moeten wisselen.

Pim96

Opgave Rybakina is zonde. Al had ik waarschijnlijk als alternatief gekozen voor Kontaveit die er ook uit ligt. Mertens ziet er nu inderdaad leuk uit. Was vooraf alleen geen interessante optie voor mij in die categorie

Platje

Toch Cressy als captain ipv Monfils? Als Monfils wint en Cressy niet is mijn poultje zeker voorbij nu ik ronde 2 ook al voor de verliezende Paul ging.. maar misschien is dit weer de manier om flink te stijgen als Garin toch weet te winnen..

puntenjager

Had wel lekkerder wakker willen worden, Muguruza en Kontaveit eruit.

RTankink

Hier ook die twee eruit. Daarnaast overuren voor Felix en Dimitrov ernstig in de problemen tegen Paire nota bene. Het is zo'n dag.

Ab Normaal

Idd overwerk voor FAA. Alweer. Wint ie, mag ie de volgende ronde tegen Evans die een WO kreeg en derhalve kakeltje fit is.
Dat zie ik niet goed komen.
Ik ben vannacht tot nu toe alleen Rybakina vannacht kwijt geraakt. Al zou daar Dimitrov bij kunnen komen.

Voorlopig dik tevreden dus en ziet er qua captains goed uit voor ronde 3.
Maar daarna kan het nog flink fout gan.

Gladiool

Ik ben juist zuur omdat ik vanochtend fantastisch wakker werd. Handvol geplaatste spelers eruit, bij mij nog steeds alles door. En dan raak je Rybakina kwijt aan een blessure -_-. Niet dat het heel onverwacht was, maar in het schema en de vorm die ze had wilde ik er wel op gokken. Kontaveit had ik vreemd genoeg ook weinig vertrouwen in (net als Mertens) dus jao..

ivo001

Had eens geïnformeerd wanneer het Olympische winterspelen spel dat vorig jaar was aangekondigd online zou komen. Niet dus.

"We gaan dit jaar helaas geen Olympische Spelen spel aanbieden, dit heeft te maken met tijd en bezetting. Ook binnen Scorito is er helaas een hoop veranderd vanwege de huidige corona-situatie, waardoor we genoodzaakt waren om het OS-spel te schrappen uit onze kalander. Het is wel onze intentie deze in de toekomst weer te gaan aanbieden."

RTankink

Nou Felix dan toch. Zn fysio mag aan de bak

Gladiool

Botic heeft de sloophamer aangezet, zeg.

1 2 ... 523 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.