Scorito-algemeen

1 2 ... 531 ... 606 607
rbc1912

6 mannen: Medvedev, Nadal, Berrettini, Sinner, Auger-Alliasime en Monfils
4 vrouwen: Barthy, Krejcikova, Swiatek en Keys

Op 95,6% nu

Jasperdewaal11

Nog 5 Mannen: Nadal, Medvedev, Berretini, FAA, en Sinner.

Nog 5 vrouwen: Barty, Swiatek, Krejcikova, Keys & Pegula.

Op 91,4% dus we gaan de klapper maar proberen te maken met Keys denk ik. Bij de mannen dan Berretini of Sinner ?

Ab Normaal

Zeer tevreden over mijn Ab-alyse bij de heren nu ik zo terug lees.
Heeft ook zijn uitwerking in mijn score. 98,8%.

Phoenix0000

Een klapper ga je met Keys niet meer maken denk ik. Haast iedereen boven je zal haar hebben. En lijkt me dat grote meerderheid haar capt. Hetzelfde geldt voor Monfils. Je gaat meer stijgen als ze eruit vliegen en je hebt ze niet gecapt dan als ze doorgaan en je hebt ze wel gecapt.

In mijn geval heb ik alleen A spelers als goede alternatieven. Voor Monfils zijn dat Nadal en Medvedev.
Als je naar EV kijkt moet je Nadal en Medvedev wel op 90% kans of meer inschatten en tegelijk Mofils op 30% of minder om 1 van de laatste twee captain te maken. 720 X 0,3 = 216 punten (Monfils) en 240 X 0.9 = 216 punten.
Nou geef ik Monfils eerder 40% en de andere twee heren 80%. Dus voor mij wel duidelijk.

Bij Keys zal het een soortgelijke berekening worden al geef ik daar de A dames minder kans dan de A heren.

Of maak ik mss een denkfout met deze berekening?

RTankink

De captains hier worden Berrettini en Barty. Alle EV berekeningen zullen aangeven dat ik met Barty over Keys de verkeerde keuze maak en waarschijnlijk sla ik mezelf morgenvroeg voor de kop, maar durf het niet met Keys.

danusz1986

Ik ga denk ik voor Sinner en Barty. Vind Sinner erg sterk overkomen.

Platje

'@Phoenix het kan zijn dat je met een Keys een denkfout maakt, zij is van de 16% 'maar' door 7% als captain gekozen. Gaan die nu wel voor Keys, kunnen ze je inhalen.. maar of ze dat ook doen is de vraag en hoe ver die al onder je staan.. Monfils had 52 van de 57% captain dus daar gaat het wel op, denk dat er nog genoeg zijn die Monfils als captain zullen maken.. mocht hij winnen kan je alsnog flink zakken, maar anderzijds kan je wat plekken winnen als hij verliest (maar tegenstanders met Sinner/Berretini als captain kunnen je eventueel weer inhalen)

Laatst gewijzigd
Ketjap Manis

'@Phoenix als speler op 95-99% wil je nu toch juist consolideren en kies je geen Keys? Dan kan het voor de spelers op 90-95% wel interessant zijn.

Phoenix0000

Je zet toch in feite 180 punten op het spel om er 540 te kunnen winnen?
In geval Monfils / Keys cappen ipv een A speler.

La Primavera

Ik sta met 6 mannen en 3 vrouwen in de kwartfinale rond de 50%. Aan het team heeft het niet gelegen, wel aan mijn captain keuzes.

Bij deze zeg ik vast voor Monfils en Barty te gaan. Aanrader dus voor jullie om deze niet te kiezen. ;)

Laatst gewijzigd
rbc1912

Vooralsnog staan hier Berrettini en Madison Keys. Vooralsnog

Ludi

'@phoenix: ik zou niemand op 90%+ zetten de komende ronde.

Gladiool

'@Phoenix0000
Dacht ik ook vorige ronde. Zeer veel spijt van :D.

Ludi

Wat had je dan willen doen? Vooraf was captain Keys een flinke gok met in verwachting een minder uitbetaling dan een aantal andere keuzes, dus dan had je gemiddeld gezien vaker spijt gehad.

Laatst gewijzigd
Gladiool

Tuurlijk, zou de volgende keer weer dezelfde keuze hebben gemaakt.

Ludi

Dan heb je dus de juiste keuze gemaakt! :)

Balen is het altijd als de captain verliest. Helaas telt het zwaar bij deze spellen en telt het ook nog eens zwaarder later in het spel, wanneer en de punten per speler al toenemen en normaal gesproken ook het risico per keuze. Dat vind ik zelf wel jammer, beetje veel én én én.

Sloddies

De Sloddies naar de kwartfinales op 87,4%; toch nog wat beter dan gevreesd. En dat ondanks de uitschakeling van © Halep. Het afhaken van Mertens en Sabalenka gevoegd bij winst van Swiatek, zorgde voor enige verbetering. De enige 3 overgebleven A-speelsters moeten het nu regelen, meer smaken heb ik niet. Barty voor © en zolang Keys vannacht niet wint, lonkt er wellicht toch nog een bekertje.

De mannen zorgen voorkeuzestress. Mijn 4 mannen vannacht / vanochtend allemaal uitstekend gepresteerd en spelen nu onderlinge duels. Voor mij is de © keus Montfils of Berrettini. B favoriet volgens de bookmakers, en heeft toch ook wel de sterkste tegenstanders verslagen. Montfils daarentegen geen enkele set tot nu verloren. En als M wint en ik B captain maak, een diepe duikeling waarschijnlijk. Dilemma, waar ik toch kies voor de jeugd van B (25 versus 35).

Ander pijnpuntje bij de mannen is het verlies van Zverev. Net als Ab heb ik gekozen voor de Griek ipv Nadal. Kan nu de nodige schade gaan berokkenen. Benieuwd hoe dit vannacht en morgenochtend gaat verlopen…….

Phoenix0000

Ik ga voor Medvedev en Keys.

Monfils heeft weliswaar geen set nog ingeleverd, maar zowel de bedenkelijke tegenstand in eerste 4 rondes als zijn track record tegen Berretini doen mij kiezen voor een A speler als cap. Sinner is ook een optie, licht favoriet tegen Tsitsipas zelfs, maar te weinig 'opbrengst om verschil in zekerheid met Medvedev te compenseren.

Keys geef ik wel meer kan tegen Krejcikova dan Monfils tegen Berretinni. En wil ook niet daar voor safe kiezen met nog twee van die D-opties in deze fase van het spel. (Monfils + Keys)

Platje

Ik ga voor Keys, als die verliest ga ik voor Monfils morgenochtend en als ze wint switch ik waarschijnlijk naar Berrettini :)

Ludi

Ik denk dat er geen correlatie zit tussen een overwinning van Keys en het spel van Monfils :p

Platje

Klopt helemaal Ludi, maar bij Monfils heb ik een minder gevoel dat hij het gaat redden.. Keys makkelijk door, 13 vd 16% nu als captain gekozen en nauwelijks gestegen.. heb nu Berrettini staan maar kan zomaar nog veranderen in Monfils..

MarvinG

Heb nu B staan, maar M is wel verleidelijk hoor...

Gladiool

Keys niet zo zuinig gewonnen ook, deze ronde gelukkig wel als captain. Monfils - Berrettini is het breekpunt inderdaad.

danusz1986

En klaar met de gouden beker.

Platje

Die medische time-outs van Nadal deden Shapo geen goed..

1 2 ... 531 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.