Ben erg benieuwd naar alle teams straks. Het is toch te verwachten dat er meer verschil is door de enorme keuze en verschillende strategieën(goedkope/dure bank). Ik heb uiteindelijk niet veel gepuzzeld, mede door mezelf de restrictie van 1 speler per team op te leggen. Hierdoor meer kijk plezier en hopelijk ook geen 2 of 3 spelers van een topland dat compleet door de mand valt.
Mijn eerste elftal staat eigenlijk nog steeds, wel 2 wissels doorgevoerd omdat ik van Alba toch niet overtuigd genoeg was. De oefenwedstrijden zijn ook weinig van waarde, vreemde opstellingen en veel wissels in de rust.
Jazeker De Arrascaeta. Het probleem is alleen dat hij eigenlijk middenvelder is en dat op het 3-mansmiddenveld normaliter Valverde en Bentancur zeker zijn van hun plek en er voor de derde plek een stuk of vijf gegadigden zijn. Het prettige aan De Arrascaeta is dat hij op beide vleugels uit de voeten kan.
Know about cash app refunds by calling on Cash App refund number
Is there any Cash App refund number? How can I call to get my refunds on cash app? Is there any issue related to this? If yes then seek assistance of cash app team. To get real-time solutions, you are needed to dial the helpline number. With tech support, cash app users will get prompt help to overcome all the technical glitches. This helpline number is operational 24 hours to get quick technical help. Once you get connected with the team, users can ask solutions of your queries. https://www.cash-app-helps.com/blog/how-do-i-get-a-refund-from-cash-app/
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.