Scorito-algemeen

1 2 ... 530 ... 606 607
Gladiool

'@Platje: da's duidelijk te zien in de top ja. Met Keys als captain had ik zomaar een punt of 150 los kunnen staan van plek 2 na deze ronde x).

danusz1986

Me too! We staan nog steeds dicht bij mekaar. De volgende ronde even kijken of ik Monfils en Keys nog een keer aandurf. Ik geef Berretini de slight edge. Keys en Krejcikova is lastig in te schatten. Ik heb de wedstrijd van Krejcikova en Keys niet gezien dus weet niet wie de betere indruk maakte.

vevie

Zeer zeker onverwacht dat Halep ten onder gaat. Dat wordt de volgende ronde dus al een A-speelster cappen. Heb alleen Pegula nog als niet A, maar die speelt tegen Barty… ik cap Barty. De mensen met Keys kunnen de gok wagen tegen Krejcikova. Acht Keys niet kansloos, echter zul je nu wel de juiste spelers moeten cappen om tenminste nog een duimpje (of hoger) binnen te slepen.

Voor de mannen ga ik voor Monfils. Nog geen set verloren. Ik weet niet of hij het bolwerkt tegen Berretini, maar als het wel lukt dan is een score boven de 90% wel binnen. Nog meer mensen die Monfils cappen?

Laatst gewijzigd
RTankink

Ik ga er nog beter naar kijken maar durf zowel Monfils als Keys niet aan denk ik.

Platje

Keys wordt het inderdaad bij de vrouwen, alternatief is 1 van de A-spelers maar dat verschil is 180 punten mocht Keys verliezen en de A wel winnen..

Bij de mannen weet ik het nog niet zeker. Mocht Fritz winnen van de Griek is dat miss nog een optie maar Sinner speelt tot nu toe ook niet slecht.. Monfils nog geen set verloren maar denk toch dat Berrettini meer kans heeft. Uiteindelijk zal het waarschijnlijk toch Monfils worden

Ludi

Fijn dat Mertens in ieder geval uit is. Die had enorm veel pijn kunnen doen. Wel typisch dat 23(!)% haar had gecapt in een vooraf underdog positie. Mogelijk een deel van de mensen zonder halep, Azarenka en Collins (en Keys niet durfde).

Laatst gewijzigd
Ric

In heb overigens voor de KKD-spelers ook even een wielerflits subleague aangemaakt.
Te vinden onder: wielerflits

Ab Normaal

Kan ik niet vinden die subleague

MarvinG

Top 100 van de index binnengekomen vandaag; plekje 91.

Ric

https://www.scorito.com/subleague/475744/topcoach-kkd-2021-2022/wielerflits/8d8b6659-99f2-425f-b76f-da858a91aeee

lukt het zo wel?

Laatst gewijzigd
Ludi

Netjes Marvin!

Platje

Zelf nog wel in de top 250, maar ben wel benieuwd wat de stand zou zijn als ze de beste 2 uitslagen (of gemiddelde) over de afgelopen 2 edities nemen.. afgelopen jaar een slecht wielerseizoen gehad met de giro en tour in de 50-60% waardoor het al kansloos is

Edit: gelukkig zwaarbevochten zege van Swiatek, Cirstea lang op het lijstje gehad. Viel op het laatste moment af met Anisimova

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Voel me toch wat nietig bij met een overall plek van 1677 als ik jullie zo hoor :P

Platje

'@Jasper ik vind de h2h statistieken leuker. Als ik dan kijk naar Thijmen, dan sta ik daar 44-32 achter dus niks op aan te merken hoor! Zijn statistieken van het afgelopen jaar zijn ook niet normaal, echt goed! Maar daarvoor heeft hij ook mooie scores neergezet!
Als ik naar de nummer 2 kijk sta ik weer 49-27 voor. We zitten vaak dicht bij elkaar door de jaren heen maar het vertekent wel iets door de scores van 1 jaar te nemen.

Ik wil ook geen kritiek geven op de Index, vind het een leuke bijkomstigheid maar het zegt niet alles. Er staan er ook genoeg achter mij die mij h2h verslaan

Laatst gewijzigd
MarvinG

Door de scores van 1 jaar te nemen vertekend het beeld inderdaad wel. Door een slecht Klassiekerspel en Australian Open vorig jaar ver weggezakt. Nu een goed Australian Open en je maakt gelijk een flinke sprong.

