Scorito-algemeen

1 2 ... 571 ... 606 607
Ab Normaal

Ja, maar het probleem is dat de deadline voor ronde 3 voor de eerste wedstrijd is. Dan weet je nog niet wie er rust krijgen.

Ook zuur als je Messi op de bank zet omdat je denkt dat hij rist krijgt en ie vervolgens speelt en er twee in legt.

Wicked Wout

'@Ketjap, die keeper van Uruguay staat nog ter discussie toch? Of heb jij al ergens kunnen vinden wie de definitieve voorkeur krijgt?

Ketjap Manis

'@Wout Ik wist niet dat de keeper ter discussie staat. Mij lijkt het redelijk aannemelijk dat Rochet gaat keepen. Speelde de laatste 3 wedstrijden en wordt getipt als 1e keuze. Heb jij iets anders gevonden?

CRL

De Uruguyaaanse krant El Pais noemt Rochet "the undisputed starter in the Uruguayan team" (ik laat Google translate bij voorkeur naar het Engels vertalen). https://www.elpais.com.uy/ovacion/futbol/sergio-rochet-tendra-baile-nacional-liverpool-esto-dicen-dirigentes.html

TheHunter

Over Uruguay gesproken, ik vind Varela (1,75m) erg interessant voor zijn prijs. Op Bulinews.com wordt hij verwacht als rechtsback. Kan iemand dit bevestigen?

CRL

El Pais is er niet helemaal zeker van, maar noemt Varela als de grote favoriet voor de rechtsbackpositie

R. D.

Ben erg benieuwd naar alle teams straks. Het is toch te verwachten dat er meer verschil is door de enorme keuze en verschillende strategieën(goedkope/dure bank). Ik heb uiteindelijk niet veel gepuzzeld, mede door mezelf de restrictie van 1 speler per team op te leggen. Hierdoor meer kijk plezier en hopelijk ook geen 2 of 3 spelers van een topland dat compleet door de mand valt.

Mijn eerste elftal staat eigenlijk nog steeds, wel 2 wissels doorgevoerd omdat ik van Alba toch niet overtuigd genoeg was. De oefenwedstrijden zijn ook weinig van waarde, vreemde opstellingen en veel wissels in de rust.

Wicked Wout

'@ketjap, muslera was blijkbaar de laatste kwalificatie duels geblesseerd. Rochet heeft zich toen goed bewezen, maar of dat zo blijft nu muslera weer fit is is nog onzeker.

penj01

Iemand De Arrascaeta?

CRL

Jazeker De Arrascaeta. Het probleem is alleen dat hij eigenlijk middenvelder is en dat op het 3-mansmiddenveld normaliter Valverde en Bentancur zeker zijn van hun plek en er voor de derde plek een stuk of vijf gegadigden zijn. Het prettige aan De Arrascaeta is dat hij op beide vleugels uit de voeten kan.

Ric

Ik zou hem graag nemen maar heb te weinig zekerheid over zijn speelminuten waardoor ik het niet durf!

Franky122

Ric, sorry het lukt me niet om Pb's te versturen. Maar ik ben in ieder geval niet de nr 3 in de wielerflits subpoule ;)

Boasson en Hagen

Zijn de Belgen al in paniek na de oefenpot tegen Egypte?

andrewpop194

Know about cash app refunds by calling on Cash App refund number
Is there any Cash App refund number? How can I call to get my refunds on cash app? Is there any issue related to this? If yes then seek assistance of cash app team. To get real-time solutions, you are needed to dial the helpline number. With tech support, cash app users will get prompt help to overcome all the technical glitches. This helpline number is operational 24 hours to get quick technical help. Once you get connected with the team, users can ask solutions of your queries. https://www.cash-app-helps.com/blog/how-do-i-get-a-refund-from-cash-app/

KissMyAce2.0

Belgie pas in vorm in de finale

Ab Normaal

Ai, da’s veel te laat, dan zitten ze al lang thuis.

Platje

8e finale eindstation

Ab Normaal

Hopla. Overwinning in de F1 pool binnen. Gezien de voorspellingen van de concurrentie kan ik niet meer ingehaald worden.

coolietje

Paniek, waarvoor? Ik weet niet wat jij denkt dat de verwachtingen in België zijn over het WK, maar die liggen algemeen gesproken niet echt hoog (exit in tweede ronde)

Dannyco

Basis:
BRA
ENG, ESP, ARG
FRA, URU, ENG, BRA
POR, ENG, FRA

Bank:
AUS, MEX, GHA, ECU, ARG

Goedkoopste speler is keeper van 1Mil, 2 relatief goedkope verdedigers 1.2Mil & 1,5Mil goedkoopste middenvelder 2Mil en aanvaller 1,7Mil

dadeliva

Ik heb als goedkoopste spelers 3 spelers van Wales voor samen 4M, verder 4 spelers van Denemarken; er is dan flink wat geld over voor toppers in aanval en verdediging en subtoppers op het middenveld.

Ric

'@dannyco

Ben je zo zeker van die speeltijd van die middenvelder van Uruguay?

Ab Normaal

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/1055265/hoofdpijn-voor-alle-argentijnen-messi-moet-opnieuw-groepstraining-laten-schieten.html

Bonorrie

Heb zojuist, op de valreep, nog een subleague aangemaakt voor de "wielerflits bondscoaches". Dus als men wil kan men hieraan deelnemen. :)

R. D.

Leuk al die cryptische teamomschrijvingen, ik zal eens meedoen;

1x6.00M
1x5.00M
3x4.00M
2x3.50M
3x3.00M
4x2.00M
1x1.75M
1x1.25M

1 2 ... 571 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.