'@ab normaal ik heb de prospectus goed doorgelezen en post hier om eventuele blinde vlekken duidelijk te krijgen.
Zoals ik eerder aan heb gegeven schrik in van het afbetalen van leningen niet echt. Er wordt op dit soort acties wel heel vlug ''ponzi'' geroepen.
Dus even concreet, waarom is het volgens jou geld weggooien?
Ik schrik er zelf ook niet van. Het ligt er ook aan wat voor persoon je bent, welke risico’s je durft te nemen en of je het kunt missen. Ik ben zelf ook geïnteresseerd in de obligatie en dacht/denk er serieus over na om de € 2000 optie te doen. M’n buffer is echter omlaag gegaan door aanschaf zonnepanelen, dus dat bedrag wordt wat lastiger nu.
Ja we beleven veel lol aan Scorito, maar ze maken dus geen winst. Enkel verlies en dik ook. De prospectus lijkt me erg alarmerend en het rendement (of zelfs terugkrijgen van de inleg) verre van gegarandeerd. Ik beschouw Pay for Money ook eerder als noodgreep om nieuwe funding op te halen (om de oude gaten te dichten) dan als goed business idee.
Als je het hele financiële plaatje bekijkt lijken die winstcijfers eigenlijk vooral veel creatief gegoochel wat mooi verpakt is en nu gepresenteerd kan worden op die manier, waarbij ze hopen dat er genoeg mensen intrappen. Als je door gaat rekenen hoeveel mensen structureel dat play for money moeten gaan doen voor structureel veel geld klinkt dat ook wel vrij wishful, als ze er überhaupt al ooit toestemming voor gaan krijgen.
Want ergens anders krijgen ze het geld dus blijkbaar niet (bij een bank of andere kredietverstrekker). Iedereen moet het zelf weten en ik ben blij dat de spelers die de eerste keer hebben geïnvesteerd hierdoor mogelijk hun geld terugkrijgen, want dat je de eerste keer erin bent meegegaan kan ik nog begrijpen, maar deze keer zijn er wel echt te veel red flags (zeker na de vorige keer) naar mijn mening.
De odds spreken duidelijk in het voordeel van Benfica, maar dit is tegenstrijdig met alles of niks gaan (ga er vanuit dat je flink wil stijgen?) want denk niet dat je er veel verschil mee gaat maken t.o.v. de rest.. mocht je flink willen stijgen (met het risico dat benfica de 0 houdt) zou ik dus een ander team kiezen (chelsea/tottenham?)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.