Scorito-algemeen

1 2 ... 581 ... 606 607
Bzuidema

Gelukkig nieuwjaar iedereen. Dat het een prachtig sportjaar mag worden met een gouden beker.

kevinraar

Sta nu 849 helaas clrmens niet als captain gedaan had ik 25ste gestaan gefeliciteerd aan alle mensen die clemens wel als captain hebben

R. D.

Allereerst de beste wensen voor iedereen.

Knap van Clemens, Price was duidelijk geen moment in de wedstrijd. Ook Smith was helemaal van de kaart tegen Bunting maar die wint dan wel weer gewoon. Het kan wat dat betreft alle kanten op. Het zal liggen aan welke versie van de spelers er komen opdagen.

Ik zal dus voor captain van Gerwen gaan, op safe. Gestegen naar 90.1% dankzij captain vd Bergh maar het was niet overtuigend.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Momenteel bivakkerend op 94,9% dankzij geen fout in de captainkeuze. Enkel nog van Gerwen en Clemens over. Toch gegokt op Wright, maar helaas. Nu kan ik de finale nog compleet fout hebben. Komende captainskeuzes zijn niet zo moeilijk en dan kijken waar we stranden.

Laatst gewijzigd
Bonorrie

Nu al het geweld van Darts naar een hoogtepunt stijgt, met vandaag de halve finales en morgen de finale, toch even het volgende.
Er komt weer rap een nieuw scorito-spel aan, nl; de Australian Open 2023. Zondagavond 15 januari is de deadline.

Ik heb de subleague "WielerFlits Australian" aangemaakt.
De WF wielerliefhebbers kunnen daar hun tenniskennis laten zien.

veel plezier ermee :)

R. D.

Toch weer gestegen naar 92.8%, waarschijnlijk vooral dankzij de 9% Clemens gokkers. Nou de finale, gokken op Smith ??

Platje

Toch nog bronzen bekertje gepakt door Smith (zo'n 7% gestegen) ondanks een verkeerde captain in de 4e ronde en KF (2x Clemens scheelt zo'n 800 punten gok ik) maar daar zullen er meer last van gehad hebben

Op naar tennis :)

vevie

Desastreus toernooi gedraaid. Dat waren klote weken in Ally Pally. Van de 7 captain keuzes, er maar twee goed gehad. Een gouden beker in de onderste regionen: 14,3%.

Op naar Australië om hopelijk wat meer zon op te vangen.

Valvuillerdemoz

Jezus Vevie! Hoe krijg je dat nou voor elkaar? 🙂
Bij mij ging het ook vrij klote, na een toch nog heel behoorlijk en hoopgevend begin. Uiteindelijk na vrije val geland op 46,4% . Mijn laagste eindscore van enig spel in de laatste drie jaar.
In Australië een score van 60,9 te 'verdedigen' .

wielergekkie

Komt er nog een apart forum voor de AO?

R. D.

Volgens mij is dit het afvoerputje waar alle scorito spellen behalve Topcoach NL samenkomen. Ik vind het ook een beetje vreemde verdeling maargoed blijkbaar steken de meeste mensen heel veel moeite in Topcoach NL en is de rest een beetje bijzaak. Niet iedereen is immers indexspeler.

Bij eindigde de darts rond de 90%, toch niet durven gokken op Smith had misschien nog een bekertje kunnen zijn. Gisteren al mn Topcoach BE en KKD ingevuld. Toch een hoop nieuwe namen dus wel interessant zo. Lekker proefdraaien.

Laatst gewijzigd
Bonorrie

'@wielergekkie

Zojuist een nieuw forum aangemaakt m.b.t. Scorito - Tennis.
Hopelijk voldoet dit aan je wens.

Platje

Tennis is ook nog geen loting bekend op scorito, daar kijken we morgenmiddag pas naar :) darts had er zeker een beker ingezeten R.D., ik ging van 89 naar 96% door Smith

R. D.

Mijn KKD team voor vanavond:

K-MVV-MATTHYS

V-PEC-VAN HINTUM
V-HER-ROOSKEN
V-PEC-GORLICH
V-VVV-KETTING

M-PEC-EL IDRISSI
M-PEC-VD BELT
M-VVV-KLAASEN
M-MVV-SOUREN

A-HER-ARMENTEROS
A-HER-HANSSON(C)

K-VVV-VD GOUW
V-TEL-APAU
M-OSS-STUY VD HERIK
A-MVV-VAN BOMMEL

Sta op een teleurstellende 72.1%, dat moet flink beter.

R. D.

en Topcoach BE:

K-GNT-NARDI

V-GNK-ARTEAGA
V-GNT-NGADEU
V-USG-NIEUWKOOP
V-WES-DE CUYPER

M-EUP-PEETERS
M-WES-MADSEN
M-EUP-N'DRI

A-CER-UEDA
A-GNK-ONUACHU(C)
A-STV-BRUNO

K-GNK-VANDEVOORDT
V-USG-BURGESS
M-CER-HOTIC
A-STV-HAYASHI

Platje

'@R.D. ik zou in de KKD niet met 4 verdedigers spelen, die krijgen veel te vaak een goal tegen. Tevens heb je veel keuzes in de aanval die veel scoren. Zeg niet dat dat deze ronde gebeurd natuurlijk maar over een hele seizoenshelft is 3-4-3 verstandiger in de KKD

R. D.

Ik snap wat je bedoelt, het was nu meer een budget dingetje denk ik. 4 aanvallers kostte me gewoon teveel nu je geen definitief team hoeft te maken.

Het resultaat was niet best haha. Volgende week beter.

Platje

Het resultaat was met een andere tactiek waarschijnlijk net zo slecht, hier ook een slechte ronde.

R. D.

In Belgie gaat hij wel lekker, doorgestegen naar 96%.

R. D.

Vandaag vast een voorlopig KKD team gemaakt, viel niet mee.

VD GOUW

GORLICH
ROOSKEN
KOGLIN
JANSSEN

VD BELT
BRUNS
SOUREN

HANSSON
VAN BOMMEL
RASMUSSEN

SCHENDELAAR
KETTING
VOS
HILTERMAN

Ik weet het, ik weet het, weer 4 verdedigers. :D

CRL

'Voorlopig' als in een opzetje voor het definitieve team na het sluiten van de transfermarkt, neem ik aan?
Want PEC en Heracles (waarvan je er 2x3=6 hebt) spelen zondag tegen elkaar, terwijl Roda (0) een relatief makkie heeft tegen TOP.

R. D.

Ik doelde meer op het afwachten van de opstellingen vrijdag, zodat je nog kan kijken of bepaalde spelers erin staan. Ik heb eerst geprobeerd om een team te maken van alleen vrijdag spelers maar dat was echt niet te doen.

Ik hoop wel een beetje op een 0-0 bij heracles-PEC

R. D.

Zo weer een team af, wordt een druk weekendje zo.

K-nardi

V-de cuyper
V-dussenne
V-torunarigha
V-cuesta

M-teuma
M-peeters
M-hjulsager

A-bruno
A-paintsil
A-onuachu

K-majecki
V-arteaga
M-schoofs
A-adingra

R. D.

:D de penalty van Mitrovic :D

Maurimaler

Ja dat viel mee voor mij, kwam er vandaag met de schrik vanaf met 3Newcastle en 4 Chelsea spelers.

1 2 ... 581 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.