Scorito-algemeen

1 2 ... 590 ... 606 607
Maurimaler

Voor de mensen met Lloris slecht nieuws, hij is 6-8 weken uit, geluk dat ik na twijfelen voor De Gea ben gegaan.

RVH

Voor Champ coach ook weer aan het kijken. Welk team heeft een makkelijk programma deze speelronde en wie moet ik dus gaan nemen. Neig zelf naar Benfica, maar volg die competitie opzich niet zo goed. Hebben jullie tips?
Verder loont het kiezen van de supersterren (Mbappe/Messi) meestal wel in de Champions league.

R. D.

NAC-VELANAS (C)

PEC-SCHENDELAAR
MVV-KOSTONS
ADO-ASANTE
PEC-VD BERG
VVV-VENEMA
PEC-VAN HINTUM
DBO-AHANNACH
EHV-BANNIS
ADO-HALL
HEL-VAN VLERKEN

ALM-N.BAKKER
GRA-FORTES
ALM-PASCU
HER-LAURSEN

TEL-OVERTOOM
PEC-VD BELT
VVV-ALLOUCH

Ztrem

Rvh jao Maria is de kan in vorm en speelt tegen club..daarnaast zou ik de superster van dit moment even laten lopen.. die is Blesse;)

R. D.

Als ik de CL Topcoach nu al invul zijn ze volgende week allemaal geblesseerd, beter ff afwachten.

R. D.

GNK-PAINTSIL (C)

USG-MORIS
USG-TEUMA
GNT-CUYPERS
CER-UEDA
GNK-MUNOZ
GNK-HEYNEN
USG-LYNEN
GNK-CUESTA
WES-REYNOLDS
CER-VANHOUTTE

AND-VERBRUGGEN
WES-DE CUYPER
USG-AMANI
STV-BRUNO

WES-TAGIR
KOR-AVENATTI
KVO-BATZNER

danusz1986

Geen Sleegers, Geen Thy. Bank wordt wel erg mager zo.

R. D.

Wil je Allouch lenen ? Die kun je zo van mijn tribune plukken vanavond. Ik heb zo`n gevoel dat ik daar spijt van ga krijgen.

R. D.

Wat een man die Velanas.

niek-vdv

Als ik de interviews en de analisten bij ESPN hoor, begin ik alleen wel te vrezen voor de plek van Velanas.

R. D.

Zoals Hans Kraaij al zei; je zou wel gek zijn als je Velanas niet opstelt.

Dit weekend een risicootje met Mitoma als captain, maar hij heeft het echt verdiend. Nu maar hopen dat Haaland niet te los gaat, maar ik denk dat het een lastige wedstrijd wordt voor city.

BHA-MITOMA (C)

NEW-POPE
BRE-MEE
SPU-KANE
BHA-MARCH
MCI-HAALAND
MNU-FERNANDES
MNU-RASHFORD
NEW-SCHAR
NEW-BURN
ARS-ODEGAARD

BRE-RAYA
NEW-TRIPPIER
WOL-PODENCE
NOT-B.JOHNSON

MNU-SHAW
SOU-WARD-PROWSE
AST-WATKINS

MarvinG

Captain Taha pakt lekker uit in de KKD :)

Uk mogen deze mannen het doen;

Ramsdale

Zinchenko
Schar
Estupinan

Saka
Odegaard
Fernandes
Mitoma

Haaland (C)
Kane
Rashford

Raya
Shaw
Willock
Toney

Kamara
Djenepo
Ferguson

wielergekkie

UK vandaag:

Pope

Zinchenko
Botman
Tete

Mitoma
Saka
Odegaard
Fernandes

Rashford
Mitrovic
Haaland (C)

Sub:
De Gea
Shaw
Barnes
Mudryk

R. D.

Bij Taha was de FOMO bij mij ook het grootst, maar ik kreeg hem er niet in gefietst.

Niels22

Wat is het nut van elke speelronde je opstelling te delen ?

#boomervraag

KissMyAce2.0

Geen nut. Men maakt zichzelf belachelijk

R. D.

Ik vind het wel interessant om te zien welke keuzes anderen maken.

