Na een slippertje met Kokkinakis in R1, erna maximaal resultaat met captains Keys en Monfils. Voor de rest verliezen er meer spelers dan me lief is.
Ja, het toernooi is aan het begin van het seizoen, maar toch: gevoelsmatig is de AO voor mij altijd het toernooi met de meeste, verrassende uitslagen. Herkenbaar?
Keys en Monfils alweer volle captain punten gescoord. Kudermetova niet verrassend verloren, Sonego is wel een tegenvallertje.
Nu twee partijen bezig met Carreno en Berrettini, waarvan de laatste erg belangrijk is voor mijn ambities haha. Na 2 sets was ik erg in m'n nopjes, maar het ziet er nu wel heel matig uit.
Heerlijk Monfils en Keys. Ook fijn om nu al te weten dat de captainkeuze bij de vrouwen in de volgende ronde een nachtmerrie wordt. Twee dagen om erop te broeden of Azarenka Krejcikova eruit gaat slingeren (op het eerste oog nog niet zo'n gekke gedachte wat mij betreft) , of Badosa veilig genoeg is tegen Keys of dat het heel ongelukkig een A moet worden.
Nee. Zag Kontaveit, Badosa en Jabeur op voorhand verder komen. Heb vooralsnog de keuze uit Barty en Swiatek als die doorgaan, Badosa en Keys die tegen elkaar spelen en Azarenka.
Ben overigens heel erg geneigd om Azarenka te pakken tegen Krejcikova. Maar dat wordt morgen nog maar een keer goed kijken.
Dank, teveel eer!! Interessant, zoals Ludi zegt, wie jij bent maar gezien jouw naam zal daar wel geen helderheid over komen 😶
De goede teksten zijn btw toch meer besteed aan Jori, Pietje maar zeker ook Condor die zijn visie al zwevend tot tekst weet te brengen. De dichter onder ons is wel Zadelpenseel, ik kijk alweer uit naar zijn visie over zijn 'succesvolste' team allertijden.
Zie wel heel veel bekende namen terugkomen in de top-100 nu, leuk!!
Benieuwd of Anisimova kan stunten. Je ziet toch vaak dat hooggeplaatste speelsters de 1e set winnen, de 2e verliezen, gas bijgeven en de 3e weer winnen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.