Scorito-algemeen

1 2 ... 524 ... 606 607
Jasperdewaal11

Ja Gasquet retired dus letterlijks gesloopt :P

rbc1912

Ai. Dan word je wakker en dan zie je opgave Rybakina, exit Kontaveit en Murray op achterstand :(
Extra zuur is dat Tauson echt mijn allerlaatste afvaller was.

Ric

Ik ga denk toch de gok nemen met Vondrousova.
Hopen dat de service van Sabalenka een beetje hapert in die pot ;-)

Ludi

Die opgave van gasquet is wel heel jammer

Niels22

Echt balen dat een NL-er de 3e ronde bereikt idd

La Primavera

Wanneer je tot nu toe twee mannen kwijt bent en deze mannen allebei je captain waren. Jullie worden bedankt Humbert en Paul. :(

Ludi

Humbert blijft inderdaad ook wel een notoire klaploper op de grandslams trouwens.

En inderdaad, Nederlanders zouden voor scorito er bij eigenlijk alle spellen zo snel mogelijk exit mogen, over het algemeen. Vrij vaak waanzinnig hoge pickrates.

Platje

Griekspoor en Van de Zandschulp waren voor de loting geen slechte keuzes dus deze keer vind ik het niet gek dat ze vaak zijn gekozen. Denk dat er genoeg scoritospelers zijn die niet eens naar de loting kijken. Ik heb ze uiteindelijk niet gekozen omdat vd Zandschulp tegen Medvedev moet in ronde 3 en Griekspoor vanwege zijn loting tegen Fognini en Carreno, naast zijn niet lekkere voorbereiding!

Normaal gesproken liggen de NLers er snel uit en is het juist een voordeel dat ze veel gekozen zijn.

Marsthinaikos

Ihattaren waarschijnlijk naar Ajax...bijzonder:)

Gladiool

Het opgeven van Rybakina gaat me inderdaad een (solo) eerste plek kosten na R2 :'). Was toch een mooi screenshotje geweest.

Jasperdewaal11

Nu de stofwolken van ronde 2 zijn opgetrokken even de balans opmaken.

Na een perfect eerste rondje zijn nu de 4 spelers gesneuveld: Paul (c) (jammer), Dimitrov (wtf dude), Kontaveit (die zag ik ook niet aankomen) & Samsonova (snap ik).

Van 99,9% teruggevallen naar 92,8% uiteraard begrijpelijk wanneer een captain eruit ligt. Maar nu naar rondje 3.

Captain Keys is wel een zekerheidje. Bij de mannen heb ik nu Cressy staan, Botic is leuk maar haalt het natuurlijk niet tegen Medvedev. Zou eventueel nog voor een Sonego of Cilic kunnen gaan maar wie niet waagt wie niet wint.

RTankink

Hier na twee dagen niet naar de ranglijst te hebben gekeken toch nog licht verrast. Na een bedroevende eerste ronde ook een matige tweede. Wel Monfils en Keys als captains wat de score draaglijk maakt, maar na Jabeur en drie andere dames in de eerste ronde weer 2 dames verloren... Ook bij de mannen verrassende exits met Dimitrov en Paul. Van een lachwekkende 41% opgeklommen naar 64% en hopelijk doen Monfils en Keys me vannacht nog een keer een deugd zodat hopelijk ook met een vrij klein team nog een stuk gestegen kan worden.

In de derde ronde goede hoop dat de overgebleven 6 vrouwen allemaal doorgaan, met uitzondering van Kudermetova die ik verwacht te verliezen. Bij de mannen zullen wel wat slachtoffers gaan vallen. Berrettini tegen Alcaraz en FAA tegen Evans zijn verre van zekerheidjes. Met Cilic vooraf gespeculeerd op slechte vorm van Rublev maar die ziet er helaas goed uit in de eerste twee rondes. Schrijf Cilic niet af maar de kans op winst is niet groot.

Kortom: het zal voorlopig nog even ploeteren blijven.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Toch kan die Q. Wang kan verrassend uit de hoek komen. Ik twijfel nog.

MarvinG

Na ronde 2 precies op 67,5%. Grootste probleem = fout cap bij de mannen.

Bij de mannen in ronde 2 iedereen door, behalve dus Paul. Bij de vrouwen Kontaveit kwijt. Totaal nu 2 uitvallers bij de mannen en 3 bij de vrouwen. Ronde 3 Pegula en Monfils captain, dus hopelijk kan Monfils Garin aan de zegekar binden.