Fiepke

Kun je de hele ranking zien van de index? En zo ja, hoe?

Met mijn al sterk uitgedunde team draai ik een aardig goede ronde op AO. Nu vooral hopen dat Sabalenka en vooral Fritz doorgaan. Captains Pegula en Berrettini in ieder geval door. Op ruim 60% nu nadat ik paar dagen terug nog ergens in de 20% bungelde haha.

MarvinG

Bij 'bekijk je scorito cv' en dan naar het podiumpje onderin je scherm gaan. Dan kom je bij de stand van de index als het goed is.

RTankink

Taai rondje. Nog 6 mannen over maar onverwachts Zverev weg en heb ook de hele wedstrijd goede hoop gehouden dat Fritz Tsitsipas eruit zou knikkeren. Jammer maar helaas. Goede captainpunten van Monfils. Bij de vrouwen een bittere pil met het verliezen van Azarenka, nog slechts 3 vrouwen over waarvan 2 A’tjes.

Tot mijn eigen verassing was dit alles toch genoeg om op 93% te blijven. Captainkeuzes in de kwartfinale worden lastig maar cruciaal.

Laatst gewijzigd
Platje

'@Sneaky: op het startscherm ga je naar 'bekijk je scorito cv' (redelijk bovenin, net onder je rankings)
Daarna ga je naar het 'podium' (plaatje van een podium, helemaal onderin)
Daar kan je per onderdeel zien hoeveelste je staat, inclusief de totale ranking

Edit: Marvin was mij al voor

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

En hop, ook Sabalenka eruit! Gelukkig hebben we Barty nog. En nog vier bij de mannen. Is wel wat mager om de kwartfinales mee in te gaan.

MarvinG

Bij de mannen nog; Medvedev, Nadal, Berrettini, Sinner, FAA en Monfils
Bij de vrouwen nog; Barty, Krejcikova, Swiatek en Pegula

Nu de juiste caps nog kiezen. Neig naar Monfils en Swiatek. Pegula speelt tegen Barty en denk dat dit toch einde toernooi voor Pegula gaat zijn.

Platje

Nog op 96% met 6 mannen over (alleen van de wedstrijd Nadal-Shapo niemand) en 4 vrouwen, de 3 A-tjes en Keys

Captainkeuze zal bepalen of ik een beker ga halen of niet..

Inderdaad jammer dat Fritz niet won, dat waren leuke extra punten geweest. Sinner captain nu betere keuze dan Berrettini of Monfils?
Sabalenka eruit is wel lekker, die had ik niet.. maar net zoals ik zei over Cornet: Kanepi, 36 jaar en nooit verder dan ronde 4 in Australië.. niet te voorspellen sommige vrouwen :)

RTankink

'@Platje ik zit voor de mannencaptain met dezelfde drie namen in mijn hoofd als jij. Heb zowel Sinner als Tsitsipas dit toernooi meerdere keren zien spelen en het is denk ik een dubbeltje op zijn kant wie die wedstrijd wint. Ook Monfils-Berrettini een lastige om te voorspellen, maar neig toch wel naar Berrettini.

Zijn er mensen die voor Keys gaan?

Laatst gewijzigd
Atapumafanclub

'@RTankink, ja. Veilige keuzes bestaan niet bij de vrouwen. Barty voelt wellicht zo, maar je ziet het aan de overige wedstrijden: alles is mogelijk. Derhalve kies ik Keys, daar is de grootste klapper te maken voor mij t.ov. de alternatieven Barty en Krejcova.

Bij de mannen durf ik Monfils, Tsitipas en Shapovalov niet aan. Ga daar voor Berrettini of 'veilige' keuze Medvedev.

Laatst gewijzigd
Ketjap Manis

Als je ziet hoe weinig punten je voor een A captain krijgt, neig ik wel naar Keys. Mocht ze verliezen lever je relatief weinig in omdat er alleen maar A spelers favoriet zijn in de andere partijen (en daarom ook meer A spelers captain gemaakt zullen worden). En als ze wint.. Monfils durf ik niet aan, ik vind die Italiaan te taai ogen.

1 2 ... 530 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.