Scorito-algemeen

1 2 ... 585 ... 606 607
R. D.

Aha gevonden.

106 spellen

5xgoud
3xzilver
3xbrons

kevinraar

voetbal is mij beste spel met 99.3

rbc1912

Ja. Ik ben Arjanneke inderdaad. En dank voor de tips. Dat podiumicoontje beneden doet het hem :)

Laatst gewijzigd
Platje

Klopt, iedereen kan beter! Wat ik vooral irritant vind is dat ik altijd wel een spel heb dat compleet verkeerd gaat zodat mijn Index naar de klote is. Vooral wielrennen ging dramatisch afgelopen jaar met een klassiekerspel en giro onder de 50%. Maar dat biedt wel weer veel perspectief voor de aankomende maanden :)

Ludi

Haha, ja index kan hard onderuit gaan door 1 spel.

rbc1912

Hier een 29,6 bij Wimbledon afgelopen jaar mijn laagste score. Op de voet gevolgd door een Vuelta '21 met 30,4%. Wat ik daar allemaal gesjouwd heb haha
Afgelopen Giro was ik 21e overall. Mijn beste prestatie ooit

R. D.

De 2 scores die mijn index op dit moment verkloten zijn de giro 2022(66.4%)en de GP 2022(56.5%)

Ludi

Oei, GP die het voor je verpest is wel typisch. Het is een jaarspel, die komen voor mijn gevoel uiteindelijk altijd nog wel redelijk op hun pootjes terecht

R. D.

Ja het jaar ervoor had ik 89.5% maar deze editie had ik echt zowat elke uitvaller in mn team. En dan meestal ook nog na een goede kwalificatie zodat ze op x5 of x6 stonden.

R. D.

Het valt me nog niet mee dat team samen te stellen voor topcoach UK. Ik vind Haaland eigenlijk te duur maar je kan toch ook niet zonder.

Ludi

Ja ik zou teruggaan naar de tekentafel

Platje

Haaland te duur? De eerste die ik er in heb geklikt en er nooit meer uit haal. Ik zie hem niet verzwakken de komende tijd (of hij moet toevallig geblesseerd raken, dan is het een hele dure ja) en is ook nog een ideale captain in bijna alle wedstrijden

rbc1912

Ik kom best op iets aardigs uit. Met Haaland, die inderdaad onmisbaar lijkt. Verder niemand van het dure City. Heb meer bij de stadgenoot en Arsenal geshopt

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik ben er (voorlopig) ook wel uit, nu ff de deadline afwachten.

Ludi

1x city lijkt me ook wel weinig, maar moet je zelf weten :)

rbc1912

Er zijn vaak goedkopere alternatieven bij Arsenal en Manchester United voorhanden, die vaak nog meer punten gescoord hebben ook.
Maar dat geldt dus niet voor Haaland. Dat is echt een puntenkanon natuurlijk. Ook voor dat geld
Maar zo'n De Bruyne bijvoorbeeld is prima vervangbaar door een Ødegaard die ook nog eens een stuk voordeliger is

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik neig er ook naar om maar 1 of zelfs geen City te nemen. Er wordt gewoon teveel gerouleerd en je weet nooit wanneer iemand speelt. Ik heb het dan vooral over spelers als Mahrez, Grealish, Bernardo Silva en Foden. Ze kunnen stuk voor stuk veel punten binnen harken maar het ligt er maar net aan wie er mag meedoen als ze een keer 7-0 winnen.

De Bruyne en Haaland vind ik gewoon echt heel duur, maarja ik moet toch ook mn geld opmaken. :D

Ludi

Ja joh dan skip je Haaland toch lekker :p

R. D.

Ik zou de Bruyne eerder skippen dan Haaland, dat sowieso. Vanwege de pickrate zal ik Haaland toch wel nemen en als ik hem dan toch heb dan ook maar elke week captain anders loop ik weer een hattrick mis.

Don Gielius

Ik vind UK op vlak van puzellen best meevallen. Heb met Haaland nog gewoon 10 andere topspelers in de basis kunnen zetten. In de andere spellen is dat toch net iets moeilijker als je pakweg Simons of Onuachu erin zet.

Speel eerder met de vraag hoe lang Rashford nog door kan gaan aan dit tempo. In 7 eerdere seizoen 1x 17 doelpunten, verder nooit meer dan 11. Is hij nu echt vertrokken of valt het binnen enkele weken gewoon weer stil..

rbc1912

Ik kan weer terug naar de tekentafel in ieder geval. Eriksen is maanden geblesseerd.
Flinke kans overigens dat Onuachu vertrekt vandaag. Ik had hem sowieso al niet, dus voor mij verandert er niet veel.
In de KKD ligt Jort van der Sande er ook een paar weken uit. Die stond er in mijn hoofd wel in bij mij, maar die skip ik nu toch maar

R. D.

Dan doe ik het voorlopig in de goede volgorde. Topcoach UK is af en voorlopig geen transfers/blessures, nu bezig met Topcoach Eredivisie, benieuwd wat daar uitkomt. Morgen KKD en dan donderdag Belgie. Druk druk.

rbc1912

Benieuwd wat je gaat fabriceren. Ik zal ze hier ter zijner tijd ook posten

rbc1912

Van den Belt naar Feyenoord zingt ook nog rond. Denk dat vrijwel iedereen die wel in zijn voorlopige selectie heeft. Ben benieuwd, want leek uitgepuzzeld te zijn :)

KissMyAce2.0

Die gaat toch nooit basisspeler zijn?
(Trouwens niet doorgegaan die transfer toch?)

1 2 ... 585 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.