Scorito-algemeen

1 2 ... 582 ... 608 609
R. D.

Lekker weekendje in de premier league. Gestegen met 4.5% naar 83% met 1265 punten, mede mogelijk gemaakt door captain Odegaard, Schar, Trippier en penalty killer Pope(raar dat je een penalty 'stopt' op die manier).

Belgie leek een ramp te worden na het bankzitten van captain Onuachu maar we konden het verlies beperken tot 0.6%, waardoor het bekertje in tact bleef(95.1%)

rbc1912

Hoe hoog staat iedereen hier in de index trouwens? Ik sta nu op 177.

BrackenRidgeCycling

619 hier Brabander, heb een hele tijd in de top 200 gestaan, maar voetbal gaat niet zo goed nu.
En met tennis ook mijn cap niet gewonnen

dadeliva

Mijn percentage is gezakt van 99,8 naar 99,4 maar positie is vreemd genoeg gestegen van ergens in 300 naar 295.

rbc1912

Dat is vreemd ja

LuukGoverde

Zo'n nieuwe ranking midden in een 1e ronde zorgt wel altijd voor veel verschuivingen. Als je captains allebei nog niet zijn geweest raak je ineens een heleboel punten kwijt tov je % van vorig jaar. Ik ben ook 788 punten omlaag gegaan in mijn score, maar wel gestegen naar plek 40.

Voor Match King & Topcoach zijn nu ook halve punten van vorig seizoen weggevallen en de weging per spel is weer aangepast naar een niet WK-jaar. Dus sowieso al altijd heel veel verschuivingen in deze week.

kevinraar

ik 3025 is eerste keer dat ik meedoe met australian open heb nu alle grand slams 1 keer meegedaan

Keshi

'@dadeliva
De verklaring is dat het aantal kwalificerende deelnemers is gezakt. Met minder mensen geeft dezelfde positie een lager percentage. Ik ben voor het eerst sinds tijden onder de 99% gezakt. Aus open vertekent wat, maar het grootste effect is het lagere aantal mensen.

dadeliva

'@Keshi Dat zal inderdaad de verklaring zijn. Je doet pas mee voor de index als je meer dan 10.000 punten hebt. Eerst dacht ik hoe kun je nou minder punten krijgen, maar het gaat over de punten van het laatste jaar.

Kennelijk zijn er veel mensen geweest die in 2021 meededen en in 2022 niet meer of toen aan te weinig spellen meegedaan hebben.

Het lijkt erop dat er nu zo'n 50.000 man voor de index in aanmerking komen (295/0,006 = 49.1667).

R. D.

124 gezakt naar 651, tijd voor een 4e gouden beker bij tennis.

Benzardi

Ik stond op 98,9%, nu sta ik op 97,3 en mijn positie is 1339.
We doen mee, meer kan ik er niet van maken. :)

P. Krul

Mooie berekening dadeliva
Nu weet ik ook waarom ik gezakt ben. 19 plekken gezakt. Wat best veel is boven in de 99% zonder dat er super scores wegvallen.

CRL

Ik sta op positie 157, hoger dan ooit! Aangezien dat 99,7% is, volgt bij mij dan dat er 52.333 deelnemers meetellen voor de index. Inderdaad rond de 50.000 dus.

Laatst gewijzigd
Ludi

'@brabander: top20 voor start AO. De huidige ranking neem ik met een korreltje zout, maar ik klaag niet :)

R. D.

Oei oei, doordeweekse deadline in Belgie, komt er echt 4 minuten voor tijd achter ....

Snel wat erin geklikt helaas begonnen met de 500k spelers dus niet eens 15 spelers gered.

Hopelijk valt de schade mee.

Platje

Dan had je je team niet moeten verwijderen R.D., dan had je waarschijnlijk meer punten gehad dan nu 😉 hopelijk geen Gonzalez in je team, die doet niet mee en heb je nog een speler minder

LuukGoverde

Als je op de Scorito index ranking klikt staat bovenaan 49.797, neem aan dat dat het aantal mensen in de ranglijst is.

Maar in principe kun je al stellen dat er max. 11.329 mensen ook echt serieus voor de index spelen, aangezien dat het aantal is wat ook mee doet aan de AO.

rbc1912

Hoe kom je op de Index-ranking eigenlijk?

Platje

Klopt, en als je dan alleen al naar de top 10 van tennis op dit moment kijkt zie je daar al een aantal die niet voor de index spelen.. zijn er nog wel een paar duizend minder die meedoen gok ik zo

R. D.

Gonzalez had ik helaas wel, geen tijd om opstellingen te checken. Dan scoor dat Eupen ook nog ff 1-1 in blessuretijd geen best begin.

HeldS

Ben rond de 250ste plek geëindigd, maar mijn tennis was echt een drama. Hopelijk weet ik dat dit jaar recht te trekken. Top 100 is het doel.

Platje

Hier de keeper en Patris in de basis, die pingel is zeker zuur.. en dan de 2 dure middenvelder van Genk op de bank.. dramatische ronde nu al haha

Laatst gewijzigd
Maurimaler

Hier een beetje gezakt naar 227 met een captain die verloren is en captain Begu die nog moet spelen.

rbc1912

'@Platje. Hier idem. 4 man van Leuven waaronder Gonzalez. En ook die 2 dure middenvelders van Genk. Redelijk dramatisch avondje kan dit worden

Maurimaler

'@Platje hier ook een beetje pech met Arteaga in het team, die penalty is natuurlijk wel extra zuur.

1 2 ... 582 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.