RTankink

Die Wang kan een gevaarlijke klant zijn idd. Maar Keys gaat zó lekker sinds vorige week dat als je Keys hebt je voor mijn gevoel niet anders kunt dan haar captain maken. Zo goed als alles is ook in straight sets gegaan dus vermoeidheid zal denk ik nog geen grote rol spelen. Monfils is het onder normale omstandigheden ook aan zijn stand verplicht van Garin te winnen op hardcourt.

puntenjager

Ronde 1 ging oké, maar ronde 2 Pff niet best. Paul als captain en de dames verzaken. Gezakt naar 53,4. Bij de heren alleen Paul en Humbert kwijt, maar dan komen we bij de vrouwen. Muguruza, Kontaveit, Kerber, Gauff, Fernandez en Sorribes zijn al naar huis. Hopelijk doen mijn overige vrouwen vanaf nu dubbel hun best om dit verlies te compenseren.

Zadelpen

Ik kan geen pbs beantwoorden op het forum. Daarom even zo, dankjewel voor je bericht KJ, dat is leuk om te lezen.

Zie jullie hopelijk snel bij de grote rondes. Dat vind ik zelf veruit het leukst. Klassiekerspel... niet zo, maar doe er wel aan mee.

Maar lijkt wel of ik elk jaar meer hunker richting de giro. Daar heb ik zoveel zin in weer.

Laatst gewijzigd
Sloddies

Sloddies hebben in ronde 2 prima gepresteerd. Alleen Paul en Rybakina verloren. Gelukkig niet laten verleiden om Paul © te maken. Hij had al 2 keer van die Serviër verloren. Montfils ging weer als een speer, dus is ook in ronde 3 hoofdman.

De D Dames doen het prima maar moeten alle drie tegen een A. Denk dat er eentje wel door zal gaan, maar welke? Vondrousyva is licht favoriet, maar ik durf het niet aan. Ik ga voor mijn C-tje Pavlyuchenkova, maar ben jaloers op Keys. En hoop op een stunt van Anisimova.

Voor wat betreft de algemene ranking doe ik erg mijn best de top 50 te halen. Topcoach is op dit moment maar net boven de 90%, wat mijn laagste ever is. Ook de komende wielerspelen zaten onder de 90%, dus er is marge. Maar top 10 word vrees ik een utopie, aangezien je dan eigenlijk ook aan de buitenlandse voetbalspelen moet gaan deelnemen. Voor mij een stap te ver, zou mijn relatie ook teveel onder druk zetten……..

Ludi

'@zadelpen: geen probleem, ik kijk nu al uit naar jouw fantastische team en berichtgeving!

Overigens, ik ken het probleem, ik kan al sinds vorig jaar mei geen PM meer versturen. Ik kan het tegenwoordig alleen (soms) met een VPN en moet dan van tevoren het bericht kopiëren, want het lukt dan nog niet altijd. Zou sinds toen worden opgelost, maar is het nog steeds niet steeds meer leden hebben er last van. Dit is een van de belangrijkste factoren qua frustratie geweest voor een aantal leden, waardoor een aantal leden hier ook minder en minder komen en van dit platform gebruik wilde blijven maken als hoofdplatform, buiten de andere problemen.

@sloddies: netjes! Ook een leuke naam om weer een keer voorbij te zien komen!

Gladiool

Keys gaat wel mee als captain vannacht, terwijl zelfs Zidansek best een aardige optie is. Bij de mannen nog even twijfelen tussen Monfils of Cressy.

puntenjager

Ik ga denk ik toch de gok nemen met Vondrousova. Alles of niets.

vevie

De Vondrousova gok moet ik eigenlijk ook nemen, maar ga toch op safe en voor miss Pegula. Nog een verkeerde captain en het is voor mij eigenlijk al inpakken.

Vondrousova (C)
Monfils (C)

Laatst gewijzigd
Chef83

Hier is de cap keuze voor keys en de twijfel over monfils of cressy

Punchbox

Monfils krijgt op Medvedev en Zverev na de hoogste odds bij de mannen deze ronde dus die gaat bij mij gewoon mee als captain. Cressy is in zijn partij maar licht de favoriet dus dat lijkt me ook vrij riskant.

Bij de vrouwen gewoon Keys als captain, overige D vrouwen hebben allemaal een lastige partij.

Fiepke

Zes spelers weg...scorepercentage gehalveerd. Mijn eerst tennisscore biedt ruimte voor verbetering in de toekomst.

Pegula en De Minaur captains ronde 3

1 2 ... 524 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.