Scorito-algemeen

1 2 ... 563 ... 606 607
Fietsbel

'@HeldS Hoogste score voor Champ coach óf een van de topcoaches telt mee.

R. D.

De keuze bij de topcoach CL is echt enorm met zoveel teams.

danusz1986

Heb nog wel wat goedkopere spelers gevonden. Maar is wel lastig wie het precies erg goed gaan doen.

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Duitse ploegen hebben wel goedkoper verdedigers, zelf heb ik 3 middenveld van mancity + Haaland

R. D.

Ik kan me niet voorstellen dat ik Haaland ga nemen voor 12M. Sterling is bv maar 7M en ik zie Haaland er echt geen 2 keer zoveel maken als Sterling. En hij zal waarschijnlijk ook nog wel 1 of 2 wedstrijdjes gespaard worden.

CRL

Vorig jaar had Sterling 3 doelpuntjes na 11 wedstrijden, terwijl Benzema er in evenveel wedstrijden 15 had. Dus ik kan het me wel voorstellen. Bovendien speelt City tegen twee zwakkere teams en Dortmund, waartegen hij behoorlijk gemotiveerd zal zijn. Momenteel staat Erling in mijn team.

R. D.

Ik ben inmiddels aangeland bij de wat zwakkere teams waar ik toch wel wat interessante koopjes vind. Misschien blijft er toch wel geld over voor Erling. ;)

pirazzi

Topcoach Keuken Kampioen Divisie heeft vandaag nog 3 wedstrijden dus de melding in de Scorito update dat mijn score zo slecht is neem ik met een korrel zout.

Rob94

Reinildo van Atletico vond ik best een interessante optie, beetje jammer dat Scorito van hem een aanvaller maakt terwijl hij al zijn wedstrijden in de verdediging speelt 🤦‍♂️

R. D.

'@ROB94

Dat had ik dus ook. Ik heb ze gemaild maar ze kunnen het niet meer aanpassen. Ik had hem ook overwogen, wil graag een verdediger van Atletico.

Ik heb inmiddels de eerste schifting erop zitten. Mijn shortlist bevat nog 87 namen, waarvan 38 aanvallers :D:D

mentsjov

Dit spel kun je niet zonder Haaland starten. By far favoriet om topscorer te worden plus 2 relatief zwakke tegenstanders. Zal me niks verbazen als hij er 3 hattricks in legt. Enige ronde waar ik hem niet cap is ronde 1, maar daar heb ik Lewandowski voor ;)

Karperdrol

Geen benzema dus??

Platje

Lewandowski laat ik lekker links liggen de poulefase :)

Karperdrol

Ja, lijkt mij ook met inter en bayern.
Ik heb nu haaland, benzema en morata...wel heel duur, daarom twijfel ik nog.

Platje

Ben nu aan het puzzelen met Haaland, Benzema en Mbappe..weet nog niet of het gaat lukken maar kom met een aantal goedkope spelers wel in de buurt..

Phoenix0000

'@Platje

Heb totaal geen verstand van internationaal voetbal, Nederlands volg ik nog een beetje, maar dat weerhoudt me er niet van de spellen te spelen voor de index. F!, Darts, tennis...kijk het nooit maar heb de opzet van de spellen vaak wel genoeg door om het goed te kunnen spelen.

Nu hebben we hier een "nieuw" spel te pakken. Eerste dat meopviel was het relatief zware gewicht dat aan de aanval wordt gegeven ala het om scoren gaat. Verschil tussen scorende verdediger en aanvaller is niet veel. Ben mede daarom ook geneigd voor de 3 toppers te gaan in de spits en de verdedigers en middenvelders (op 4xREal na omdat zij de zwakste poule hebben) uit de poules van Tottenham en Atletico te halen.

Gekke gedachte?

