Haaland haalt gemiddeld per wedstrijd 145 punten keer 2 als captain. Dan is hij die 8M meer dan voldoende waard want andere spelers komen niet boven de 100 per wedstrijd uit.
Met 4x Newcastle en 4x Brentford heb ik ruimte voor 3x Arsenal, 2x MU en 1x Tottenham. Rest van City is te duur.
Verder Kenny Tete als 5e verdediger.
Zelf ben ik nog niet aan de belgische topcoach begonnen, maar ik heb ff gekeken en bij die middenvelders van 1.75 zit niet veel soeps. Die N'Dri heeft het eerder goed gedaan en daarom had ik hem ook vaak erin staan in de proefweken maar de laatste tijd heeft hij niks meer gepresteerd. Ik zou lekker voor een andere prijsklasse gaan.
Pfff ... kom er net in mn mailbox achter dat er gister een ronde Match King FR was, daar gaat mn score van 90.8%.
Ik had het veel te druk met het KKD team. Dat was echt zoveel lastiger dan het UK team en Eredivisie team. Zoveel meer keuze en ik kwam wederom uit op een basiself met 4 verdedigers(ja ik weet het)net zoals in de proefrondes. Er is gewoon iets met dit seizoen in de KKD en mijn selectie methode waardoor ik elke keer weer op 4 verdedigers uitkom. :)
Net als bij mijn eredivisie team met 12 clubs en mijn UK team met 11 clubs hier ook weer erg veel gespreid over 11 clubs. Op naar Belgie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.