Scorito-algemeen

1 2 ... 578 ... 606 607
Zadelpen

Wij hebben Barry....

R. D.

Ja lekker die Barry. Quotering was 1.08 om nog maar even te duiden wat je daar aan hebt. :D

Fietsbel

A: Price, van Gerwen, Wright
B: Cross, Clayton, Noppert
C: Searle, Rydz, Barneveld
D: Bunting, Clemens, VDV
E: Rock, Gilding, De Decker, Barry
F: Hempel, Labanauskas, Smith, Joyce

Dat begint dus al lekker met Barry. Verder wel benieuwd naar Gilding en De Decker. 27 en 28 dec zelf maar eens een kijkje nemen in Ally Pally, twee middagsessies bijwonen.

puntenjager

A: Price, MVG, Smith
B: Cross, Clayton, Noppert
C: Searle, Ratajski, Smith
D: Bunting, Gurney, VDV
E: Rock, Lewis, Rodriguez, De Decker
F: Greaves, Labaunauskas, Smith, Burnett

Ben Van Heck

soutar tegen gurney morgen, interessante pot. Zie soutar best wel winnen eigenlijk. Mensen met meer verstand van darts die hier iets over kunne zeggen???

R. D.

Is er nog een subleague van wielerflits ?

Valvuillerdemoz

Het gaat fantastisch met het WK Darts. Nog maar twee potjes onderweg en nu al een zilveren bekertje te pakken! Wat een droomstart met:

A: Price, Wright en Mikey
B: Cross, Clayton en Dirkie
C: Searle, Rydz en Dobey
D: Bunting, King en Gurney
E: Rock, Lewis, Soutar en Danny
F: Greaves, Hempel, Smith en Rafferty

Veel plezier en fijne Feestdagen!

Laatst gewijzigd
R. D.

leuke rijmerlerei

Benzardi

De Duracelli's heeft dit vuurwerkpakket samengesteld , . . . . . . . . . voor weinig bij een kennis in Polen en omstreken :)

A: Price, Van Gerwen, Smith
B: Cross, Noppert, Clayton
C: Searle, Barneveld, Dobey
D: Bunting, Vd Voort, Gurney
E: Rock, Lewis, Jansen, Rodriguez
F: Labanauskas, Baggish, Burnett,(C) Smith

Bonorrie

'@R. D., jazeker is er een subleague." Wielerflits WK Darts 2022"

Laatst gewijzigd
Benzardi

'@ Bo
Ik neem aan dat het 2023 is ? :)

Bonorrie

2023, Klopt inderdaad @Benzardi. :)

R. D.

1002 punten voor captain Hansson in de KKD. Lekker hoor.

Platje

Hansson zeker lekker! Zo stijgen we weer een aantal plekken en staan we nog mooi op een gouden bekertje! De nieuwe teamselectie wordt wel weer een hele puzzel, net zoals vorig jaar kan ik een aantal spelers nemen van m'n originele team maar kom ik veel budget tekort! Wordt weer keuzes maken :)

Valvuillerdemoz

'@Bennie Heck: Nou Bennie, zo te zien is er niet veel kennis van darts voor.nodig 😄. Had je Soutar nog gecapt?

Wielertje12

Op dit moment op plekje 3 bij bondscoach met Gvardiol als (C), maar ga nog wat zakken met alleen Giroud en Messi nog

Ben Van Heck

'@Xavi ja zeker haha heeft me flinke punten opgeleverd!!

CRL

Heb 's even gekeken wat de 'wisdom of the crowd' aan dartselectie zou opleveren (de Wielerflitscrowd).

A: Van Gerwen (100%), Smith (77), Price (77) - nr. 4 (Wright) op 31%
B: Cross (92), Noppert (69), Clayton (62) - nr. 4 (Aspinall) op 23%
C: Searle (100), Dobey (69), Smith (54) - nrs 4&5 (Rydz & Barney) op 31%
D: Bunting (92), Van der Voort (69), Clemens (38), Huybrechts (38) - nr. 4 (Gurney) op 31%
E: Rock (100), Soutar (54), met 4 kandidaten (38%) voor 3e plek: Whitlock, Jansen, Rodriguez, Lewis
F: Labanauskas (92), Smith (62), met 3 kandidatem (54%) voor overige twee plekken: Burnett, Greaves, Hempel

Maurimaler

Iemand hier Lloris of Martinez E captain want dan kan je wel een spongetje gaan maken

Zadelpen

Wij speerden ons naar 10%. De punten zijn bot.

Zadelpen

Messi verneukte vanmiddag ook mijn gouden wk beker, oofff dat deed zeer.

Ztrem

103e bij bondscoach Mbappe kan je een eindsprint wel toevertrouwen

Pantani_83

27e bij BondsCoach. De mooie beker voor het WK-spel is wel toegevoegd. Voor BondsCoach nog niet. Bij jullie ook niet?

rbc1912

Die krijg je waarschijnlijk pas aan het einde van het seizoen. Aangezien de hoogste score van alle 'coachspellen' telt

Keshi

Dat verwacht ik niet. Bij de Index is Bondscoach bij de ek/wk spellen geteld. Dat kan dan geen 2e keer lijkt me.

1 2 ... 578 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.