Scorito-algemeen

1 2 ... 529 ... 606 607
Platje

Ik heb geen Nadal dus liever iemand waar hij van verliest mocht hij de finale halen

En bedoelde: liever med-nad dan tsitsi-nad (het is maar hoe je mijn zin in m'n laatste post leest)

Laatst gewijzigd
Ludi

Ja zoveel was duidelijk, zat je maar te stangen :p

Wel een typische keuze om geen Nadal te nemen maar wel tsitsi. Was dat omdat Nadal mogelijk een ronde eerder tegen een A speler moet? Want Nadal had voorafgaand aan het toernooi een veel betere kans op het winnen van het toernooi. En zonder Nadal had je een grotere kans op geen winnende speler (of in een enkel geval zelfs captain) in de finale

Laatst gewijzigd
RTankink

Hebben ze vannacht per ongeluk alle scores bij de vrouwen verkeerd om ingevoerd? Wat een uitslagen joh

Gladiool

Puntje bij paaltje is het bij de vrouwen altijd totale willekeur. Vond het al verbazend dat tot aan deze ronde eigenlijk weinig schokkende uitslagen waren.

rbc1912

Die Kecmanovic zou trouwens geen enkele rol van betekenis gaan spelen. Die prognose komt nog niet echt uit haha

Ludi

Dat was sowieso een drogreden. :P

RTankink

Ook wel classic Shapovalov om eerst met alle moeite langs Djere en Kwon te gaan en vervolgens Zverev er in 3 sets af te tikken.

De Tourminator

De wielerspellen vind ik bij scorito toch echt het mooiste. Ben nu al wel aan het voorbereiden voor de klassiekers.... Daarnaast doe ik altijd mee met Topcoach, F1 en Darts. Algemeen sta ik op 96,8%. Veel hoger zal het ook wel niet worden. Heb 1 gouden beker (2015) staan, dit jaar moet er toch 1 bij komen!

Dit keer wat meer tijd en toch maar voor de AO ingeschreven. Het gaat niet slecht. 8 mannen en 5 vrouwen over in ronde 4. Pavlyuchenkova de eerste Cap die verloor en gelijk uit de 90%+ gekegeld. Blijkbaar is de Cap bij tennis nogal belangrijk. Keys heb ik helaas niet. Montfils wel en hopelijk gaat hij de punten binnen halen. Verder Halen deze ronde als Cap.

Gladiool

Kec heb ik een paar keer meegehad, altijd gefaald en nooit zijn belofte ingelost. Hoe treffend dat het nu wel lukt :D

DvH6

'@RTankink nog bedankt voor je reactie. Uiteindelijk gegaan voor Azarenka en dan verliest zij en wint Keys; (niet) gegokt en verloren 🤷

Beerislos

Gelukkig ben ik niet de enige met niet voor Keys als captain gegaan, dat verzacht het nog een beetje :)

rbc1912

Hier ook Azarenka ipv Keys. Pas de eerste cap waar ik mis mee zit. Monfils en Keys wel echt goud waard tot nu

Sloddies

Sloddies in ronde 3 in de lift op de Aus Open (maar helaas die omlaag….)
Bij de mannen valt het allemaal nog mee. Wederom de juiste © met Montfils en fijne punten voor Cressy, maar wel vervelend verlies van Sonego en Bautista. En voor mij was een overwinning van de weinig gekozen Alcaraz gunstiger geweest dan die van Berretini. Gelukkig zit die wel in mijn team.

Maar ja, die vrouwen. Kudermetova kansloos eraf en ook Vondrousova weg. En toen tot overmaat van ramp ook © Pavlyu kwijt. Terwijl de Keys adepten vrolijk punten binnenharken.

Gevolg: na ronde 3 nog iets meer dan 89%. Wordt duimen om niet al te ver weg te zakken. Gelukkig wakker met een weer winnende Montfils en Krejcikova gewonnen van Azarenka. Dat beperkt het verdere verlies voorlopig tot 5%. Met kans op lichte verbetering als Halep (c) gewoon wint. En druk aan het duimen voor Berretini…..

oborobo

Zit nog met mijn captain bij de mannen;de Minaur of Sinner.

Chef83

Ja voor wie gaan we nu als cap ga ik gokken op de dtjes monfils en keys of ga ik voor btjes halep en sinner iemand nog een tip?😁😄

Ludi

Sinner en halep moeten nog spelen. En de andere 2 zijn al geweest. Dus als je voor deze ronde moet kiezen dan lijkt het me duidelijk. Als je het over de volgende ronde hebt zou ik eerst even alle wedstrijden afwachten.

Platje

Halep zekerheidje..

Gladiool

Man man man

BrackenRidgeCycling

Captain mertens eruit, nog 2 dames over

Ab Normaal

Halep doet wel enorm pijn hier.

Platje

Dan kijk je terug op bepaalde keuzes om er wat van te leren maar bij tennis is dat onmogelijk.. niks wees er op dat Cornet hier de kwartfinale haalt en Muguruza, Zidansek en Halep uitschakelt..

32 jaar, gravel favoriete ondergrond, 2009 voor het laatst 4e ronde gehaald van AO (4e ronde sowieso elke keer eindstation op een Grand Slam volgens mij) en geen bijzondere uitslagen in de voorbereiding

Edit: mocht Cressy toevallig van Medvedev winnen is dat natuurlijk wel een knap staaltje werk van mij :D

Laatst gewijzigd
Gladiool

Hou op. Ik had mezelf helemaal wijsgemaakt dat Halep als captain de slimme zet zou zijn. Keys ging immers verliezen en Halep was een zekerheidje. Met Keys als captain had ik echter weer lekker bovenaan gestaan. Iets met durven blijkbaar.

MarvinG

Halep was een zekerheidje toch? En Pegula zou verliezen? 😅

Platje

Je was niet de enige Gladiool, je hebt ons allemaal hetzelfde wijsgemaakt dus de schade heb je een beetje beperkt :D

RTankink

Welkom bij vrouwentennis. Dit alles verlicht de pijn van het cappen van Azarenka wel enigszins, maar het was de rest van het forum uiteraard wel gegund. Dat Collins zou winnen van Mertens komt niet helemaal uit de lucht vallen maar denk niet dat veel mensen Pegula of Cornet hadden opgeschreven voor de kwartfinale. Wie weet komen Cirstea en Kanepi dan zodadelijk ook nog wel.

1 2 ... 529 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.