Ik sta nu op 98% met de US Open, vrijwel volledig te danken aan de perfecte captainkeuzes tot nu toe (allemaal D-spelers).
In ronde 2 had ik Tomljanovic en Nakashima als captain, ronde 3 wordt weer lastig.
Overgebleven mannen:
Medvedev
Nadal
Norrie
Kyrgios
Tiafoe
Brooksby
Nakashima (c)
Sinner
Overgebleven vrouwen:
Swiatek
Gauff
Pegula
Andreescu
Garcia
Samsonova (c)
Tomljanovic
Een mirakel, geen enkele dame uitgevallen in ronde 2. Wel in ronde 1 al Halep, Rybakina en Anasimova kwijt. In de derde ronde moet Samsonova het gaan doen voor de Sloddies.
Bij de heren helaas pindakaas. Ondanks twijfel toch geprobeerd met Kecsmanovic ipv Tiafoe, maar helaas. FAA, Botic, Coric en de zieke Isner kwijt. Dat betekent in ronde 3 kiezen voor Berretini of toch Tiafoe.
Ik had na 2 rondes nog 10 dames, ondertussen wel Keys en Rogers kwijt, maar nog steeds 8 over waaronder 3 Dtjes
Garcia, Samsonova en Zheng
Bij de mannen ander verhaal , nog maar 6 over, 1 C en geen D meer.
Gelukkig Kyrgios gecapt, dus rond de 90 % nu
Tot 4.45u naar Serena zitten kijken, toen kwam ik erachter dat ik om 8.30u een afspraak had........
Hier op 78,7% nu. Erg tevreden over mijn D-dames Garcia en Samsonova, die in straight sets blijven winnen. Correct me if I'm wrong maar Garcia is volgens mij nog geen enkele keer 'gebroken' zelfs. De derde D-dame ging bij mij tussen Bouzkova en Tomljanovic. Dat was de verkeerde keuze, maar ik zie er genoeg met alle 3. Het is wel jammer dat vrijwel elk weldenkend mensch Garcia heeft. Daar maak je dus op zich het verschil niet mee.
Bij de mannen mag Tiafoe het gaan doen als captain
Lekker begin met toney man !
Na vannacht nog 10 tennissers over. 6 dames/4 mannen. En dan moeten er 2 mannen nog tegen elkaar ook. Tiafoe-Nadal.
A-SPELER SWIATEK
A-SPELER NADAL
A-SPELER JABEUR
B-SPELER NORRIE
B-SPELER PEGULA
B-SPELER SINNER
C-SPELER AZARENKA
C-SPELER TIAFOE
D-SPELER SAMSONOVA
D-SPELER GARCIA
Dat wordt sowieso een B captain bij de mannen. Blijkbaar veel uitvallers bij iedereen want ik sta nog wel 84.2%
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.