Lekker weekendje in de premier league. Gestegen met 4.5% naar 83% met 1265 punten, mede mogelijk gemaakt door captain Odegaard, Schar, Trippier en penalty killer Pope(raar dat je een penalty 'stopt' op die manier).
Belgie leek een ramp te worden na het bankzitten van captain Onuachu maar we konden het verlies beperken tot 0.6%, waardoor het bekertje in tact bleef(95.1%)
Zo'n nieuwe ranking midden in een 1e ronde zorgt wel altijd voor veel verschuivingen. Als je captains allebei nog niet zijn geweest raak je ineens een heleboel punten kwijt tov je % van vorig jaar. Ik ben ook 788 punten omlaag gegaan in mijn score, maar wel gestegen naar plek 40.
Voor Match King & Topcoach zijn nu ook halve punten van vorig seizoen weggevallen en de weging per spel is weer aangepast naar een niet WK-jaar. Dus sowieso al altijd heel veel verschuivingen in deze week.
'@Keshi Dat zal inderdaad de verklaring zijn. Je doet pas mee voor de index als je meer dan 10.000 punten hebt. Eerst dacht ik hoe kun je nou minder punten krijgen, maar het gaat over de punten van het laatste jaar.
Kennelijk zijn er veel mensen geweest die in 2021 meededen en in 2022 niet meer of toen aan te weinig spellen meegedaan hebben.
Het lijkt erop dat er nu zo'n 50.000 man voor de index in aanmerking komen (295/0,006 = 49.1667).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.