Maurimaler

Ik vind het ook wel interessant, dit weekend Zichenko in de Tribune gezet, hopelijk pakt dat goed uit, verder:
R. Sanchez
Estupinan
Trippier
Shaw

Saka
Odegaard
Fernandes
Mitoma

Haaland (c)
Rashford
Kane

Bank:
De Gea
Tete
M. Jensen

T1MM0S

Orban in zijn eerste wedstrijd voor Gent al gelijk 2 doelpunten, en dat voor 1.25 miljoen. Heb die naam volgens mij nergens voorbij zien komen, hopelijk kan hij een serieus verschil gaan maken nu..

Pim96

'@T1MM0S Mooie pick zeg als ik zijn cijfers zie. Ik had hem niet meegekregen dus chapeau (op z'n belgisch)

Don Gielius

Orban in zijn eerste wedstrijd voor Gent al gelijk 2 doelpunten, en dat voor 1.25 miljoen. Heb die naam volgens mij nergens voorbij zien komen, hopelijk kan hij een serieus verschil gaan maken nu..

Binnen 2 weken zal Tissoudali terug beginnen spelen, dan is het mogelijk alweer gedaan met verschil maken.

T1MM0S

'@Don Gielius

“Over twee weken zal ik wellicht eens met de groep mogen trainen, en daarna zien we weer verder. Ik kan nog geen datum op mijn comeback kleven. We bekijken het week per week en ik luister naar de medische staf”

Dat was twee weken geleden. Die ligt er nog enige tijd uit, lang genoeg om Gift zijn geld waard te laten zijn en een basisplek te veroveren/vast te houden. Eer dat Tissoudali weer 90 minuten op het veld kan staan zijn we misschien al ver aan het einde van het seizoen, al dan niet verder.

Dat Nilsson opeens uit het niets aan de kant wordt geschoven door Vertessen is iets minder tof, maar ook daar komen de PH punten van binnen, en anders hebben we Janssen Paintsil en Cuypers nog staan vooraan..

Don Gielius

Het is maar wat je uit dat interview wil halen: Een timing durft Tissoudali nog niet uit te spreken, voorzichtig als hij is. “Waarschijnlijk kan ik binnen dit en twee weken gedeeltelijk met de groep meetrainen. Eind februari spelen we tegen Club Brugge. Geen idee of dat lukt. We bekijken het week per week.

Die wedstrijd tegen Brugge is binnen 2 weken. Gent speelt ook nog Europees en er wordt daar sowieso veel gewisseld. Leuk dat Orban nu oplevert, of dat blijvend zal zijn lijkt me verre van zeker. Natuurlijk best een gokje waard aan die beperkte prijs.

R. D.

Nou gelukkig hield Haaland zich dit weekend koest, al deed hij het nog beter dan mijn captain Mitoma. Watkins scoort voor de 3e week op rij vanaf mijn tribune, die moet er toch in volgende week. 0.4% gestegen naar 83.6%

MarvinG

Topcoach NL een dramatische ronde.
Geen PSV spelers en Bijlow ipv Unnerstall zorgt al voor een flink gat. Daarbij ook nog eens precies de verkeerde verdedigers bij Feyenoord en Twente die extra individuele punten pakken. 4x Ajax pakt deze ronde ook niet uit zoals gehoopt. Captain Kudus maakt het rondje nog enigszins dragelijk, maar wel 3,3% gedaald naar 90,9%.

Topcoach KKD een redelijke ronde, vooral door captain Taha. De rest van mijn spelers presteren niet top, al was Pascu wel prima met een goal + de 0. Gestegen naar plek 74 (99,1%).

Topcoach UK was ook maar een magere ronde, gelukkig wel wat bovengemiddeld. Bovendien lijken veel spelers daar last van te hebben gehad. Arsenal stelt teleur, Haaland geen super captain. Licht gestegen naar 97,9%.

Topcoach BE was niet veel beter, zelfs iets onder gemiddeld gescoord. Geen enkele uitschieten in mijn team, maar wel 3 plekjes gestegen naar plek 20 (99,4%).

Komende ronde hopelijk wat meer puntjes, vooral bij NL.

1 2 ... 590 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.