Scorito-algemeen

1 2 ... 593 ... 606 607
Capra

Het heeft trouwens geen invloed op de index spelers, want Play for Money komt niet op Scorito, maar op een geheel nieuw platform genaamd Sco Pro of zoiets.

Nijmos

Ik zie er niks in. Snap best dat ze het proberen, maar scorito is een hartstikke leuke hobby waar ik al veel te veel tijd en energie in steek voor de eer. Moet er niet nog bijkomen dat ik money on the line heb. Het vergroot het spelplezier denk ik ook niet echt voor mij. Eerder nog meer frustratie en obsessie. Zo herinner ik me de pokerboom ook vooral.

vevie

Zoals @Capra aangeeft: het nieuwe concept staat los van Scorito en de index.

Je kiest er dus zelf voor om deel te nemen, of niet. Bij de voetbalindex zie ik sommige gasten steevast in meerdere spellen in de top 100, en zelfs top 25 eindigen. Voor dat soort gasten (en spelers die bij de overige spellen constant hoog scoren) zal dit echt interessant zijn, niet voor de doorsnee Scorito speler die spellen speelt enkel tegen de vriendengroep, etc.

R. D.

Gaat Velanas weer spelen dit weekend? Ik kan weinig vinden.

Bzuidema

Het vervelende is dat hij vanavond niet speelt dus je kan de opstelling niet zien. Maar ik stel hem wel op aangezien hij ziek was en mogelijk gewoon weer hersteld is.

VincentK

Als het om geld gaat, gaan de statistici er met het geld vandoor. Je kunt dan beter je computer laten draaien dan podcasts luisteren en wielernieuws lezen. De charme van Scorito is dat je met max een Excelletje keuzes probeert te maken waarbij je een goed gevoel hebt. Dat dit gevoel je ook weleens in de steek laat, is een onderdeel en de charme van het spel en maakt het leuker als je het wel bij het rechte eind hebt. Ik snap dat ze het als een verdien optie zien, maar van mij hoeft het niet.

R. D.

Triple Captain vd Belt doet iig zn werk. :D

R. D.

10-0 :D

Bzuidema

Iemand nog spelers van Zwolle. Pfff

Niels22

Helaas geen Thy, invalhattrick is wel extreem..

Maar met Schendelaar, Van Hintum en captain Van der Belt tevreden

Bzuidema

1623 punten alleen pec

danusz1986

1700 punten. 246 van Hintum, 190 vd Berg, 930 van de Belt + 334 van Thy. Lekker hoor.

R. D.

1765 punten

4.2% gestegen naar 83.4%

Schendelaar, vd Belt, vd Berg en v Hintum. :)

dadeliva

Ik was zo stom om vlak van te voren de opstelling te controleren en Thy op de bank gezet omdat hij niet in de basis stond :( Toch 1685 mede dankzij captain vdBelt en van Hintum Pas 6 basis en 3 bankspelers in actie geweest!!

MarvinG

Hier zie je dus hoe onzinnig zo'n 300% cap ronde is. Zeker als er maar 4 potjes in de KKD worden gespeeld.

R. D.

Ik weet niet of het programma voor gisteravond al bekend was toen ze die 300% captainronde aanwezen bij Scorito.

Niels22

Die 300% is niks mis mee, vind die invalbonus een stuk erger.

Bzuidema

Thy heeft geen invalbonus gekregen omdat hij gelijk de 2e helft erin kwam

Niels22

Is die regel aangepast?

david078

Ik vind de 300 procent kopman ook te zwaar wegen.
Vorige keer het schip in gegaan met Hanson. 8-1 tegen Dordrecht. Gelijk min 5 procent. Gisteren taha captain gemaakt omdat Thy op de bank begon. Wat extra risico.
Ik heb ook nog van de belt en van hintum. Dus van deze 4 de slechtste keuze gemaakt. Het beste is dat je bij 300 procent de toppers tegen elkaar laat spelen. Zoals bij de eredivisie. Gisteren haalt mijn keeper van Almere 118 punten maar dat weegt totaal niet op tegen de punten van Zwolle.

Keshi

Mailtje gekregen dat mijn order wordt verwerkt, dat even kan duren en ik in de tussentijd kan doorspelen. Niet dus, kom geen spel meer in. Nou is mijn gouden beker voor de index al uit het zicht aan het raken met een slecht begin bij australian open en klassiekerspel, maar zo wordt het helemaal onmogelijk. Gemist weekendje f1 inhalen zal niet meevallen.

R. D.

Topcoach Eredivisie:

2.2% gezakt, was te verwachten met het gokje Seuntjes, het alternatief Kudus had waarschijnlijk een paar procentjes in de plus betekend, maarja we staan op een nietszeggende 73.6% dus je probeert eens wat.

Topcoach KKD:

4.2% gestegen na de monsterscore van mijn 4 PEC spelers, zal na vanavond wel wat zakken nog. 83.4% nu.

Topcoach UK:

0.3% in de plus, vanavond nog Raya en Mee die hopelijk de 0 houden. 83.5% nu.

Topcoach BE:

2.3% gestegen, vooral door Ueda te cappen. 84.2% nu.

Wielertje12

Velanas is zijn aanvoedersband bij NAC kwijt, wil natuurlijk nog niet zeggen dat die ook automatisch naar de bank wordt verwezen.

Bzuidema

Als ik het nieuwsbericht zo lees over Velanas dan gaat hij gewoon spelen. Vorige week was hij ziek vandaar dat hij er niet bij was maar ik verwacht hem vanavond wel weer in de basis en heb hem ook opgesteld.

M@thijs

Is er hier iemand die iets zinnigs kan zeggen over de scorito obligaties?
Met een vlugge rekensom verandert 1500$ in 2253$ in 5 jaar wat me een goede inverstering lijkt.

Jammergenoeg gebruiken ze de 2 mil wel om deels eerdere leningen af te betalen, maar dit is niet iets wat uniek voor scorito is.
Ook hebben ze in 2022 voor het eerst winst gepakt (mede door WK & belastinglatentie ) maar ook zonder zit er een flinke groei van omzet in.
Vooral als pay for money een succes blijkt te zijn lijkt het me zeer rendabel.
Maar ook zonder dit zie ik zelf niet 1 2 3 iets waarvan ik echt schrik.

1 2 ... 593 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.