Scorito-algemeen

1 2 ... 534 ... 606 607
Gladiool

Helaas. Lang getwijfeld maar gok pakt verkeerd uit. Nu twee rondjes consolideren en dat bekertje meegappen. Was leuk zo lang het duurde.

rbc1912

Op 98,3% nu. Plaats 221. Wel mijn 2 captains al gebruikt, dus zal nog iets gaan zakken. Morgen sowieso 1 man nog door en wellicht nog een man en vrouw. En dan komt het op de captainkeuze aan

arjenzvob

Even een zijweg, die iemand al eerder voorstelde: Kan iemand een topic Scorito Klassiekerspel 2022 openen voor wat voorpret? Ik denk dat je een bepaald aantal jaar een account moet hebben (al heb ik dat al wel een poosje) voor je een nieuw topic kan openen. Of ik kijk scheef....Dan hoor ik graag hoe je dat doet.

Atapumafanclub

'@Arjenzvob: ga rechtsbovenin naar 'forum', scroll helemaal naar onder en kies voor 'wielerspellen'. Vervolgens kan je kiezen voor 'nieuw topic'. Ik had het ook zelf kunnen doen, maar aan jou de eer! ;-)

Ludi

Gaan we dan een paar weken lang allemaal namen noemen zodat ze of te duur worden of iedereen ze al voor het spel open is kent, ook de honderden meelezers? 🙈

arjenzvob

Ludi, ik vind de voorpret zwaarder wegen. En ja er zijn meelezers maar dat wordt, ook door mezelf, wel eens overschat.

Platje

Medvedev 2-0 achter.. de captainkeuze wordt ook in de halve finale niet makkelijk

Nadal en Berrettini allebei een lastige 5 setter er opzitten, waarbij Nadal medische time-outs nodig had om bij te komen.. lastig te voorspellen

Ab Normaal

Waarbij ik me altijd afvraag of Nadal ze echt nodig had of het puur deed om Shapovalov te ontregelen.
Vind Nadal een wat onsportiever type die dat doet.

RTankink

Captainkeuze in de halve finale wordt idd een ramp bij de heren. Alleen als Medvedev deze nog omdraait staat mijn keuze denk ik vast. Zowel Berrettini-Nadal als Tsitsipas-FAA kan zomaar afhankelijk gaan worden van de vorm van de dag.

Felix speelt overigens echt weergaloos, maar heb begrepen dat Tsitsipas dat vanochtend tegen Sinner ook deed.

Platje

'@Ab denk dat hij dat deed dat om hem te ontregelen en om rust te pakken. Hij was echt wel vermoeid maar zei achteraf in het interview dat hij ook wat last van zijn maag had maar uiteindelijk niks ernstigs en kwam daarna weer beter in zn energie (zonder veel te doen op de service van Shapo)

Tsitsipas vanochtend de 3e set gezien, daarin was hij inderdaad fantastisch aan het spelen

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Platje
Nadal zeurt wel vaker over zijn fitheid.
Is net zo’n vervelende zeurpiet als Lewis Hamilton.
Geloof ‘m ook nooit.
Nadal is juist altijd erg fit geweest.

RTankink

Mooiste wedstrijd van het toernooi. Wordt ook lastig om deze nog te overtreffen. Mooie line-up voor de halve finale ook; 2 spelers die jagen op hun eerste grand slam, eentje die probeert zich los te maken van de gelijke stand op 20 stuks en een speler die de nummer 1 van de wereld kan worden voor het eerst. Belooft wat.

MarvinG

Wordt nog lastig om een captain te kiezen ;)

Platje

Vind het ook lastig inderdaad, Medvedev en Nadal favoriet bij de bookies maar kan beide close worden. Ga denk ik voor Medvedev

Keys tegen Swiatek had ik wel aangedurfd maar Barty is denk ik gewoon de sterkste van het toernooi dus die keuze is makkelijk gemaakt. Wie weet krijgen we een verrassing

Baskeee

Was zeker een mooie pot! Tsitsipas was ook ijzersterk vanochtend.

Captainkeuze wordt er zo niet makkelijker op zeg.

RTankink

Hier worden de captains Barty en Medvedev (surprise!)

Barty - Keys is voor mijn gevoel eigenlijk de finale. Keys speelt geweldig maar Barty was in aanloop naar het toernooi al gestoord goed en haar statistieken tijdens het toernooi zijn ongekend. Het enige dat voor Keys spreekt is dat ze aansprekendere tegenstanders heeft gehad dan Barty en daar de vloer mee heeft aangeveegd. Maar, tegen Barty gokken is gekkigheid en Swiatek zie ik verliezen van Collins. Dus, Barty captain is voor mij een no-brainer.

Bij de mannen is het ietsjes lastiger. Tsitsipas was geweldig tegen Sinner maar is dit toernooi ook inconsistent tussen wedstrijden. Medvedev haalt een topniveau, op momenten na waarop hij zich aan van alles irriteert. Medvedev zou wel vermoeid kunnen zijn, maar in principe staan alle seinen op groen. Nadal is voor mij de favoriet tegen Berrettini. Nadal is meer ervaren op dit podium. Ik verwacht een aantal tiebreaks en de ervaring van Nadal zou dan de doorslag moeten geven. Op Berrettini gokken doe ik niet en acht de kans groter dat Medvedev wint dan Nadal. Medvedev dus cap.

Deze ronde welgeteld 1 plek verschoven in de algemene ranking. Nog steeds op 93,2%.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Bij de vrouwen is Barty ook wel mijn keus.

Bij de mannen vind ik het een stuk lastiger. Nadal & Berrettini hebben beide al laten zien zich te kunnen terug vechten en komen ook beide uit een zware kwartfinale. Ik zou Nadal dan iets de voorkeur geven qua ervaring (en ik gun hem het record liever dan een Djoko) Medvedev zou de obvious keuze moeten zijn maar ik zag die Tsitsipas meppen en dat was van verschrikkelijk hoog niveau. Dus ja.........

rbc1912

Ik ga toch voor Madison denk. En Medvedev. Gewoon op gevoel

Platje

7 van de 16% is toch voor Keys gegaan.

Nummer 1 van Scorito gaat voor Collins gok ik, nr 2 heeft Barty en nr 3 heeft Keys.. kan nog wel wat stijgen als Barty wint gok ik (maar ook flink zakken als Keys wint)

Laatst gewijzigd
Pim96

Nummer 1 kan ook gewoon voor Swiatek gaan toch? Denk dat best wat spelers toch voor Swiatek kiezen, omdat Keys toch wat onvoorspelbaar is. Hier zelf wel voor Barty gegaan

RTankink

Ik denk juist dat Collins een hele interessante optie is voor de mensen die haar hebben. Zeker als je heel hoog staat en de poule wil winnen.

vevie

Barty geeft Keys pakkie.

Gladiool

Op eenzame hoogte staat deze dame.

Pim96

Makkelijke pot zo voor haar zeg. In de Wielerflits poule zijn we wel fijn eensgezind. 22 van de 25 spelers die Barty als captain hebben.

Platje

Nadal gewonnen, zo'n 90 plekken gezakt en nog net boven de 95%.. dat bronzen bekertje willen we toch wel behouden. In ieder geval hopen dat Nadal de finale verliest, want anders wordt het een lastig verhaal

1 2 ... 534 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.