Ben zeker geen topper, sta momenteel op 80,1% voor de GP. Maar ik denk dat ik ga voor beide Ferrari's in de A en B categorie. Verwacht nog steeds dat Max beter is dan Leclerc en dat Perez beter is dan Sainz. Maar voor mijn gevoel gaat dit mij niet zoveel extra punten opleveren of verliezen dat ik de 2 miljoen winst graag meeneem.
In de C categorie, neem ik 1 Mercedes, neig naar Russel. En Alonso zodat ik kan aanvallen met mijn D en E.
In de D categorie ga ik dan voor Ocon als aanvaller. Verwacht veel punten van hem. En Vettel, laatste keer ik kan hem niet laten lopen. Redelijk stabiel.
In de E categorie val ik aan met Stroll, verwacht veel rond plek 11/12. En dan een 6 miljoener. Ga nu voor Tsunoda. Hier heb ik nog wel twijfels over, zoveel keus ook. Maakt het wel leuk. Iemand tips of ideeën?
Gevoelsmatig liggen denk ik de meeste punten in de C/D/E.
Hierdoor ga ik besparen in A/B wat de heren van Ferrari betekend.
Ik gok dat Hamilton veel punten pakt al zal Russel het ook goed doen. Norris is steady dus het wordt Hamilton/Norris in de C om toch weer 1 mln te besparen.
Ik hoop dat Ocon het puntenkanon in D wordt. Aangezien ik ook Stroll wil in E moet ik hier Vettel nemen als 2e D.
Stoll dus de eerste E en dan blijft Latifi over.
De focus ligt op Hamilton/Ocon/Stroll.
Sta overigens op 70% maar hoop te stijgen naar 80%+
Zouden mensen het anders doen!?
De midweekse ronde in Belgie begon lekker met -36 na de wedstrijd tussen de enige clubs in Europa (?) met een 'eu' in de naam Eupen - OH Leuven. Ik had hiervoor op het laatste moment speciaal gele kaart pakker Patris van de bank gehaald en penaltymaker Dierckx van Westerlo op de bank gezet :(
Gelukkig leverden daarna mijn 3 spelers van Genk 504 punten op.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.