Klopt, iedereen kan beter! Wat ik vooral irritant vind is dat ik altijd wel een spel heb dat compleet verkeerd gaat zodat mijn Index naar de klote is. Vooral wielrennen ging dramatisch afgelopen jaar met een klassiekerspel en giro onder de 50%. Maar dat biedt wel weer veel perspectief voor de aankomende maanden :)
Er zijn vaak goedkopere alternatieven bij Arsenal en Manchester United voorhanden, die vaak nog meer punten gescoord hebben ook.
Maar dat geldt dus niet voor Haaland. Dat is echt een puntenkanon natuurlijk. Ook voor dat geld
Maar zo'n De Bruyne bijvoorbeeld is prima vervangbaar door een Ødegaard die ook nog eens een stuk voordeliger is
Ik neig er ook naar om maar 1 of zelfs geen City te nemen. Er wordt gewoon teveel gerouleerd en je weet nooit wanneer iemand speelt. Ik heb het dan vooral over spelers als Mahrez, Grealish, Bernardo Silva en Foden. Ze kunnen stuk voor stuk veel punten binnen harken maar het ligt er maar net aan wie er mag meedoen als ze een keer 7-0 winnen.
De Bruyne en Haaland vind ik gewoon echt heel duur, maarja ik moet toch ook mn geld opmaken. :D
Ik vind UK op vlak van puzellen best meevallen. Heb met Haaland nog gewoon 10 andere topspelers in de basis kunnen zetten. In de andere spellen is dat toch net iets moeilijker als je pakweg Simons of Onuachu erin zet.
Speel eerder met de vraag hoe lang Rashford nog door kan gaan aan dit tempo. In 7 eerdere seizoen 1x 17 doelpunten, verder nooit meer dan 11. Is hij nu echt vertrokken of valt het binnen enkele weken gewoon weer stil..
Ik kan weer terug naar de tekentafel in ieder geval. Eriksen is maanden geblesseerd.
Flinke kans overigens dat Onuachu vertrekt vandaag. Ik had hem sowieso al niet, dus voor mij verandert er niet veel.
In de KKD ligt Jort van der Sande er ook een paar weken uit. Die stond er in mijn hoofd wel in bij mij, maar die skip ik nu toch maar
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.