Scorito-algemeen

1 2 ... 567 ... 606 607
R. D.

In 2 weken ff mn KKD gouden score helemaal vernaggelt, 2 keer onder gemiddeld. Eerst blijk ik de verkeerde keeper van Roda JC te hebben en vandaag toeb ik de opstellingen zag was ik zo blij dat Neghli en Ahannach terug waren dat Ouahim op de tribune belandde - scoort ie er 2 - met een pickrate van 45%+.

Het zit niet mee.

Niels22

Dan verdien je ook geen gouden beker uiteraard ;-)

LuukGoverde

Bij de mannen alleen nog Alcaraz over, dus dat is makkelijk. Bij de dames ga ik waarschijnlijk voor Iga. Lijkt in finales toch wat extras te hebben en met haar hoge pickrate tov Jabeur beste optie om bekertje te behouden denk ik.

dadeliva

Voor topcoach België heb ik er op het laatste moment Yaremchuck ingereden ten koste van Cuypers en Sowah. Wel een gok omdat hij er pas op het laatste moment bij is gekomen maar ik verwacht dat de duurste transfer ooit van België wel basis gaat spelen en flink zal scoren.

Verder 4x Antwerp, Jugla, Teuma, Munoz, 3x OHL, Dierckx, Murillo, Tresor, Heynen, 2x500

R. D.

Zonde van Tiafoe, geen man meer over voor de finale. Ga toch gokken op Jabeur dan misschien wordt het dan nog een 90+ score. Nu net eronder.

niek-vdv

3 wedstrijden op rij de captain fout en nog maar 0.1% afzitten van goud, volgens mij ging bijna iedereen bovenin voor risico. Nu kan ik geen captains meer kiezen, dus hopelijk pakken Swiatek en Alcaraz de titel.

Platje

'@Dadeliva ik ben ook voor Yaremchuk en Jutgla gegaan als gokje dus je bent niet de enige. Verwacht Sowah redelijk snel uit de basis

Platje

Yaremchuk in ieder geval 2 assists, wel op het bankje nog deze week. Jutgla wissel is wel weer jammer, hopelijk snel met z'n 2en in de voorhoede maar zal ook wel door de CL komen

rbc1912

Nou. Het liep zo lekker die US Open, met 9 juiste 'caps' op rij. Maar na 4 verkeerde gedaald naar 71,6%. En dat wordt alleen maar lager, want bij de mannen heb ik niemand in de finale

R. D.

Alles valt dit weekend in duigen bij mij, niet best voor de index. Wordt tijd dat het darten begint.

danusz1986

Goede captains in de finale van de US Open. Zilveren bekertje met 98%.

MarvinG

US Open op 98,8% geëindigd. Achteraf gezien Tiafoe niet moeten cappen in de halve finale, dan waarschijnlijk wel goud gehaald. Maar toch blij met deze score voor de Index.

R. D.

Vanavond KKD deadline, niet vergeten.

LuukGoverde

Hier een gouden bekertje voor de US Open. Voor het eerst een spel in de top 10 geëindigd.

R. D.

20 minuutjes voor de KKD deadline. Check de opstellingen want er zijn wel wat verschuivingen. Vooral PEc heeft flink geschoven in de opstelling en ik zie Ahannach niet eens op de bank bij Den Bosch.

R. D.

Serieus ... ik netjes mijn KKD team opgesteld gisterochtend, s'avonds nog ff de opstellingen gecheckt, bleek dat PEC 3 van mijn 4 PEC spelers op de bank had; alleen van Polen in de basis. Dus ik van Polen van de tribune naar de basis verhuist, Mrkonic en van Hintum op het bankje en Gorlich op de tribune.

van Polen -90 punten

Schiet mij maar lek !

arjenzvob

Schiet mij maar PEC?

MarvinG

Ja die van Polen had een lekker potje gisteren, bah. Gelukkig Vente cap en een goal van Seedorf die het een klein beetje compenseren.

R. D.

Was sowieso vreemd dat PEC zoveel rouleerde, het leek city wel. Andere teams speelde gewoon met hun basis voor zover ik het kon zien. Zal wel met de breedte van de PEC selectie te maken hebben. Och ja, vanavond nieuwe kansen. :)

Boasson en Hagen

Twee rondes met een 0-punter captain: Eerst Benzema die snel geblesseerd uitviel, daarna Calhanoglu die maar een kwartier mocht meedoen tegen Plzen. Vorige week nog wat kunnen redden dankzij veel Real en City, hopelijk vanavond weer.

Benzardi

Drumfries is de gevierde man met 198 punten . . . . . . . lekker begin

Maurimaler

'@BoassonenHagen dat valt wel hard tegen, ook zeker omdat Benzema nog wel een paar duels mist misschien.
Hier deze speelronde ook niet goed gestart met 3 man van Totenham en 2 van Atletico( waar ik verwacht had dat ze hun groep makkelijk gingen winnen).

R. D.

Topcoach UK is alweer verpest door de pinch-hitter hattrick van Son. Mensen die hem captain hadden gemaakt hebben echt 1500 punten gekregen voor 1 speler. Beetje 'too much' als je het mij vraagt.

AllezzPogie

Aardig op weg naar een goede index (99,5% nu). Bij de vuelta een score van 95,6%. Na een slechte 3e week toch nog een bronzen beker overgehouden. Bij de US Open mijn eerste gouden beker ooit weten binnen te slepen! 99,8%

Bij de topcoach eredivisie ook bezig aan een goede reeks. Na speelronde 4 rond de 81/82% nu al op 97,7%!
Hij gaat lekker bij team Pogie

Laatst gewijzigd
mentsjov

'@RD

RT. Wat een achterlijk aantal punten inderdaad. Meer dan 100 man heeft hem gecapt. Ik ben gezakt van P70 naar P400+. En dan had ik op zich met Haaland nog een OK cap.

1 2 ... 567 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.