Hij heeft wel een assist er gelukkig bij, maar dat is een behoorlijk aantal minpunten: -128 voor het missen van de pingel. Ik heb hem helaas ook. Osimhen gelukkig cap.
Wel weer -48 door geel van Min Jae Kim. Daartegenover dan gelukkig een goal van Di Lorenzo. Het is dus niet helemaal kommer en kwel, bij mij. De minpunten doen echter behoorlijk pijn.
Ik ben zelf fully voor Napoli gegaan.
Erg irritant die advertentieruimte. Je moet nu veel meer heen en weer scrollen. Dubieus dat dit nu bij een betaald abonnement toegevoegd is. Op de PC zie ik een leeg zwart vlag en op de telefoon wel advertenties.
Normaal is dat als je ergens voor betaalt je geen advertenties meer tegenkomt. Nu is het een verkapte prijsverhoging met 3 euro.
Als er al wel advertenties getoond moeten worden dan is het een stuk gebruikersvriendelijker als je de advertentie kan wegklikken; dan kun je je basis + reserves wel in 1 oogopslag zien.
Scorito gaat Play-for-money introduceren.
Uit de Scorito-nieuwsbrief:
Op dit moment werken wij aan de ontwikkeling van een nieuw (vierde) verdienmodel, dat wij in 2024 willen lanceren. Bij dit model kunnen deelnemers tegen elkaar spelen om een geldelijke inleg.
Bijvoorbeeld: 20.000 mensen nemen deel aan TopCoach Ze leggen allemaal € 25 in. Er komt € 500.000 in de pot. De beste 10% (2000 mensen) verdelen de pot
Onze verdiensten:
Een entree fee en een percentage van de inleg.
Vergunning voor Online Kansspelen:
Om dit te kunnen aanbieden in Nederland, hebben wij een vergunning nodig van de Kansspelautoriteit voor online kansspelen. Deze willen wij in 2023 aanvragen.
Op dit moment zijn er geen aanbieders in Nederland met een vergunning voor online kansspelen die zich - zoals wij - primair richten op dit type sportspellen. Daarmee zouden wij de eerste (en vooralsnog enige) aanbieder zijn in deze niche markt.
Play for Money zal worden aangeboden, onder een nieuw label: Scori PRO (waarvoor een nieuwe BV is opgericht).
Scori PRO en Scorito zullen gescheiden van elkaar worden aangeboden. Scorito zelf verandert dus niet.
Op Scori PRO zullen vergelijkbare spellen worden aangeboden als op Scorito.
Je moet je wel realiseren dat je dan alleen met de top 5% gaat spelen voor geld.
Dus als je nu regelmatig bij beste 10% zit, betekent dat nog helemaal niks in de velden de ze hier gaan creëren.
Dit is ook niet best voor de indexspelers, want net als met poker (als de prijzen in eindfase logaritmisch oplopen) moet je toch risico's gaan nemen.
Zo'n vergunning heb je ook niet zomaar trouwens. Dt kan echt nog wel ff duren.
Maar interessante ontwikkeling.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.