Scorito-algemeen

1 2 ... 90 ... 606 607
Pietje Precies

Tja, dan ga je toch wel ver terug in de tijd. En in het tennis (met veel meer échte meetpunten van iemands niveau) is zo'n herrijzenis waar je op doelt vrij uitzonderlijk volgens mij. Maar goed, ik begrijp de vergelijking enigszins.

Echter is door Nasibal (die hem tot de dag van vandaag als gokje blijft bestempelen en dat 3x per week deelt) het beeld rondom Uran wel erg negatief geworden op dit forum, terwijl Uran eigenlijk altijd een klasse coureur is geweest. Neemt niet weg dat die 2e plek natuurlijk wel een enorme verrassing was.

Thijmen1411

Serena Williams speelt echt allerminst overtuigend, lijkt alleen maar geïrriteerd te zijn over de ondergrond. Dan had je misschien wat meer wedstrijden op gras moeten spelen in de voorbereiding Serena! ;)

kasjaar

Gegokt en verloren, beide D-spelers (waaronder Captain) al verloren bij de mannen. Bij de vrouwen Rybarikova weg die gewoon een ijzersterke voorbereiding had? Ben benieuwd of ik 't beter ga doen dan vorig jaar haha :/

Pietje Precies

Vanmiddag al Vekic en nu Wawrinka. Ik vind het geen leuk stelletje meer :p

Jori

haha ja, die twee moeten duidelijk meer tijd aan elkaar besteden en wat minder op de baan :p
Over Uran: Klassecoureur, maar presteerde al 2 jaar gewoon bijzonder weinig. Petkovic is het 3 jaar terug

Matt89

Wat is Wawrinka aan het doen? Die raakte toch geen bal meer goed?

Gelukkig wel winst voor mn Griekse vriend die ik captain heb gemaakt :)

Pietje Precies

Tja, het is maar wat je bijzonder weinig noemt hè. Zijn prestaties in 2016 waren weliswaar geen top-5 Tour de France niveau, maar het was ook zeker niet 'bijzonder weinig' wat mij betreft. Met bijvoorbeeld een 3e plek in Lombardije, 10e in Quebec, 7e in de Giro en nog wat aardige dag-klasseringen in het voorseizoen.

Tsitsipas was ook mijn captain, dus het is gelukkig in ieder geval nog een 'oké' eerste ronde, maar nu al Coric, Krunic, Stephens en Dimitrov kwijt....

---

Ik stond er na de poulefase erg lekker voor, dus voor mij is deze KO-opzet erg gunstig, maar dit is eigenlijk maar een vreemde bedoeling:
79% had een overwinning voor Frankrijk
32% had een overwinning voor Uruguay
94% had een overwinning voor Spanje
93% had een overwinning voor Kroatië
87% had een overwinning voor Brazilië (vergeleken met de rest opvallend laag)
99% heeft een overwinning voor België

Oftewel, je kan deze ronde eigenlijk alleen maar bij Uruguay vs Portugal of bij Zweden vs Zwitserland het verschil maken. Of met gokken op outsiders, maar dan snijd je je 9 van de 10x in de vingers. En verder een beetje met wel/niet goed hebben van de correct score en een beetje met topscorers. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling.

En qua Scorito is het voor mij nu dus gunstiger dat België eruit vliegt (want 5.3% heeft België als wereldkampioen + uitschakeling van België vergroot de kans van Brazilië aanzienlijk) ....

Laatst gewijzigd
kevinraar

yes 6000 plekken gestegen ik had 2-0 voor brazilie

Platje

Ik heb niks gezegd Pietje

Laatst gewijzigd
Starlynk

Nou Pietje, gefeliciteerd hoor :p

Ik ben zojuist ook CoCo verloren op Wimbledon.. Boeken kunnen weer dicht, volgend jaar beter.. tenzij Felicio Lopez nog flink gaat huishouden :p

Platje

Sabalenka is het helemaal kwijt.. jammer dat mijn gokjes het niet weten waar te maken

Matt89

Wat een slagveld op Wimbledon. Coco er uit en nu zakt Sabalenka ook in elkaar.

Pietje Precies

Sorry ik weet even niet waar je op doelt Platje? Kan je het een beetje toelichten?

Wat een mooie wedstrijd hebben we voorgeschoteld gekregen!

