De kans is idd aanwezig dat hij rust krijgt, maar ik ga er niet vanuit. Hij zal waarschijnlijk als de stand het toelaat eerder naar de kant gaan. Als de mensen boven mij precies zoals jullie denken en Mbappe maakt er een paar maak ik het verschil. Hopelijk pakt het goed uit en anders is het jammer haha
Is er iemand die het aandurft om Di Maria op te stellen tot er bevestiging is dat zijn hamstringblessure voorbij is?
Ik vind het toch nog lastiger dan gedacht. De keeper en 2 aanvallers liggen wel vast. Maar ga je achterin voor de zekerheid van Otamendi (geen goals, risico op kaarten) of neem je een gok op Molina/Montiel of Tagliafico/Acuna (kans op goals). In de meeste voorbeschouwingen lees ik dat Molina speelt, maar een NOS geeft weer Montiel in de voorlopige opstelling. Momenteel daarom voor 1 Fransman en "zekerheid' gekozen.
Op het middenveld de twijfel met Di Maria. En genoeg opties om hem te vervangen: Bellingham, Bruno Fernandes, Modric (betere tegenstander) of toch voor een Paqueta, Enzo Fernandez (70 punten?) of Klaassen (Je kunt de opstelling checken).
En dan is er ook nog het penalty scenario na 120 minuten... Daarop gokken is onbegonnen werk, maar het is wel fijn als je speler ook bij de eerste 5 zit. In dit WK kan namelijk alles...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.