Scorito-algemeen

1 2 ... 562 ... 606 607
Flater

Ik sta nu op 98% met de US Open, vrijwel volledig te danken aan de perfecte captainkeuzes tot nu toe (allemaal D-spelers).
In ronde 2 had ik Tomljanovic en Nakashima als captain, ronde 3 wordt weer lastig.
Overgebleven mannen:
Medvedev
Nadal
Norrie
Kyrgios
Tiafoe
Brooksby
Nakashima (c)
Sinner
Overgebleven vrouwen:
Swiatek
Gauff
Pegula
Andreescu
Garcia
Samsonova (c)
Tomljanovic

R. D.

Nakashima was 1 van mijn laatste wissels. :(

Sloddies

Een mirakel, geen enkele dame uitgevallen in ronde 2. Wel in ronde 1 al Halep, Rybakina en Anasimova kwijt. In de derde ronde moet Samsonova het gaan doen voor de Sloddies.

Bij de heren helaas pindakaas. Ondanks twijfel toch geprobeerd met Kecsmanovic ipv Tiafoe, maar helaas. FAA, Botic, Coric en de zieke Isner kwijt. Dat betekent in ronde 3 kiezen voor Berretini of toch Tiafoe.

rbc1912

Maar 3 dames kwijt na 2 rondes. Zou dat een record zijn?

R. D.

Ik heb ook nog 9 dames. ;)

rbc1912

Toe maar

kevinraar

ik heb nog 8 dames en 6 heren

Benzardi

Ik heb nog 8 Heren en 6 Dames

danusz1986

Pff Paul chocked even de 3e set weg!

rbc1912

Ik had nog 7 dames en 7 heren, maar net Keys uitgeschakeld :(

pirazzi

Meestal is er geen interview met de verliezer na een tennismatch maar voor Serena Williams werd een uitzondering gemaakt.

vevie

'@pirazzi: goh… Een tennislegende, volgens velen de beste vrouwelijke tennisster ooit, die wellicht haar laatste wedstrijd heeft gespeeld. Die wordt na haar verlies dan geïnterviewd. Vreemd 😅…

pirazzi

Dat zal het zijn! ;)
Bij de match Medvedev - Wu (6-4, 6-2, 6-2) werd na afloop alleen Medvedev geÏnterviewd.

Capra

Ik had na 2 rondes nog 10 dames, ondertussen wel Keys en Rogers kwijt, maar nog steeds 8 over waaronder 3 Dtjes
Garcia, Samsonova en Zheng
Bij de mannen ander verhaal , nog maar 6 over, 1 C en geen D meer.
Gelukkig Kyrgios gecapt, dus rond de 90 % nu
Tot 4.45u naar Serena zitten kijken, toen kwam ik erachter dat ik om 8.30u een afspraak had........

R. D.

Keys en Serena kwijt, nog 7 dames nu. Wel mooi verdeeld over de 4 kwarten. Alleen Garcia in dr eentje. Vandaag 5 mannen waarvan Tiafoe echt moet winnen wil ik nog een beetje in de ranking blijven. Nu rond 70%.

Ik snap nog steeds niet hoe Serena die 1e set verloor ....

rbc1912

Hier op 78,7% nu. Erg tevreden over mijn D-dames Garcia en Samsonova, die in straight sets blijven winnen. Correct me if I'm wrong maar Garcia is volgens mij nog geen enkele keer 'gebroken' zelfs. De derde D-dame ging bij mij tussen Bouzkova en Tomljanovic. Dat was de verkeerde keuze, maar ik zie er genoeg met alle 3. Het is wel jammer dat vrijwel elk weldenkend mensch Garcia heeft. Daar maak je dus op zich het verschil niet mee.
Bij de mannen mag Tiafoe het gaan doen als captain

R. D.

K-SANCHEZ

V-SALIBA
V-VELTMAN
V-MEE
M-GROSS
M-GUNDOGAN
M-XHAKA
M-DE BRUYNE
A-CHE ADAMS
A-SALAH
A-HAALAND(C)

K-HENDERSON
V-SCHAR
M-JENSEN
A-TROSSARD

V-STRUIK
M-MADDISON
A-MITROVIC

rbc1912

Het begint hier ineens te lopen. Deze ronde voorlopig alleen Keys en De Minaur verloren. Swiatek, Nadal en Sinner moeten nog. Op 90,5% nu. Ook al 6 x goed gecapt met Garcia (2x), Tiafoe (2x), Samsonova en Coric. Het kan niet op :)

BrackenRidgeCycling

mooi team RD

dit is mijn team geworden:

Sanchez
Ramsdale

Saliba
Walker
Dier
Veltman
Mee

Silva
Foden
Gross
odgaard
jensen
500man

Haaland
Jesus
Toney
Mitrogoal
500man

R. D.

Lekker begin met toney man !

Na vannacht nog 10 tennissers over. 6 dames/4 mannen. En dan moeten er 2 mannen nog tegen elkaar ook. Tiafoe-Nadal.

A-SPELER SWIATEK
A-SPELER NADAL
A-SPELER JABEUR
B-SPELER NORRIE
B-SPELER PEGULA
B-SPELER SINNER
C-SPELER AZARENKA
C-SPELER TIAFOE
D-SPELER SAMSONOVA
D-SPELER GARCIA

Dat wordt sowieso een B captain bij de mannen. Blijkbaar veel uitvallers bij iedereen want ik sta nog wel 84.2%

Laatst gewijzigd
rbc1912

6 vrouwen en 6 mannen over

Mannen: Medvedev, Nadal, Sinner, Norrie, Kyrgios en Tiafoe
Vrouwen: Swiatek, Jabeur, Pegula, Kvitova, Garcia en Samsonova

Medvedev moet tegen Kyrgios. Nadal tegen Tiafoe. En Pegula tegen Kvitova. Sinner en Garcia mogen captain zijn bij mij

R. D.

Ook Sinner en Garcia hier.

Blij dat er nu spelers tegen elkaar moeten dan klim ik misschien nog wat.

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Iedereen Champ coach al af? toch best lastig.

HeldS

Ik heb een team gemaakt. Wel heb ik maar snel even wat erin geklikt. Weet nog niet of ik hier meer tijd aan ga besteden of dat ik het hierbij laat. Voor de index telt hij mee voor 18% zie ik. WIl dit zeggen dat hij onder de topcoaches valt waarbij dan de beste meetelt?

danusz1986

Kyrgios en Tomjlanovic dus must haves. Baal nog steeds dat ik bij het terugklikken van de speelsters Tomjlanovic ben vergeten slordig. Kyrgios heb ik op het laatst vervangen, maar stond er vaker niet in dan wel.

1 2 ... 562 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.