BrackenRidgeCycling

Ik heb nu Benzema Haaland Kane en CDK voor op de bank
Middenveld KdB Silva Mahrez Kamada en Gueye voor op de bank
Verdedigers heb ik het minste aan besteed Dier Rudiger Hummels en Tuta Ulmer voor op de bank
Keepers zijn Courtois en Trapp

We gaan zien of dit de juiste keuzes zijn

mentsjov

Heb ook Benzema naast Haaland en Lewandowski ;)

Platje

'@Phoenix PB gestuurd, samenvattend: geen gekke gedachte. Je vergeet wel de extra punten bij het houden van de 0, die moet je wel meerekenen (vooral bij de teams waar je de 0 van verwacht).

Vorig jaar had Ederson van de 11 wedstrijd 4x de 0 en 554 punten, meer dan De Bruyne (die 1 wedstrijd ontbrak en 1 keer inviel). Desondanks, lekker tegenstrijdig, steek ik niet veel geld in de keepers.

Of de puntentelling die op Scorito staat klopt, weet ik niet, vind het erg laag namelijk.. (4x de 0, meestal winst, is 4x118 is al 472.. dat zouden dus 82 punten betekenen in de andere 7 wedstrijden). Hebben de puntentelling aangepast volgens mij, maar daarom ook jouw vraag haha.. heb niet opgelet, thanks :) dit wordt even rekenen!

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Tiafoe cap gemaakt. Dan stijg je meteen 21,2 %. Was wel nodig ook!

Platje

Onder voorbehoud van fouten :)

Huidige topcoach bij 1-0 winst:
Verdediger met doelpunt: 198
Verdediger zonder doelpunt: 102
Aanvaller met doelpunt: 110
Aanvaller zonder doelpunt: 46

CL topcoach:
Verdediger met doelpunt: 98 (48 doelpunt+18speeltijd+8winst+24 geen doelpunt tegen)
Verdediger zonder doelpunt: 50 (18speeltijd+8winst+24 geen doelpunt tegen)
Aanvaller met doelpunt: 54 (32 doelpunt+14speeltijd+8winst)
Aanvaller zonder doelpunt: 22 (14speeltijd+8winst)

Conclusie: punten zo goed als gehalveerd

HeldS

Ik heb alleen nog Kirgies over bij de heren. Bij de dames doe ik het een keer wel goed, en heb ik er nog 5. Door foute captain keuzes op maar 66%.
Waar ik vorig jaar dacht dat het tennis spel mij wel ligt, is het dit jaar een drama. Wellicht moet ik in de loting niet enkel kijken naar de recente prestaties van de tennisser en mooie verdeling in het speelschema.

BrackenRidgeCycling

Heren heb ik nog Tiafoe Sinner and onze local badboy
Dames heb ik nog Swiatek PegulaJabeur and Garcia
Tiafoe en Garcia worden de Captains

R. D.

Tiafoe wat een prestatie zeg. Medvedev er ook al uit wie weet gaat hij 'all the way' ?

Weer wat spelers verloren maaar de schade valt mee, sta op 82.4%. Heb nog 6 spelers over, 4 dames en 2 mannen. Ik heb een speler in 5 van de 8 kwartfinales dus het kan nog alle kanten op. Jammer dat Azarenka niet door is ik had graag naast Tiafoe nog 1 C-speler gehad.

Over het CL spel, daar ga ik vanmiddag nog even goed voor zitten. Ik vraag me echt af of spelers als Benzema en Haaland hun geld waard gaan zijn, zeker omdat het maar om 6 wedstrijden gaat. En blessure of rust krijgen telt daarom veel zwaarder. Zeker voor teams in engeland is het lastig om speler rust te geven in de competitie, Ajax, PSG of Bayern kan dit veel makkelijker.

rbc1912

'@Bracken: heb precies dezelfde nog over
Heren: Kyrgios, Sinner, Tiafoe
Dames: Swiatek, Jabeur, Pegula en Garcia
Nu op 90,6%. Ga voor Kyrgios en Garcia als captains. Vind Tiafoe iets te link. Rublev won makkelijk van Norrie. Wel alle keren goed gezeten met mijn captain tot nu toe
Wat wel opvallend is, is dat bij iedereen de dames beter lopen dan de heren

1 2 ... 563 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.