Scorito-algemeen

1 2 ... 528 ... 606 607
rbc1912

Bij de dames in 1 helft van het schema 6 over (Badosa-Keys, Barthy-Anisimova en Krejcikova-Azarenka), in de andere helft maar 1 (Swiatek). Die 6 vrouwen moeten ook nog eens allemaal tegen elkaar, dus sowieso 3 uitvallers in Ronde 4 en sowieso 3 kwartfinalisten. Wel puntje om in de gaten te houden de volgende x

Rob94

Meer mensen die Topcoach Belgie spelen? Blijkbaar is er een speelronde omgewisseld, maar waarom is dan mijn gehele team eruit gegooid voor deze speelronde? Terwijl ik wel gewoon een selectie heb voor het weekend erna.

Platje

'@Rob ik heb nergens last van.. maar heb dan wel gistermiddag mijn team weer opnieuw samengesteld

Chef83

Ik blijf ze wisselen dan weer keys cap dan weer azarenka ik denk dat ik gewoon op keys gok .

Niels22

'@Rob blijkbaar is zo de techniek van Scorito, we betalen voor deze topservice...

DvH6

Keys durf ik niet aan, dus twijfel ik tussen Azarenka (1.55) en Collins (1.65), maar heb van Collins dit toernooi nog niks gezien. Heeft iemand van jullie haar al zien spelen?

RTankink

Niet zien spelen (haar tegenstandster Mertens trouwens ook niet) maar ik heb wel beetje scorebordjournalistiek gedaan en hun statistieken zien er vrij vergelijkbaar uit (winners en onnodige fouten bijvoorbeeld). Collins heeft daarbij met zekerheid meer tegenstand gehad. Denk dat Collins voor mij een nipte favoriet zou zijn tegen Mertens, ook op basis van eind vorig seizoen en het feit dat Collins in principe beter overweg kan op snellere banen dan Mertens. Maar het zou geen schok zijn als Mertens er mee vandoor gaat, zeker niet.

Laatst gewijzigd
Pim96

Ik ben niet iemand die snel zal zeiken, maar wat is scorito vervelend bezig. België is frusterend, want voor beide rondes stond er al een opstelling klaar bij mij. Nu moet ik een score halen met 5 spelers, omdat opeens rondes zijn omgewisseld. Ik snap ook niet dat die 5 spelers dan wel blijven staan?

Tevens wilde ik alvast gaan knutselen met alle vaste teams. Alleen zijn dus alle totaalpunten opeens overgezet naar punten van vorig jaar. Je kan niet meer filteren op punten van eerste seizoenshelft. Is best vermoeiend om steeds op elke speler te moeten klikken hoeveel punten ze ook alweer hebben gehaald.

Ab Normaal

Helemaal eens met dat laatste. Bloed irritant

Ludi

Zeer vervelend inderdaad en al helemaal dat het lastig was om te zien bij topcoach dat er werd gedraaid en geschoven met de deadline. Eigenlijk zou je per week spelers moeten kunnen kopen zodat je voor de laatste week alvast iets kunt neerzetten zonder dat je het iedere keer moet leeghalen voor de huidige ronde. Dat zou handig zijn! :)

Platje

Ik zie het nu pas inderdaad.. wat is dat irritant zeg!!! Ik maakte altijd graag gebruik van aantal goals, assists, wedstrijden, punten etc.

Edit: op twitter wordt gezegd dat ze het gaan fixen!

Laatst gewijzigd
Ludi

Vooral voor België is dat wel handig want daar is wel het moeilijkst aan bruikbare data te komen. Mogelijk behalve KKD, maar daar begin ik niet meer aan.

Barrygoal

Noh keys begint lekker ! 44 e plek nu algemeen. Ga voor monfils en Azarenka. 7% keys als aanvoerder. Gewaagd, maar denk voorlas mensen die laag op de lijst staan.

Ludi

Ja vooral voor mensen zonder halep, azarenka en Collins was Keys een goede captain optie. Maar dan heb je wel andere problemen.

Plus een deel dat super hoog staat en echt wil gaan voor de winst zal wel Keys (of hun D) "gokken". Valt iets voor te zeggen.

Ikzelf ben niet voor Keys gegaan. Was een beetje veel variance "kopen" zonder verwachte return.

mentsjov

Oei. Dan heb je er al de hele competitie geen enkele Vitesse speler instaan. Denk je, ach, het loopt best aardig met ze én ze spelen de vrijdagavond wedstrijd (scheelt weer wat onzekerheid). Selecteer je dus Houwen, Wittek, Dasa en Openda voor je basisopstelling, omdat ja, ook Groningen niet zo lekker presteert de laatste tijd. Maak je zelfs Openda captain, want ja, die doet het toch best lekker zo afgelopen wedstrijden.

Resultaat: -60 punten..... on-ge-loof-lijk

Gelukkig gaat tennis wat beter. Keys door, maar niet als cap (EV technisch gezien was Halep helaas interessanter). Soit, het had erger gekund.

Gladiool

Haha wat een nacht. Ben zelf voor Halep gegaan, leek me meest veilige optie. Had vooraf ingeschat dat Badosa hier door ging, dus maar aan vastgehouden. En dan zie je Keys gewonnen, Pegula gewonnen. En Krejcikova gelukkig dan wel huisgehouden zoals ik had ingevuld.

Ab Normaal

Hier ook voor Halep gegaan.
Het letterlijke muntje opgooien tussen Tsitsipas en Nadal gaat heel, herl duur worden.

MarvinG

Hier ook Halep aangezien ik Pegula niet aandurfde. Ach in ieder geval lekker dat ze door is :)

Niels22

Wat een veegpartijen zover zeg vandaag

Ab Normaal

Wel direct uit de top 50 geduikeld.

Platje

Monfils die zou verliezen maakt het dagje AO wel af..

MarvinG

Is mijn captain, dus zie het wel gebeuren ja. Mijn captains gaan al zo lekker dit weekend! ;)

Ludi

Jammer dat m'n captain azarenka niet goed uitpakte, krej heeft zo te zien ook gewoon goed gespeeld, en azarenka had natuurlijk gewoon een significante verlies kans (35-40%), jammer dat het zo is gevallen.

Keys door is fijn, kan ze volgende ronde weer knallen. Jammer dat zoveel mensen haar hadden gecapt. Maar daar was wel wat voor te zeggen.

Al heeft een vrij groot gedeelte typische keuzes gemaakt, zoals pegula of zelfs badosa of barty.

Monfils winnen of verliezen maakt eigenlijk nog niet zo gek veel uit, zolang carreno maar wint.

Zverev eruit is fijn. Als Medvedev er ook nog uit gaat gaat toch een groot gedeelte zweten over die keus van tsitsi :p

Laatst gewijzigd
Platje

Ik heb toch liever Medvedev in de finale tegen Nadal dan Tsitsi :)

Ludi

Medvedev kan niet in de finale komen tegen tsitsi ;)

En in verwachting komt tsitsi helemaal niet zo ver, Nadal wel B)

Nadal tegen sinner zou wel een mooie finale zijn

Laatst gewijzigd
1 2 ... 528 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.