Scorito-algemeen

1 2 ... 532 ... 606 607
Gladiool

In Nadal we trust! En nu op naar de thriller van de dag.

RTankink

Aii had dus toch gewoon Keys moeten pakken in plaats van lafjes voor Barty te kiezen. De 180 punten verlichten de pijn nog een beetje.

Platje

'@Gladiool Barty-Pegula bedoel je? :D

danusz1986

'@RT

Ik deed met je mee. Keys maakte genoeg fouten, maar Krejcikova was nog erger. Niet gewend van haar. Twijfel om nu te gaan gokken op Monfils. Heb nog Berretini staan. Mocht Barthy winnen ga ik weer de top 100 binnen.

Gladiool

'@Platje

Ja tuurlijk. Welke pot anders? ;p

Ab Normaal

Hier wel Keys genomen.
Nadal wordt erg vervelend.
Sta nu op 98,7 en omdat ik verwacht dat er veel boven mij voor Monfils gaan omdat ze de pool willen winnen, moet ik voor Berretti gaan om een gouden bekertje te winnen.
Wint Monfils dan zak ik als een baksteen.

RTankink

'@danusz dat is atypisch van Krejcikova idd. Heb vooralsnog ook Berrettini en die laat ik staan. Hopelijk pakt de voorzichtige keuze deze keer wel goed uit

MarvinG

Zie veel hoge percentages voorbij komen, terwijl ik dezelfde spelers nog heb. Sta zelf nu rond de 85%. 2x een foute captain hakt er toch teveel in. Mijn gevoel zegt Berrettini, dus daar houd ik aan vast.

Platje

Nu op ruim 96%, maar ook 2 keer de verkeerde captain gekozen (Paul in R2 en Azarenka R4)

Ludi

Fijn dat captain Keys en Nadal door zijn. Monfils - berrettini wordt een belangrijke

Phoenix0000

Wat zullen de hooggeplaatsten gaan doen? 72% heeft Berrettini.
Ik verwacht dat er veel bovenin (top 15%) voor Berretinni zullen gaan eigenlijk als captain.
Monfils heeft nog geen echt serieuze hard court tegenstanders gehad.
Die gaat echt moeten schakelen denk ik tegen Berrettini.

Ik heb Berrettini niet. Sinner wel. Vind zelf verschil tussen een Sinner en Medvedev te weinig om de gok Sinner te nemen.
Het wordt dus op safe Medvedev.

dvansteenis

Australian Open captain Keys in ieder geval gewonnen. Bij de mannen wordt het Monfils, Medvedev of Sinner. Ik denk dat ik voor die laatste ga. Niet ontevreden met 94% voorlopig.

Andere vraag: Is er al bekend welke koersen er bij het klassiekerspel worden aangedaan? Hang al een tijdje rondom plek 40 algemeen en bij het klassiekerspel (vorig jaar 54,5%) heb ik het idee dat ik nog een stap kan maken.

Sjonge Jonge

Ik verwacht niet veel verschil met vorig jaar, volgens mij waren het toen:

Omloop
Kuurne
Strade
Milaan San Remo
Brugge de Panne
E3
Gent Wevelgem
Dwars door Vlaanderen
De Ronde
Scheldeprijs
Parijs Roubaix
Amstel Gold Race
Brabantse Pijl
Waalse Pijl
Luik Bastenaken Luik
Eschborn-Frankfurt

Gladiool

Hup Monfils. Tegen alle reden in, voor een topscore! :D

Ab Normaal

C’mon Matteo!
Maak gehakt van die sympathieke Fransman.

Gladiool

Zal ook wel gebeuren haha. In de top captains ook behoorlijk verdeeld, dus daar gaat zeker wat schuiven.

Laatst gewijzigd
Pim96

Berretini slaat af en toe zulke hardhitters. Service of zo'n forehand. Daar heeft Monfils gewoon moeite mee. Dit is echter nog niet gespeeld hoor als je die laatste game ziet.

Veel in de top 50 die Monfils gekozen hebben inderdaad. Kan weer mooi gaan stijgen bij overwinning Matteo.

RTankink

Berrettini is weer als een koning aan het serveren. Zo goed op de momenten dat het moet.

vevie

De keuze Monfils doet me flink pijn. Dat duimpje kan ik nu wel vergeten. Dat wordt alvast kijken richting RG.

Gladiool

'@RTankink
Het verhaal van deze pot inderdaad. Berrettini ijzersterk op breakpoint tegen, Monfils net iets minder.

MarvinG

Monfils gaat deze set wel pakken...

vevie

Beter pakt hij de hele pot.

MarvinG

Nee, dat hoeft niet

RTankink

Ben geen grote fan van hoe deze wedstrijd zich ontwikkelt. Als Monfils deze set nog wil hebben prima, maar daarna is het afgelopen

Pim96

Oei hier krijg ik wel een slecht gevoel bij zeg. Matteo oogt niet fit meer. Langere rally's gaan allemaal richting Monfils nu. De gespeelde uren gaan nu spelen ...

1 2 ... 532 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.