'@Fietsbel :
De 1e en 2e ronde worden in z'n geheel afgewerkt voor de Kerst.
Er is nu eenmaal een vast aantal wedstrijden in 1e en 2e ronde, die per dagdeel 4 wedstrijden omvatten. Het laatste dagdeel is as vrijdag 23-12. Er is dus 1 dagdeel wat t/m de 23e geen wedstrijden bevat. Laat dat nou net vanmiddag zijn.
Na de Kerst zal ronde 3 beginnen.
Duidelijker kan ik het niet schetsen, hoop dat je het snapt :)
Het is inderdaad allemaal een beetje vertekend allemaal. Dalijk na vrijdag kan je pas echt zien waar je staat.
Ik heb op dit moment 5 man in de 3e ronde staan(Michael Smith, Price, vd Bergh, Heta en Rock)
Ik ben 3 man kwijt(Raymond Smith, Barry en Whitlock)
vanavond nog 3 man in actie(O'Connor ,v Gerwen en Bunting)
morgen Hempel, vd Voort en Searle
vrijdag wordt het echt druk met van Trijp, Cross, Noppert, Dobey, Dolan en Labanauskas
nu op 90.7%
Tja, als er maar 2 e-tjes door zijn in het gehele deelnemersveld en alle f-jes liggen er al uit, dan lijkt het een slachtveld maar valt het reuze mee.. (miss heb ik verkeerd gekeken 😀)
Zelf alle f, 2e en 1c verloren.. de vraag is of ik nu voor Rock of Clemens ga als captain in R3, levert evenveel punten op. Qua odds kan ik beter voor Rock gaan
Ik doe het darts-spel ook mee, leuk puzzelen :)
Captain Whitlock die verliest in R2 kost me veel punten maar heb nog wel al mijn C en D over + Rock.
D en E spelers zijn 300 punten en van al die spelers zal Rock wel de beste winstkans hebben (50-55% tegen Aspinall?)
Twijfel alleen of bijvoorbeeld Searle kiezen toch verstandiger is, denk dat die 70-75% heeft tegen De Sousa, en dan heb je dus iets vaker 150 punten :)
Wel naar als Rock inderdaad wint en 80% van Scorito hem captain heeft...
Het is vandaag alweer tijd voor de premier league. Haaland is wel heel erg prijzig, die laat ik links liggen ondanks de fomo. Ik ga het doen met deze 11:
ALMIRON
ODEGAARD(C)
TRIPPIER
SALIBA
SCHAR
INGS
EZE
OLISE
ERIKSEN
DE BRUYNE
PICKFORD
op de bank:
WARD
SHAW
FERNANDES
KANE
tribune:
MEE
TONEY
ADAMS
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.