Eindelijk! Ons Jabeur heeft voor het eerst een partij gewonnen sinds ik haar in mijn team heb. En dat is elk Grand Slam toernooi dit jaar. Dit kan niet anders dan een gouden Wimbledon worden.
De rest van mijn team:
Djoko, Rafa, Berettini
Hurkacz, Shapo, Cilic
Bautista, Botic, Murray
Paul, Bublik, van Rijthoven
Swia, Badosa, Sakka,
Radu, Osta
Ana, Giorgi, Serena
Trevisan, Rogers en Tomljanovic
Have a Nice one!
Hurkcz...87% raakt zijn eerste b-speler al kwijt. Ik ook.
Omdat ik me in de debatten gemengd heb door te zeggen dat ik in tegenstellingen tot anderen juist constant redelijk hoog scoor hierbij mijn team. Samengesteld weer op basis van de twee voorbeschouwing op youtube van Game to Love. Tot nu toe dus steeds succesvol. Gaan zien wat het dit keer brengt. Heb wellicht iets te veel risico's genomen in de D-categorie. Paul, ipv Cressy wellicht beter voor 2 zekere rondjes.
Bij de Dames A was Halep of Sakkari de keus voor mij. Ik zie Halep dan toch in potentie verder doordringen in het schema als ze lekker gaat. Fritz ipv Shapo omdat laatste zeer wisselvallig is en snel tegen Bautista Agut moet die ik wel hoog inschat.
Djoko, Rafa, Berettini
Hurkacz, Fritz, Cilic
Bautista, Kyrgios, Tiafoe
Otte, Draper, Cressy
SWiatek, Gauff, Halep
Jabeur, Ostapenko, Kvitova
Giorgie, Cirstea, Andreescu
Hadad, Kalinina, Uytvanck
Op basis van kille scorebordjournalistiek, aangevuld met de onderbuikgevoelens van de Game to Love-podcast:
A: Djokovic, Berrettini, Nadal
B: Hurkacz, Norrie, Cilic
C: Bautista, Tiafoe, Kyrgios
D: Humbert, Otte, Basilashvili
A: Swiatek, Gauff, Halep
B: Jabeur, Kvitova, Kontaveit
C: Anisimova, Giorgi, Andreescu
D: Haddad, Cornet, Dart
Nog even afwachten, maar Hurkacz, Humbert en Basilashvili lijken zichzelf net op tijd bij elkaar te hebben geraapt.
Iemand die "even afwachten" schrijft kan toch moeilijk worden beschuldigd van voorbarig doen, lijkt me...
En ja, ik ben bekend met het fenomeen best of 5 - anders was er ook helemaal geen mogelijkheid geweest voor bij elkaar rapen.
Of is er een regel dat je pas iets mag zeggen over een match als-ie is afgelopen?
Na langberaad van een uurtje of 1,5 op zondag , waren we eruit.
Dit zijn onze vliegenmeppers:
A: Djoko, Ber, Nadal
B: Shapovalov, Norrie, Cilic
C: Rune, Tiafoe, Kyrg
D: Paul , Otte, Baez (c)
A: Swia, Bado, Pliskova
B: Jabeur, Kont, Bencic
C: Giorgi, Mert, Andre
D: Riske, Trev (c), Begu
Dit opgeschreven hebbende heeft onze cap. Trev verloren....................lekker hoor.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.