Scorito-algemeen

1 2 ... 594 ... 606 607
Wielertje12

Velanas bankie 🙃

R. D.

NEEEEEEEEEEEE

Hoewel, pinch-hittergoaltje ?

Capra

'@M@thijs

Ik denk er ook aan om 2000 euro te investeren.
Makkelijk verdiend.
Morgen komt er een podcast online met meer uitleg.
De vorige keer heb ik ook wat geïnvesteerd, door corona wat vertraging met afbetalen maar nu wordt dat goed geregeld.
Zie weinig problemen eigenlijk.

Ab Normaal

Geld moeten lenen om een uitstaande lening af te moeten betalen zegt jullie niet genoeg?
Als je wilt investeren zou ik dat doen met geld wat je nooit meer nodig hebt.

M@thijs

'@ab normaal dat zegt inderdaad niet genoeg.
Dit gebeurd zooooo veel alleen wordt het vaak wat mooier verpakt met een tussenstation.

Capra

'@Ab Normaal

Dat klopt wel, dat je het geld eigenlijk niet nodig moet hebben.
Je moet idd nooit met geld beleggen wat je nodig hebt om van te leven

Ab Normaal

Prima Mathijs, ik hou je niet tegen.
Zou de prospectus nog eens goed lezen zonder dollartekens in je ogen. Als je het dan nog een goed plan vind, ga dan gerust je gang.

M@thijs

'@ab normaal ik heb de prospectus goed doorgelezen en post hier om eventuele blinde vlekken duidelijk te krijgen.
Zoals ik eerder aan heb gegeven schrik in van het afbetalen van leningen niet echt. Er wordt op dit soort acties wel heel vlug ''ponzi'' geroepen.
Dus even concreet, waarom is het volgens jou geld weggooien?

vevie

Ik schrik er zelf ook niet van. Het ligt er ook aan wat voor persoon je bent, welke risico’s je durft te nemen en of je het kunt missen. Ik ben zelf ook geïnteresseerd in de obligatie en dacht/denk er serieus over na om de € 2000 optie te doen. M’n buffer is echter omlaag gegaan door aanschaf zonnepanelen, dus dat bedrag wordt wat lastiger nu.

Platje

Ik ben het in ieder geval met Ab eens, teveel red flags! Maar als fan van scorito, volgens mij zijn we dat bijna allemaal ondanks dat we het niet altijd met elke beslissing van Scorito eens zijn, hoop ik dat we het nog jaren kunnen spelen met meer spellen en verbeteringen.

R. D.

Ik neem elke vrijdag al genoeg risico als ik mijn gezin rond 19.30 vertel dat ik pas na 20.00 weer aanspreekbaar ben.

Laatst gewijzigd
Platje

Alleen dan R.D? Daar zouden ze bij mij meteen voor tekenen :)

hartstikkebedankt

Ja we beleven veel lol aan Scorito, maar ze maken dus geen winst. Enkel verlies en dik ook. De prospectus lijkt me erg alarmerend en het rendement (of zelfs terugkrijgen van de inleg) verre van gegarandeerd. Ik beschouw Pay for Money ook eerder als noodgreep om nieuwe funding op te halen (om de oude gaten te dichten) dan als goed business idee.

M@thijs

'@R. D. een half uurtje per week, doe je goed!

CRL

Volgens mij is dat prospectus helemaal niet alarmerend. Ik heb op https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/scorito-algemeen/page/576 in twee posts al geprobeerd uit te leggen waarom niet - en waarom het logisch is dat ze willen herfinancieren.

Laatst gewijzigd
Capra

'@hartstikkebedankt

Volgens mij in 2022 juist bijna 1 miljoen euro winst geboekt.

Platje

'@Capra heb je gezien hoe ze aan die winst komen? Google maar op belastinglatentie

lordnelom

hoe werkt de voorspel wedstrijd bij het scorito cl spel. wil 1-0 voorspellen bij Chelsea Dortmund en stel dat is goed dan is het verlening. Heb ik mijn 256 punten dan al binnen of met het dan na verlening ook nog 1-0 staan? iemand hier antwoord op

mentsjov

'@lodrnelom

Nee, score na verlenging telt.

Bzuidema

Daarom is het denk ik niet handig een score te bedenken wat zorgt voor verlenging. Je weet nooit wat er dan gebeurd.
Vandaag ga ik voor Benfica als team in champcoach . lijkt me bijna wel de enige ploeg met een zekere overwinning.

Ludi

Als je het hele financiële plaatje bekijkt lijken die winstcijfers eigenlijk vooral veel creatief gegoochel wat mooi verpakt is en nu gepresenteerd kan worden op die manier, waarbij ze hopen dat er genoeg mensen intrappen. Als je door gaat rekenen hoeveel mensen structureel dat play for money moeten gaan doen voor structureel veel geld klinkt dat ook wel vrij wishful, als ze er überhaupt al ooit toestemming voor gaan krijgen.

Want ergens anders krijgen ze het geld dus blijkbaar niet (bij een bank of andere kredietverstrekker). Iedereen moet het zelf weten en ik ben blij dat de spelers die de eerste keer hebben geïnvesteerd hierdoor mogelijk hun geld terugkrijgen, want dat je de eerste keer erin bent meegegaan kan ik nog begrijpen, maar deze keer zijn er wel echt te veel red flags (zeker na de vorige keer) naar mijn mening.

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik ga deze ronde alles of niet doen ga voor 7 spelers van 1 club kunnen jullie wel raden welke club dat is

Platje

De odds spreken duidelijk in het voordeel van Benfica, maar dit is tegenstrijdig met alles of niks gaan (ga er vanuit dat je flink wil stijgen?) want denk niet dat je er veel verschil mee gaat maken t.o.v. de rest.. mocht je flink willen stijgen (met het risico dat benfica de 0 houdt) zou ik dus een ander team kiezen (chelsea/tottenham?)

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik ga 4/3 of 3/4 van Benfica en Bayern, afhankelijk van de opstelling van Benfica dalijk.

Is het misschien een idee om dat investeergedoe een eigen topic te geven ?

Laatst gewijzigd
kevinraar

vind befica dik favoriet bij de rest van de wedstrijd vindt geen duidelijke favoriet aan te wijzen

mij team

vlachodimos
silva grimaldo
mario florentino
silva ramos

ik kan nog florentino eruit doen voor bellingham
ramos eruit voor sane

Laatst gewijzigd
1 2 ... 594 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.