Scorito-algemeen

1 2 ... 70 ... 606 607
Starlynk

Wat een partij dit....

PatrickLefevreisking

Anderson blijkt maar weer eens de oude Anderson, moeite met partijen binnen slepen. Kon twee keer voor de wedstrijd serveren, maar staat nu weer een break achter in de 5e set. Met Schwartzman als captain ben ik hier overigens wel blij mee, echter denk ik dat het voor het toernooi leuker is als Anderson tegen Nadal komt te spelen (aangezien die mijn inziens meer kans maakt dan Schwartzman).

@ Pietje Precies, Schwartzman matige uitvoering van Nadal?? Buiten het feit dat ze gravel als favoriete ondergrond hebben zie ik niet echt bijster veel overeenkomsten in speelstijl tussen beide spelers. Schwartzman is meer een 'pusher' terwijl Nadal toch een stuk aanvallender en agressiever speelt dan de meeste mensen denken.

Casey

Wat een held die Schwartzman

Casey

Ik zou niemand vergelijken met Nadal.

Buitencategorie

PatrickLefevreisking

Je slaat de spijker op de kop @ Casey

Thijmen1411

Ik zag op een gegeven moment dat Schwartzman 2 sets achterstond, en heb uit drukte/frustratie niet meer naar de stand gekeken. Wat een partij heb ik gemist. Captainpunten zijn iig binnen :)

Laatst gewijzigd
Stuff

En Sharapova walkover, Williams geeft op met arm-blessure schijnbaar... Jeetje bammer.

Starlynk

Wow die zag ik niet aankomen.. Nou bedankt voor de 50 gratis punten, zullen we maar zeggen.. Nu nog hopen dat Garcia een beetje beter gaat spelen tegen Kerber...

Edit: Nou zoals gevreesd wordt Garcia van de baan gemept door Kerber.. Gaat Halep ook nog haar handen vol aan hebben...

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Naast gravel als favoriete ondergrond vind ik bij beide de focus te veel op het niet maken van fouten / tegenstander fouten laten maken. Maar mijn mening over Nadal is de laatste jaren in positieve zin bijgedraaid, geen idee of ie ook daadwerkelijk iets anders is gaan spelen, maar gevoel zegt van wel. Het mag alleen nog wel wat meer ;)

En vanzelfsprekend buitencategorie (op gravel), daar durf ik niet tegen in te gaan ;)

kasjaar

Als we dan toch aan het vergelijken zijn met Nadal vind ik Fognini (deze wedstrijd) meer op Nadal lijken dan Schwartzman, natuurlijk wel van een iets lager niveau. ;)

Maar hij haalt echt elke bal van Cilic en weet ze af en toe nog beter terug te slaan ook, mooie wedstrijd!

Starlynk

Volgende ronde maar Djokovic kopman doen. Dan kan ik nog dromen/hopen dat Schwartzman Nadal verslaat ;)

kaboutertje

Met het ontbreken van Keys wordt dit echt de eerste keer dat ik al in de kwartfinale een A-speler captain ga maken. Dankzij de inzinking van Anderson/comeback van Schwartzman nu op een mooie 93%.

Ab Normaal

Ik ga vol gokken op Putintseva.

wesley1983

Cilic, Stephens of Sharapova kapitein of toch veilig op Nadal of Djokovic? Ik zou nog 2 keer (ook in de halve finale als ze de kwartfinale wint) Stephens kapitein kunnen maken maar ik denk echt dat Kasatkina de betere gaat zijn dit duel dus maar niet doen zeker, alhoewel ik toch niks meer te verliezen heb. Moeilijk!

Jori

En ik zit nog steeds te wachten tot ze de tegenstander van Kyrgios bekend maken, staat nog steeds tussen al je actieve spelers en kan hem ook nog captain maken :p

Maar hier gelukkig Keys, die krijgt de captain rol. Hoewel ik echt een slecht trackrecord heb met vrouwen captain maken en ik dus Ab groot gelijk geef om vol voor Putintseva te gaan! Verder goede ronde, enkel Goffin verloren, die had niet bepaald zijn toernooi en al wonderbaarlijk dat hij zover was gekomen

Timdepunter

Ik ga ook met keys als captain. Kan hopelijk nog top 10 halen....

