Scorito-algemeen

1 2 ... 568 ... 606 607
KissMyAce2.0

Tsja, wat moet je daar over zeggen. Dat is zo 2001, klagen over het geluk van een ander

R. D.

Klagen is waar scorito om draait. Bankpunten, verkeerde captain keuzes, al die spelers van je shortlist die net je team niet gehaald hebben en de revelatie van een seizoen worden.

Heerlijk zwelgen in je verdriet.

mentsjov

Amen!

R. D.

Wat een held die Trossard !! :D

Sloddies

Wordt een moeilijke ronde voor Champ coach. Zonder keeper, Courtois en Maignan geblesseerd. Coates ook. Bovendien wordt Alaba op de bank verwacht door UEFA

Barrygoal

Champ coach mag snel voorbij gaan. Snel ingevuld en dat is nu terug te zien in de stand van 35 %

Maar voor het WK spel heb ik een subleague aangemaakt voor de liefhebber; WIELERFLITS FORUM POULE

Ab Normaal

Hier een topscore deze week.
Leuk spel dat Champ coach :)

Mony Tartin

Teamselectie weer open bij F1, wat denken we ervan?

BrackenRidgeCycling

Ik heb nu leclerc perez alonso noris ocon vettel stroll and Schumacher. Sta nu op 86.9

Wielertje12

Jutgla heeft 72 minuten gespeeld bij Brugge, maar er zijn geen punten aan hem toegekend. Foutje van scorito :O

Ab Normaal

Iedereen al uit de laatste fase voor de F1?

KissMyAce2.0

Tips nodig Ab?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Nee, ben benieuwd naar de keuzes. Naar mijn mening zijn er twee of drie echte keuzes te maken. Ben benieuwd of anderen daar anders tegenaan kijken.
Mijn keuzes staan al vast op twee na.

Ouleh

Mijn team staat al redelijk steady. Enige dilemma die ik heb is welke E coureurs, en met name of ik budget moet vrijmaken voor Stroll.

RVH

Ben zeker geen topper, sta momenteel op 80,1% voor de GP. Maar ik denk dat ik ga voor beide Ferrari's in de A en B categorie. Verwacht nog steeds dat Max beter is dan Leclerc en dat Perez beter is dan Sainz. Maar voor mijn gevoel gaat dit mij niet zoveel extra punten opleveren of verliezen dat ik de 2 miljoen winst graag meeneem.
In de C categorie, neem ik 1 Mercedes, neig naar Russel. En Alonso zodat ik kan aanvallen met mijn D en E.
In de D categorie ga ik dan voor Ocon als aanvaller. Verwacht veel punten van hem. En Vettel, laatste keer ik kan hem niet laten lopen. Redelijk stabiel.
In de E categorie val ik aan met Stroll, verwacht veel rond plek 11/12. En dan een 6 miljoener. Ga nu voor Tsunoda. Hier heb ik nog wel twijfels over, zoveel keus ook. Maakt het wel leuk. Iemand tips of ideeën?

Mony Tartin

Gevoelsmatig liggen denk ik de meeste punten in de C/D/E.
Hierdoor ga ik besparen in A/B wat de heren van Ferrari betekend.

Ik gok dat Hamilton veel punten pakt al zal Russel het ook goed doen. Norris is steady dus het wordt Hamilton/Norris in de C om toch weer 1 mln te besparen.
Ik hoop dat Ocon het puntenkanon in D wordt. Aangezien ik ook Stroll wil in E moet ik hier Vettel nemen als 2e D.
Stoll dus de eerste E en dan blijft Latifi over.

De focus ligt op Hamilton/Ocon/Stroll.

Sta overigens op 70% maar hoop te stijgen naar 80%+

Zouden mensen het anders doen!?

Ab Normaal

De meesten niet nee. Dus veel stijgen ga je daar niet mee denk ik.

dadeliva

De midweekse ronde in Belgie begon lekker met -36 na de wedstrijd tussen de enige clubs in Europa (?) met een 'eu' in de naam Eupen - OH Leuven. Ik had hiervoor op het laatste moment speciaal gele kaart pakker Patris van de bank gehaald en penaltymaker Dierckx van Westerlo op de bank gezet :(

Gelukkig leverden daarna mijn 3 spelers van Genk 504 punten op.

Wielertje12

Er worden dit weekend weer een aantal gridstraffen uitgedeeld, het is misschien slim om te kijken wie dat zullen zijn en daar zou je ook je keuze op kunnen baseren. Wie de gridstraffen krijgt weet ik ook niet.

Ouleh

A: Leclerc
B: Sainz
C: Hamilton, Alonso
D: Ocon, Ricciardo
E: Tsunoda, Bottas

Gokje genomen met Ricciardo+Bottas ipv Vettel+Stroll. Hopelijk pakt dat goed uit. Vooral fomo bij Stroll.

danusz1986

Leclerc
Sainz
Hamilton
Alonso
Ocon
Vettel
Stroll
Bottas

RVH

Leclerc
Sainz
Hamilton
Alonso
Ocon
Vettel
Stroll
Bottas

Matig weekend met mijn 8x, 7x en 5x die uitvallen, 4.7% gedaald naar 75.4%.

In de Radio Scorito podcast hinten ze op veranderingen voor het Klassiekerspel. Ben benieuwd, jullie ideeën?

MarvinG

Hier ook bovengenoemd team. Heel vervelend begin met alle uitvallers.... #schijtspel ;)

rbc1912

Leclerc
Sainz
Hamilton
Norris
Ocon
Vettel
Stroll
Latifi voor de vaste x1

Ook een vreselijk begin dus

Ric

'@rvh

Het zou om transfers gaan.
Je zou geloof ik iets van 3 wissels gedurende het klassiekerseizoen door mogen voeren.
Leuke toevoeging waarbij je tactisch en strategisch kunt gaan kiezen.

1 2 ... 568 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.