Scorito-algemeen

1 2 ... 584 ... 606 607
rbc1912

Ik snap je verhaal, maar je moet toch iemand selecteren hè. Alleen Pasveer was vorig seizoen in de eerste helft een uitzondering. Die pakte echt veel punten met de 0 houden.
Bij de verdedigers vind ik het een ander verhaal. Die selecteer je ook op basis van het kunnen maken van een doelpunt en het geven van een assist. Ik had de eerste helft van het seizoen Smal, Brenet, Van Ewijk en Vriends. Wat een karrenvracht aan punten die hebben opgeleverd. Daar investeer ik graag in hoor

Laatst gewijzigd
Platje

Misschien duidelijker kunnen aangeven: gaat hier specifiek om KKD, in de eredivisie is het een ander verhaal

rbc1912

Oksy. Dat verklaart een hoop. Dan is mijn toevoeging ook van niet zo heel veel waarde. Hoewel... dat verhaal van die verdedigers blijft grotendeels staan. Die selecteer ik niet op 'het houden vsn de 0'

Laatst gewijzigd
R. D.

'@Brabander

Volgens mij heb jij wel een lekkere KKD score gehaald. Ik had 1105 maar volgens mij heb jij meer. :)

rbc1912

Nou. Neen hoor. 1009 punten. Nog wel 2 Superboeren die in actie moeten komen.
Speel dit spel ook voor spek en bonen mee. Zat 3 weken geleden thuis met een coronaatje en het was te slecht weer om naar buiten te gaan. Dus toen maar een Topcoach KKD, België en Engeland aangemaakt haha. Bevalt goed. Kan er nu lekker 'in komen' en volgend jaar volle bak uiteraard.
Sinds het faillissement van mijn cluppie weinig 'KKD' meer gevolgd, maar blijft toch een hele leutige competitie. Alleen jammer van die Jong-teams. Daar hadden gewoon RBC, AGOVV, Veendam en Haarlem moeten staan

R. D.

Oh maar dan ga jij die 1100 ook nog halen, ik heb iedereen al gehad. Ik maak mn team echt met de vrijdagopstellingen ernaast. Ben sinds corona al die verrassingen zat.

R. D.

8 vd 15 spelers gehad in Belgie, 522 puntjes. Terug naar 92.1%. Hopelijk niet teveel punten missen vandaag bij Brugge, daar heb ik niemand van.

Maurimaler

Mijn Prem Topcoach team:
-De Gea
-Sanchez

-Trippier
-Zinchenko
-Shaw
-Estupinan
-Tete

-Saka
-Odegaaard
-Bruno Fernandes
-Mathias Jensen
-Mitoma
-Lavia

-Haaland
-Kane
-Rashford
-Toney
-Ferguson
Wat is jullie mening erover?

rbc1912

Ik heb voorlopig 9 dezelfde, dus kan me er wel in vinden ;)
Manchester City is ook wel een hoofdbreken. Allemaal ongelooflijk duur en ze rouleren nogal daar. Alleen Haaland lijkt inderdaad onmisbaar. Voor de rest shop ik denk ook liever bij Arsenal en United

R. D.

Dat wordt een heel druk puzzel weekje.

rbc1912

Ik heb deze daarom al klaar staan. Was in de veronderstelling dat er nog een speelronde aan zou komen voor de transferdeadline, maar dat bleek niet zo te zijn. Nu nog wel 31 januari in de gaten houden uiteraard

R. D.

Owja die engelsen hebben bekerweekend natuurlijk. Nou daar dan maar mee beginnen vandaag.

rbc1912

Haha klopt. Succes ermee

R. D.

Denk je goed te scoren met de keeper van Genk, 2 verdedigers en een spits die er 2 maakt. Waarschijnlijk had iedereen Tresor of Onuachu captain en 4 genk spelers, ik zakte mooi nog een % door die wedstrijd.

kevinraar

is dit goede score

50 spellen gespeeld

1 bronze bekkers
3 zilvere bekkers
0 gouden bekkers

Korovic

Ik zit een beetje in dubio met toney, op basis van zijn cijfers must have (los van al dat geel). Maar dat gokschandaal.. goede kans dat die een half jaar schorsing krijgt. Iemand een idee wanneer die uitspraak gaat zijn? Heb op dit moment maar mudryk erin gedaan, goede voetballer, denk dat die basis komt, maar wel onzeker (ook met Chelsea, maar slechter dan eerste seizoenshelft kan ook bijna niet volgens mij).

Platje

Dat kan een stuk beter Kevin :) hier ongeveer 120 spellen waarvan zo'n 50 bekers

kevinraar

platje zo makkelijk is het nu om steeds bij de beste 5 procent te zitten

Platje

Klopt, heb ook niet gezegd dat het makkelijk is, maar jij vraagt of het goed is als je in 4 van de 50 spellen een beker hebt gewonnen: zeg alleen dat het een stuk beter kan :)

Probeer te leren van de tips die je hier krijgt, kijk als je geen beker hebt gewonnen waar je punten hebt laten liggen en wat beter kan zodat je meer bekers kan gaan winnen in de toekomst.

Ludi

Goh, goed is relatief. Het gaat erom dat je plezier hebt. Je bent in ieder geval goed actief en doet goed je best Kevin!

Ik heb persoonlijk zelf wat meer bekers uit 83 spellen.

Lekker bezig platje!

R. D.

Waar zie je hoeveel bekers je hebt uberhaupt ?

rbc1912

Als je een Head 2 Head doet met iemand zie je beide prijzenkasten.
Zelf 65 spellen gespeeld en daarin 2 gouden, 5 zilveren en
8 bronzen bekers behaald.
Zoals Platje zou zeggen: "dat kan beter" :)

rbc1912

Ik kan zelf daarentegen nergens de Index-ranking zien. Heb de aanwijzingen gevolgd, maar zie nergens dat Ranking-icoon
Sta nu op 183 voor degenen die dat willen weten

Platje

Arjanneke ben je dan?
Van de 44 spellen heb je 2 gouden, 5 zilveren en 8 bronzen medailles

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden maar zie onderstaand:

Ga naar een willekeurig lopend spel en naar de ranking hiervan, druk op de naam van iemand, en dan zie je daar 'head-2-head' staan. Bovenin zie je dan bekers staan en als je er meer dan 5 hebt staat er een extra lijn onder (heb je bijv. 8 bronzen bekers dan zie je 5 bekers staan en daaronder +3)

Ook wel leuk om te zien:
Je gaat naar je scorito cv ('bekijk je scorito cv'), daarna ga je beneden naar het podiumpje en dan kan je ook nog per onderdeel (voetbal, tennis, wielrennen etc) zien hoe goed je het doet ivm met anderen (ranking van het afgelopen jaar)

Laatst gewijzigd
Ludi

Je kunt zien hoe hoog je staat per categorie via CV en dan het podium icoontje.

Ach, je kan tegen vrijwel iedereen denk ik "dat kan beter" zeggen. En klopt denk ik ook wel bij bijna iedereen :P

1 2 ... 584 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.