Nu 17e in de index hopelijk binnenkort weer in de top 10

Pietje Precies

Mensen met Keys zijn echt spekkoper deze editie. Waar bijna niemand meer een fatsoenlijke captain heeft of had, hebben/hadden die lui zowel in ronde 4 als in de kwartfinale nog een fijne captain. En vermoedelijk ook nog in de halve finale. Dan ben je met dit spel gelijk binnen. Jammer dat Schwartzman er niet uit vloog (trouwens een Argentijn met een Duitse naam.....) verder gingen de meeste plausibele C'tjes en D'tjes er gelukkig wel uit.

Ik twijfel nog of ik 'op safe' voor Nadal ga of juist voor de gecalculeerde gok op Kasatkina. Die speelde in de eerste set echt waardeloos tegen Wozniacki, maar speelde daarentegen vandaag echt fantastisch. Wel bijzonder dat je met een eerste service van gemiddeld 123 kph de nummer 2 van de wereld kan verslaan. En ook bijzonder dat ze gisteren gelijk Wozniacki wist te breaken om vervolgens haar eerste servicegame van de wedstrijd met drie dubbele fouten (op rij) te beginnen. Alle drie gingen ook nog eens op identieke wijze (belachelijk traag en belachelijk ver) uit.

Laatst gewijzigd
Jori

Volgens mij is er maar 1 vraag dan, Pietje: Ga je kijken?
Als je gaat kijken, ga je jezelf helemaal opvreten en kan je beter Nadal kiezen. Als je enkel de score even checkt, kan je het wel lijden ;)

Volgens mij qua scorito score sta je er toch moeizaam voor, dus gaat het sowieso te veel schade doen aan je index, of je nou wel of niet de juiste captain kiest. Voor mij iig wel, slechts 67% en dat dus met Keys in het team en ook nog een winnende captain Schwartzmann. Om dus maar te zwijgen over de slechte keuzes die ik bij de selecties en de rondes ervoor heb gemaakt.

Starlynk

Als je Keys hebt dan ben je echt blij, ja, maar ik zat nog eens terug te kijken en ik vraag me toch af op basis waarvan die mensen Keys hebben gekozen.. Er uit met een walkover in Rome, 1e ronde er uit in Stuttgart en Madrid. Vorig jaar 2e ronde er uit op Roland Garros... Qua loting de eerste 2 rondes prima, maar daarna Osaka in de 3e ronde en Svitolina in de 4e ronde. En dan had je qua andere C-spelers ook nog Bertens, Mertens en Kontaveit die goed in vorm waren..... Het enige dat voor Keys spreekt is dat ze over het algemeen heel stabiel is op grand slams. Misschien moet ik dat voortaan toch meer waarderen in C en D spelers, in plaats van voor die gokjes te gaan die heel ver kunnen komen of er in de 2e ronde uitvliegen..

Matt89

Wat waren de 3e en 4e ronde een enorm slagveld voor mijn team. Het verlies van Goffin (c) was erg vervelend, omdat ik hem vooral captain maakte voor de 'zekere' punten. Ik heb nu bij de dames alleen Halep nog. Bij de mannen kan ik nog kiezen uit Nadal, Zverev, Del Potro, Schwartzmann en Cilic. Als captain ga ik voor de gok Cilic of veilige keuze Nadal.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Ab: Maar 38 mensen hebben Putintseva volgens de mail van Scorito, dus dat doe je goed ;)

Filipo

Heren, verwachten jullie enigszins een reële kans dat Sharapova wint van Muguruza?

aborah

Volgens quotering van unibet is de kans dat Sharapova wint 45%. Ik ga voor Kasatkina als aanvoerder die heeft 51% kans volgens unibet :) Uiteindelijk gaat het om de onderste kant van het vrouwen schema. Als je daar degene van hebt die in de finale eindigt, moet je volgens mij wel bijna in top van klassement eindigen.

Ab Normaal

'@Starlynk
Ja, alleen jammer dat ik haar tegenstandster Strycova in de vorige ronde captain had gemaakt.
En als ze niet wint van Keys, wat er dik in zit, dan heb ik er nog niet veel aan.

Maar goed, het is het risico wel waard, mijn andere optie is Cilic of een A speler.

Lance Beenstrong

'@Aborah, daar zit precies mijn probleem. Had daar alleen wozniacki nog over en die is naar huis. Bovenin nog Kerber en Halep en die spelen tegen elkaar. Dus denk niet dat ik mijn 94% ga vasthouden. Heb wel 5 van de 8 mannen, maar daar spelen Thiem en Zverev en Nadal en Schwartzmann ook tegen elkaar...

1 2 ... 70 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.