Scorito-algemeen

1 2 ... 595 ... 608 609
kevinraar

was nog caiptain vergeten wil net doen echt net paar seconden te laat

Bzuidema

Ziet er vooralsnog goed uit met Ramos als captain

danusz1986

Ramos ingewisseld voor Mbappe helaas.

kevinraar

ik ook helaas ramos er toch nog uit gedaan voor sane en geen caiptain gekozen was echt 10 seconden te laat

R. D.

Wel lekker gescoord met Joao als captain, Grimaldo, Ramos en Vlacho. Jammer dat Brugge er nog eentje maakte. Morgen Davies, Goretzka en Coman.

kevinraar

332 punten mis gelopen net te last te zijn met captain had mario willen doen

Kleine Drekst

ik vind champ coach wel het minste spel van allemaal dat je gewoon 7 speler van 1 team kunt opstellen vind ik niet kunnen

CRL

Waarom niet?

Je moet nog steeds van alles tegen elkaar afwegen. Er zijn mensen met 7 spelers van Benfica, waaronder ikzelf. Maar ik vind dat geen makkelijke of luie keuze, of zo. Ik zie veel teams met 5 spelers van Benfica, aangevuld met Mbappé en bv. Bellingham - precies wat ikzelf eerst ook had.

R. D.

Voor mij een hele goede ronde in Champcoach. +8.4% naar 90.4%. Het had nog net ietsje mooier geweest als ik Coman had vervangen door Ramos in plaats van Choupo, maar mij hoor je niet klagen. 😎

Ik had 4 benfica + 3 bayern

Laatst gewijzigd
R. D.

Voor de mensen die dachten dat PSG een kans had, vergeet nooit de quote van Gary Lineker;

'Football is a simple game. Twenty-two men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win'

Ludi

Dat hele champ coach spel is met de huidige opzet inderdaad vrij onzinnig, het is aardig vermaak in een midweekse ronde, maar niet al te best uitgewerkt. Scorito kan bij dit spel in ieder geval terug naar de tekentafel.

Harry Batistuta

Mee eens. Mij hoor je alleen niet klagen. De huidige 99.2% telt gewoon lekker mee voor 24%.

Bij het WK spel ook 99.9% gehaald doordat het spel wel erg makkelijk is.

vevie

Champ Coach en Bondscoach beetje zelfde opzet. Ik vind het ook wel prima: op 99.3%. Alleen een kwestie van consolideren en een bekertje (al dan niet brons of zilver) zit er wel in.

R. D.

Heerlijk, alle KKD wedstrijden op de vrijdagavond. 👍

oborobo

Iemand al obligaties gekocht?

Ab Normaal

Ja, CRL. Die koopt alles op dus ik zou snel zijn.

Capra

'@oborobo

Ik heb er toevallig gisteren een aantal gekocht.
Er zijn er nog wel een paar over hoor Ab :-)

Laatst gewijzigd
CRL

:-)

Bzuidema

Vanavond 10 wedstrijden in de KKD. Ik sta op beker koers alleen is het de vraag welke kleur het gaat worden. vind het schakelprogramma altijd erg vermakelijk. even de opstellingen nog afwachten.

M@thijs

Ze zijn op 89%, dus schiet op Ab.

Zonder dollen ik denk dat ze de 2 mil wel halen, of kijken jullie hier anders tegenaan?

Niels22

Afgelastingen gaan roet in het eten gooien voor de KKD, heb er vier van Almere City , das niet prettig

R. D.

Ik heb er 2 en die heb ik toch maar ff op de bank gezet voor de zekerheid. Nu hopen dat Velanas mag invallen en scoort.

Franky122

90% van het minimumbedrag van 750k, niet van de 2m. Ze gaan de 2 miljoen wel makkelijk halen. Het blijft een risico maar met het EK op komst zie ik wel heil in het project.

dadeliva

In de KKD heb ik met 586 100 punten onder gemiddeld gescoord en blijf toch op 97,7% staan. Zelfs 1 plekje gestegen. Statistisch gezien wel bijzonder.

kevinraar

zit te kijken bij scorito obligatie volgens verdien je alleen geld als je boven de 90 procent eindig klopt dit?

als dat klopt is denk niks voor mij van mij laatste 30 spellen ben ik maar 2 keer boven de 90 procent geeindigd

1 2 ... 595 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.