Scorito-algemeen

1 2 ... 592 ... 606 607
MarvinG

UK: 0,8% gestegen naar 98,1% (helaas liet captain Haaland het afweten).
BE: 10 plekken gezakt naar plek 30 (99%). 4x USG allemaal minpunten.... drama dus.

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik ga deze speelrond alles zetten op city en napoli

Maurimaler

'@Kevinraar Hier tot nu toe ook, maar ben nog aan het twijfelen over een Inter verdediger/doelman

Capra

Ik durf het toch nietaan om alles op City te zetten, de laatste tijd zit er wel wat zand in de motor.
Heb nu 4x Napoli, 2x Inter en alleen De Bruyne.
Zal je net zien dat Haaland het op zijn heupen krijgt.....

danusz1986

Pfff mijn captain mist een penalty bij Napoli. Nu al een dramatische speelronde.

vevie

Hij heeft wel een assist er gelukkig bij, maar dat is een behoorlijk aantal minpunten: -128 voor het missen van de pingel. Ik heb hem helaas ook. Osimhen gelukkig cap.

Wel weer -48 door geel van Min Jae Kim. Daartegenover dan gelukkig een goal van Di Lorenzo. Het is dus niet helemaal kommer en kwel, bij mij. De minpunten doen echter behoorlijk pijn.

Ik ben zelf fully voor Napoli gegaan.

Laatst gewijzigd
dvansteenis

'@capra je had niet mee gekregen dat deBruyne niet speelt morgen?

DrSeuss4

Bizar hoe snel het kan gaan in deze fase van t Champ topcoach spel. Begon voor de knock-outfase rond de 50% en sta nu na anderhalve ronde op een bronzen bekertje. Had het eigenlijk al opgegeven maar ga nu toch m’n best maar weer doen.

Maurimaler

'@DrSeuss4 welke spelers had jij dan vorige en deze ronde gekozen?

R. D.

Ik vrees dat ik de verkeerde keeper van inter heb genomen. :D

Maurimaler

'@R. D.
Aiiiii, Je weet het nog niet zeker maar denk dat Onana in de goal gaat staan, maar Handanovic heeft wel de laatste wedstrijd gekeept, wie van de 2 heb je?

DrSeuss4

'@mauri maler vorige ronde jao Mario captain en veel Benfica en weet niet meer precies wie van Dortmund maar ook daar de speler die scoorde en assist gaf. Ook uitslag goed voorspelt. Deze ronde di lorenzo osihmen winnaar goed voorspeld en captain Benzema

Kleine Drekst

tot nu toe 1200 punten met champcoach met nog 3 spelers te gaan blij mee!

Capra

'@dvansteenis

Net op tijd gelukkig, kijk altijd nog ff een dag vantevoren. Ingeruild voor Zielinsky

vevie

Het matig presteren van City komt velen goed uit. Zag toch redelijk wat team voorbij komen met aardig wat City spelers en Haaland als cap. Komt goed uit.

R. D.

Nou ik had dus Handanovich dus een dikke vette 0 daar. Wel ook 2 verdedigers van inter dus een gemiddelde score. Blijf hangen rond de 80%. Wel zonde.

dadeliva

Erg irritant die advertentieruimte. Je moet nu veel meer heen en weer scrollen. Dubieus dat dit nu bij een betaald abonnement toegevoegd is. Op de PC zie ik een leeg zwart vlag en op de telefoon wel advertenties.
Normaal is dat als je ergens voor betaalt je geen advertenties meer tegenkomt. Nu is het een verkapte prijsverhoging met 3 euro.
Als er al wel advertenties getoond moeten worden dan is het een stuk gebruikersvriendelijker als je de advertentie kan wegklikken; dan kun je je basis + reserves wel in 1 oogopslag zien.

kevinraar

wat stom van mij helemaal vergeten de wedstrijden te voorspellen wil nieuwe regel dat de wedtrijd nog kan voorspellen tot dat de wedstrijd is begonnen

Maurimaler

Lijkt me ook handig, zo kan de niet aandachtige, aandachtige mens na de eerste wedstrijd toch nog de rest invullen maar ja zo is het nu eenmaal niet, zelf gelukkig nog niet echt iets vergeten buiten de topscorers bij de premier league.

Yskoud

Scorito gaat Play-for-money introduceren.

Uit de Scorito-nieuwsbrief:

Op dit moment werken wij aan de ontwikkeling van een nieuw (vierde) verdienmodel, dat wij in 2024 willen lanceren. Bij dit model kunnen deelnemers tegen elkaar spelen om een geldelijke inleg.

Bijvoorbeeld: 20.000 mensen nemen deel aan TopCoach Ze leggen allemaal € 25 in. Er komt € 500.000 in de pot. De beste 10% (2000 mensen) verdelen de pot

Onze verdiensten:
Een entree fee en een percentage van de inleg.

Vergunning voor Online Kansspelen:
Om dit te kunnen aanbieden in Nederland, hebben wij een vergunning nodig van de Kansspelautoriteit voor online kansspelen. Deze willen wij in 2023 aanvragen.
Op dit moment zijn er geen aanbieders in Nederland met een vergunning voor online kansspelen die zich - zoals wij - primair richten op dit type sportspellen. Daarmee zouden wij de eerste (en vooralsnog enige) aanbieder zijn in deze niche markt.

Play for Money zal worden aangeboden, onder een nieuw label: Scori PRO (waarvoor een nieuwe BV is opgericht).
Scori PRO en Scorito zullen gescheiden van elkaar worden aangeboden. Scorito zelf verandert dus niet.
Op Scori PRO zullen vergelijkbare spellen worden aangeboden als op Scorito.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Dat zou mooi zijn, dan kan ik stoppen met werken

Capra

Lijkt me wel geinig om tegen een (kleine) inleg te spelen, maakt het nog net iets spannender.
Hoop dat je wel kan kiezen wat je inlegt, niet dat het bij elk spel 25 euro is, dan wordt het misschien wat te gortig.

Timber

Lijkt een beetje alsof ze de kant van Zweeler op willen.

Phoenix0000

Je moet je wel realiseren dat je dan alleen met de top 5% gaat spelen voor geld.
Dus als je nu regelmatig bij beste 10% zit, betekent dat nog helemaal niks in de velden de ze hier gaan creëren.
Dit is ook niet best voor de indexspelers, want net als met poker (als de prijzen in eindfase logaritmisch oplopen) moet je toch risico's gaan nemen.

Zo'n vergunning heb je ook niet zomaar trouwens. Dt kan echt nog wel ff duren.
Maar interessante ontwikkeling.

Capra

In het voorbeeld hebben ze het over de top 10 %. Misschien 90 tm 92 % inleg terug ofzo en daarna oplopend.

1 2 ... 592 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.