Scorito-algemeen

1 2 ... 573 ... 606 607
Fietsbel

Noppert

Dumfries
Ake
Shaw

Foden
Bellingham
Musiala
De Bruyne

Mbappé
Kane (C)
Neymar

Mendy
Ampadu
Rowles
Modric
Leckie

Laatst gewijzigd
MarvinG

Foden speelt niet. Had hem er lang in staan, maar uiteindelijk niet aangedurfd. Hopelijk geen PH punten straks ;)

Platje

Aii.. last minute Bellingham gewisseld naar Foden.. dan maar dubbele punten, anders dure misser

MarvinG

Jammer Platje, goal Bellingham!

Sloddies

Sloddies met focus op Top A en M

Schmeichel (penalty killer?)
ATI

Dumfries
Stones (helaas vandaag)
Maehle
Christensen
Drager

Bruno Fernandes
Di Maria
Havertz
Gundogan
Modric

Mbappe (c)
Kane
Messi
Boufal

Fiepke

Nieuw scorito record. Op 0,5 procent staan met minpunten na Engeland-Iran. Het is maar een tussenstand, maar toch.

Boasson en Hagen

Dat is heel bijzonder. Ik sta al op 53% met pas 2 spelers in actie geweest.

arjenzvob

Mannen, ik heb Abdi van Tunesië. Maar nu staat hij in het team als Abdy en dus niet weergegeven als een speler in mijn team. Heb ik iets over het hoofd gezien of maakt Scorito hier een foutje? Ik kon zo snel niet vinden hoe ik contact op kan nemen met Scorito, iemand het mailadres?

Gevonden: [email protected]

Edit: En inmiddels is de fout hersteld.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Rustig blijven Arjen

R. D.

701 puntjes, nog niet al te best, vooral Foden was echt een domper, maar die domper hebben meer mensen.

rbc1912

Hier. Verder Vanaken ook niet in de basis. Maar verder op 99,5% vooralsnog, dus mag niet teveel klagen :)

Benzardi

Beetje laat maar deze jonge stieren gaan het voor mij doen.

K - Courtois (Bel)
K - Turner (USA)

V - van Dijk
V - Martinez (ARG)
V - Marquinhos (BRA)
V - Maehle (DEN)
V - Long (USA)

M - Mount (ENG)
M - De Bruyne (BEL)
M - Valverde (URG)
M - Paqueta
M - Goodwin ( AUS)

A - Kane
A - Mbappe
A - Vlahovic (SRB)
A - Leckie (AUS)

We staan nu nog op 777 punten, maar België gaat even wat puntjes bij elkaar sprokkelen, waardoor we weer mee gaan doen.

R. D.

Sarabia ook al niet gespeeld, had ik Alba maar gehouden. Trossard op de bank, PH punten aub.

puntenjager

Ietwat vertraging, maar onderstaand alsnog mijn team.

Simon
Bono

Virgil
Marquinhos
Maehle
Hakimi
Hajsafi

Tadic
Eriksen
Bruno Fernandes
Modric
Gundogan

Mbappe (C)
Kane
Messi
Leckie

Eerder een keer aangegeven om lekker divers te zijn met verschillende landen. Pakt voorlopig de eerste ronde goed uit met een 188e plaats. Hopelijk zet dit zo door.

Aankomende ronde dezelfde aanvoerder. Denemarken, Australië en Marokko mogen op de bank plaatsnemen.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

93,3% na de eerste ronde met captain Kane. Volgende ronde Mbappé. De 0 punten van Foden is wel erg jammer.

Boasson en Hagen

De -36 punten voor Hennessey zijn ook wel jammer

R. D.

Ik had maarliefst 3 nullen in mijn basis in ronde 1, hopelijk kan mijn bank nog wat opvangen in ronde 2 en 3. Ben wel bijna de slechtste wielerflits bondscoach inmiddels.

rbc1912

Met Captain Cody naar de 1e plek in de Wielerflits-poule gestegen. Toch wel fier, omdat hier enorm veel kennis en kunde aanwezig is :)

Benzardi

De 1ste ronde is gespeeld en we staan er niet slecht voor.

Onze ouwe vertrouwen " De Duracelli's " hebben toch 1259 punten bij elkaar geboycot in deze ronde.

KissMyAce2.0

630e in de forumpoule. Best goed eigenlijk

R. D.

Na de 2e nulpunter van Foden en de blessure van Neymar dan eindelijk goed nieuws;

Dankzij Szczęsny en captain Mbappe 30% gestegen naar 77.5%. Het lijkt weer ergens op.

R. D.

Een leuk weetje - ik had geen zin om alle uitslagen van de wk poule bij scorito in te vullen dus ik heb bij ALLE wedstrijden de scorito tip ingevuld - ik sta op 25% :D

puntenjager

Ronde 2 ging ook weer prima. Gestegen naar een 37e plaats. Hopelijk een goede aanvoerder weer aankomende ronde. We gaan gewoon weer voor Mbappe, denk ik.

Ztrem

Wel kans dat hij rust krijgt, gezien de vele aanvallende blessures bij Frankrijk

Ztrem

Je mag toch aannemen dat NL de nul houdt tegen qatar. Dumfries of van Dijk?

1 2 ... 573 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.