Kyrgios en Bautista heb ik beide ook ver. Denk dat er dit jaar veel hoge seeds bij de mannen weleens snel kunnen gaan vallen. Ruud heeft bijvoorbeeld recent nog gezegd dat gras voor golf bedoeld is. Alcaraz is ook totaal geen bewezen grasspeler. En Tsitsipas krijgt in de derde ronde mogelijk Kyrgios, dat heeft ie ook nog niet zomaar gewonnen. Kansen voor anderen dus, al heeft met name Ruud wel een behoorlijk goede loting nog.
Ik heb zelf Sinner ook eerste ronde exit tegen Wawrinka. Niet omdat ik zo overtuigd ben van Wawrinka zijn grasspel, maar meer omdat ik nog minder overtuigd ben van Sinner op gras. Zie in dat stuk van de loting serieuze kansen voor Murray om een kwartfinale te halen.
Zit voorlopig met deze vrouwen
C : Giorgi, Andreescu, Williams
D : Haddad-Maia, Siniakova, Kalinina
Wel veel twijfels nog.....
Vooral over Serena, maar ik ga ervan uit dat ze redelijk fit is, anders doe je toch uberhaupt niet mee?
Eerste twee rondjes moet wel lukken in ieder geval.
Jabeur bijvoorbeeld was ook zo 'zeker' (ook naar mijn mening) en die vloog er op Roland Garros ook in de eerste ronde uit.
Sommigen benaderen vrouwentennis als wetenschap, maar het is gewoon een ordinaire loterij natuurlijk. Waar niets mis mee is. Luister gewoon naar je gevoel zou ik zeggen ;)
Djokovic/FFA/Berretini
Hurkacz/Fritz/Cilic
Bautista/Kyrgios/Tiafoe
Otte/Rijthoven/Bublik
Heel close: Evans/Murray in de C en Cressy + Draper in de D.
Swiatek/Halep/Gauff
Kerber/Ostapenko/Jabeur
Animisova/Cirstea/Andreescu
Haddad Maia/Dart/Kalinina
Heel close: Kvitova in de B, Giorgi in de C en in de D Boulter, Golubic, Uytvanck.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.