Platje

Sorry had bij 2-0 aangegeven dat het gunstig was voor je maar vergeten te melden dat het een aanpassing is geweest. Wel weer een mooie wedstrijd gezien idd

Pietje Precies

Aha, die post had ik gemist ;)

wesley1983

Zie geen enkele andere land in staat om zoals België een 2-0 op te halen zonder verlengingen ervoor nodig te hebben. Zoals we weten is de verdediging heel kwetsbaar en is er veel fout gelopen vandaag maar wat een magistrale terugkeer en wat was het genieten in de allerlaatste minuut. Wat een mentale weerbaarheid hebben ze getoond!

In Wimbledon gaat het helemaal niet goed. Dimitrov, Coric en Johnson(c) eruit bij de mannen. Bij de vrouwen Stephens, Coco, Sabalenka en Zhang eruit. 7 eruit al waaronder alle D’tjes dus wordt heel pijnlijk.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Tja, mentale weerbaarheid, hoort verdedigend omschakelen daar ook tot? Want dat was wel de aanleiding tot beide tegengoals... moet je de koppies maar eens teleurgesteld naar beneden zien hangen op het middenveld bij die goals.

Wat dat betreft blijf ik een middenveld met enkel Witsel en de Bruyne twijfelachtig vinden, tegen Brazilië zou ik daar denk toch een Dembele bij zetten.

Maar ze bleven er zeker goed voor knokken en in tegenstelling tot best wat andere teams ogen de spelers ook behoorlijk fit! Keepertje van Japan was wel erg matig...

Thijmen1411

Als ik Roberto Martinez was zou ik tegen Brazilië afwijken van het 3-4-3 / 5-2-3 systeem en met 4 achterin gaan spelen. Carrasco is al heel het WK verdedigend erg zwak en die gaat aan alle kanten voorbij gelopen worden door Willian. Lekker Vertonghen als linksback en Kompany en Alderweireld centraal. Meunier uiteraard als rechtsback.

kasjaar

Zie net pas dat Buzarnescu het gelukkig gered heeft. Topper, die zullen ook niet veel mensen gekozen hebben denk ik. Misschien dat ik daarmee de benodigde punten nog kan pakken.

dspiky

Scorito heeft zojuist via Twitter bekend gemaakt dat de opzet van de tennisspellen (in ieder geval) vanaf de Australian Open gaat veranderen!

Niels22

De B-categorie bij de mannen was al zwak bezet, de mannen bewijzen ook precies waarom. Hopelijk wordt dit aangepast en kan je gewoon vrijwillig meer C kiezen

Kvitova op de rand van de afgrond

Starlynk

'@Niels22: Nou nou, 5 van de 9 B-mannen hebben gewoon hun eerste ronde partij gewonnen hoor! Hartstikke goed! :p

Jori

Vrouwentennis: Favoriet al naar huis (Kvitova), verder ook al Stephens eruit en mijn zekere keuze voor 2 rondes Pavlyuchenkova ook al direct eruit...
Waanzin. Al 5 spelers totaal kwijt en dan moet mijn laatste d dame nog in actie komen

JellevanderLinden

Nou, heb dit nog nooit meegemaakt, zo veel uitvallers tijdens de eerste ronde. Waar ik meestal iedereen door heb, is het nu andere koek

Uitvallers: Stephens, Dimitrov, Thiem, Vandeweghe, Coric, Pavlychenkova
Enige meevaller: Buzarnescu (heb ik voor de 2de ronde gelukkig een mooie captain)

En ook mijn kopman M. Zverev in grote problemen, en hij was nog zo goed in vorm :(

Starlynk

Zo, Kvitova gewoon 6-0 van de baan geslagen in de 3e set :o Ik ben nu Dimitrov, Thiem en Coric kwijt bij de mannen. Daar kan ik mee leven, want de B-mannen zijn allemaal prut en bijna iedereen had Coric. Bij de vrouwen CoCo en Krunic kwijt en daar baal ik wel van, want dat waren er twee waar ik zeker andere speelsters voor heb overwogen. Captain Lopez wel gewoon door en Riske lijkt ook te winnen (en is 2e ronde ook zeker niet kansloos tegen Bencic of Garcia), dus ik mag niet klagen in vergelijking met sommige anderen hier ;)

1 2 ... 90 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.