Voor Champ coach ook weer aan het kijken. Welk team heeft een makkelijk programma deze speelronde en wie moet ik dus gaan nemen. Neig zelf naar Benfica, maar volg die competitie opzich niet zo goed. Hebben jullie tips?
Verder loont het kiezen van de supersterren (Mbappe/Messi) meestal wel in de Champions league.
Zoals Hans Kraaij al zei; je zou wel gek zijn als je Velanas niet opstelt.
Dit weekend een risicootje met Mitoma als captain, maar hij heeft het echt verdiend. Nu maar hopen dat Haaland niet te los gaat, maar ik denk dat het een lastige wedstrijd wordt voor city.
BHA-MITOMA (C)
NEW-POPE
BRE-MEE
SPU-KANE
BHA-MARCH
MCI-HAALAND
MNU-FERNANDES
MNU-RASHFORD
NEW-SCHAR
NEW-BURN
ARS-ODEGAARD
BRE-RAYA
NEW-TRIPPIER
WOL-PODENCE
NOT-B.JOHNSON
MNU-SHAW
SOU-WARD-PROWSE
AST-WATKINS
Binnen 2 weken zal Tissoudali terug beginnen spelen, dan is het mogelijk alweer gedaan met verschil maken.
'@Don Gielius
“Over twee weken zal ik wellicht eens met de groep mogen trainen, en daarna zien we weer verder. Ik kan nog geen datum op mijn comeback kleven. We bekijken het week per week en ik luister naar de medische staf”
Dat was twee weken geleden. Die ligt er nog enige tijd uit, lang genoeg om Gift zijn geld waard te laten zijn en een basisplek te veroveren/vast te houden. Eer dat Tissoudali weer 90 minuten op het veld kan staan zijn we misschien al ver aan het einde van het seizoen, al dan niet verder.
Dat Nilsson opeens uit het niets aan de kant wordt geschoven door Vertessen is iets minder tof, maar ook daar komen de PH punten van binnen, en anders hebben we Janssen Paintsil en Cuypers nog staan vooraan..
Het is maar wat je uit dat interview wil halen: Een timing durft Tissoudali nog niet uit te spreken, voorzichtig als hij is. “Waarschijnlijk kan ik binnen dit en twee weken gedeeltelijk met de groep meetrainen. Eind februari spelen we tegen Club Brugge. Geen idee of dat lukt. We bekijken het week per week.
Die wedstrijd tegen Brugge is binnen 2 weken. Gent speelt ook nog Europees en er wordt daar sowieso veel gewisseld. Leuk dat Orban nu oplevert, of dat blijvend zal zijn lijkt me verre van zeker. Natuurlijk best een gokje waard aan die beperkte prijs.
Topcoach NL een dramatische ronde.
Geen PSV spelers en Bijlow ipv Unnerstall zorgt al voor een flink gat. Daarbij ook nog eens precies de verkeerde verdedigers bij Feyenoord en Twente die extra individuele punten pakken. 4x Ajax pakt deze ronde ook niet uit zoals gehoopt. Captain Kudus maakt het rondje nog enigszins dragelijk, maar wel 3,3% gedaald naar 90,9%.
Topcoach KKD een redelijke ronde, vooral door captain Taha. De rest van mijn spelers presteren niet top, al was Pascu wel prima met een goal + de 0. Gestegen naar plek 74 (99,1%).
Topcoach UK was ook maar een magere ronde, gelukkig wel wat bovengemiddeld. Bovendien lijken veel spelers daar last van te hebben gehad. Arsenal stelt teleur, Haaland geen super captain. Licht gestegen naar 97,9%.
Topcoach BE was niet veel beter, zelfs iets onder gemiddeld gescoord. Geen enkele uitschieten in mijn team, maar wel 3 plekjes gestegen naar plek 20 (99,4%).
Komende ronde hopelijk wat meer puntjes, vooral bij NL.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.