Scorito-algemeen

1 2 ... 89 ... 606 607
Starlynk

Stephens maar door 1/3e van de deelnemers gekozen.. dat valt tegen :p

BarryE1

Vrouwentennis...

Jun Allrich

Die Stephens toch... zeker dat het geen tweeling is en dat ze om en om een GS mee doen...

Starlynk

Coric 1e set verloren in de tiebreak. Iemand die hem als captain speelt?

Matt89

Net voor de start van zijn wedstrijd toch gewijzigd. Voor nu even blij mee:)

Niels22

'@Starlynk; hier één...

Jori

Jup, voor 1e ronde had ik dzumhur en Coric. Coric over algemeen mentaal toch wel superieur en ook torenhoog favoriet voor zijn partij, dus dit is wel heel verrassend, lijkt al 2 sets achter te komen

BarryE1

Hetzelfde hier. Ellende. Tot nu toe gaat ongeveer alles nog verkeerd:
Rybarikova, Stephens én Coric?!

Starlynk

Medvedev is natuurlijk ook een groot talent en bepaald geen koekenbakker op gras. Maar goed, het kwam er dit seizoen nog niet echt uit, dus als ie wint is het wel een verrassing.

Jori

Coric nu ook al break achter, dit is toch niet de start die ik had verwacht!
En eens over Medvedev, al haalde hij bij lange na niet het niveau van bijvoorbeeld voorbereiding vorig jaar. Leek allemaal gewoon net niet bij hem te zijn

Laatst gewijzigd
BarryE1

Ja maar jongens, dit is toch gewoon niet zo afgesproken? Zo'n talent die nu ineens besluit te presteren! Hoe moet een leek als ik dat nou weten? Bovendien, kunnen we die bookies dan helemaal niet meer vertrouwen?!

kaboutertje

Dit wordt een inhaalrace. Rybarikova, Stephens en Coric als captain. Gelukkig vallen de punten qua hoeveelheid nog mee in de eerste ronde, maar lekker is het niet.

Jori

'@barryE1: het is dus niet een talent wat begint te presteren blijkbaar, het is Coric die gewoon niks kan raken. De commentatoren waren ook volledig verbaast, ook omdat Medvedev dus geen eens de kans krijgt om alles uit de kast te halen, omdat Coric gewoon zoveel ballen uit en in het net slaat...

Pietje Precies

Het is vooral vervelend dat je ook gelijk captain potentieel in volgende ronde's kwijtraakt.

BarryE1

'@Jori Kunnen we dit op de belchinezen afschuiven?

Jori

Minstens! Ik verwacht hier toch wel scorito-compensatie voor, bijvoorbeeld dat volgende ronde Federer als d speler geldt

Starlynk

'@Pietje: yes, ik had Coric al genoteerd voor ronde 2. Dat was ook deels de reden dat ik Lopez durfde te kiezen omdat ik toch Coric in ronde 2 captain zou maken, dus dan kon ik bij mijn 2e D-man wel een risicovolle 2e ronde gokken. Tsja, niet dus. Dan moet ik waarschijnlijk Krunic tegen Giorgi spelen/gokken. Als Krunic de pot die ze nu speelt tenminste binnensleept... Of misschien dan toch maar een C-speler captain maken.. in ronde 2!

Jun Allrich

Rybarikova, Stephens en Coric als captain allemaal naar huis! Gekker moet het niet worden...

BarryE1

'@Pietje Precies Het "positieve" is dat we met Coric niet meer mis kunnen zitten qua captainpunten. Een ander kan potentieel nog mis zitten met het alternatief voor Coric, daar waar wij misschien wel de juiste d-speler door laten gaan. Of geef ik er nu een TE positieve draai aan ;-)?

Starlynk

Oh oh oh, Krunic lijkt er ook uit te vliegen.. Hoop maar dat Sabalenka er ook uit vliegt dan anders ga ik nog heel erg spijt krijgen van mijn last minute wissel :p

Pietje Precies

Ja, een veel te positieve draai Barry ;)

Die Krunic verkloot het ook flink. Heb maar een beetje van haar partij gezien, maar tjonge wat liep die verontwaardigd over de baan. Zal er niet beter op zijn geworden.

fmvbeest

Ja last minute wissels die dan verkeerd uitpakken is het naarste gevoel. Dan kun je beter hebben dat mensen die je met volle overtuiging gekozen hebt er uit vliegen. Laat het nou zo zijn dat beide gevallen al zijn voorgekomen vandaag met stephens en coric :p

Thijmen1411

Niet te vroeg zeggen "X lijkt er uit te gaan" bij de vrouwen, daar zegt een break veel minder dan bij de mannen doordat hun service over het algemeen veel minder krachtig is.

Coric wel weer erg teleurstellend, lijkt vaak een sterke voorbereiding te hebben waarna hij tegenvalt op de Grand Slam, ondanks dat hij ook bij de bookies hoog staat aangeschreven. Hopen dat de alternatieven nu niet opeens heel ver gaan komen...

Weet niet of hier mensen met Petkovic of Vekic zijn, maar het lijkt mij alsof één van deze gaat uitmaken wie de vierde ronde bereikt. Ik had Petkovic nog wel even overwogen omdat ze de eerste twee rondes prima door kon komen, maar had Stephens toch hoger ingeschat (voor de derde ronde) en haar daarom niet gekozen.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Jeetje, wat een verwaande .... (voeg hier maar een willekeurig scheldwoord in) is die Krunic. Hoe die zich gedraagt tegen de ballenjongens/-meisjes en met haar handdoek omgaat is echt absurd. En ze gooit er nog met de pet naar ook :(

Petkovic was zelfs in ronde 1 al maar heel nipt de favoriet, dat was een vrij maffe keuze geweest om die mee te nemen.

Laatst gewijzigd
Jori

Maar bij Petkovic weet je dat het een soort Uran is. Qua potentie en alles zit het er echt wel in, alleen komt het er nog maar zelden uit. Maar ze was bijv tijdje top 10 speelster, dat zegt ook wel wat. Maar voor een D-speler als overweging, naast een zekere coric die ver gaat komen, is het natuurlijk wel het overwegen waard

1 2 ... 89 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.